Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бояджия и тенекеджия имам и то доста добри! Имам си достатъчно проблеми с мотора (няма къде да го сглобя) и хич не ми се занимаваше с ламарини,брони и т.н. Отделно намирането на такава броня си е късмет(все още не мога да открия здрава).Поклон за желанието ти да помогнеш.Разстоянието между градовете наистина е голямо, но щом колата стане още при разработката ще се разходя до теб за по бира. Колектора се получаваше добре, но не е мръднал от положението на снимката.След седмица приятел пътува до Англия и щеше да е идеалния вариант за доставка.Вече се чудя дали да не го дам някъде да го полират защото аз не мога да му отделя нужното време (а няма и къде да работя по него)! Днес пристигна и гарнитурата за главата.Остана да намеря някои малки гарнитурки по главата,капак за ангренажния ремък и парче дурал от който да ми изработят шайбата на коляновия вал. .

    Коментар


      Долната част на мотора е почти събрана.Хлабината на лагерите е 0.038мм. а на ключа на сегментите 0.25мм.Разликата в теглата на сглобените с бутала и сегменти биели е по малко от 2гр. и не се наложи теглова корекция.За утре остана монтажа на картера,демонтиране на предната броня и пълен преглед на скритите под нея конзоли, гредички и т.н.Има и малко снимков материал: .

      Коментар


        само едно не разбирам , всичко си извадил -що ме му бодна едни ковани карантии и да се приключи , после само надув колкото душа ти стиска
        Power Under Pressure

        Коментар


          WhitePower написа:
          само едно не разбирам , всичко си извадил -що ме му бодна едни ковани карантии и да се приключи , после само надув колкото душа ти стиска
          Защото идеята е след време да се турбинира стария(оригиналния) мотор! При него вече ще има ковани бутала,биели и т.н.На този етап и с този двигател се отказах и от съчмената турбина купена преди време.

          Коментар


            kaci написа:
            WhitePower написа:
            само едно не разбирам , всичко си извадил -що ме му бодна едни ковани карантии и да се приключи , после само надув колкото душа ти стиска
            Защото идеята е след време да се турбинира стария(оригиналния) мотор! При него вече ще има ковани бутала,биели и т.н.На този етап и с този двигател се отказах и от съчмената турбина купена преди време.
            е работата е една и съща като гледам , разколачил си всичко , просто този вече беше готов да се подкове , ама явно този двигател не те кефи нещо щом си решил другия да го правил ( и пак демек всичко пак от начало)
            Power Under Pressure

            Коментар


              WhitePower написа:
              е работата е една и съща като гледам , разколачил си всичко , просто този вече беше готов да се подкове , ама явно този двигател не те кефи нещо щом си решил другия да го правил ( и пак демек всичко пак от начало)
              Всичко е много просто-РЕГИСТРАЦИЯ.За сегашния мотор имам всички нужни документи,но нямам никакво намерение да се занимавам с Технотест,Кат,задочно завършили инжинери в МЕИ и т.н. Имам покана за Track weekend на Spa за следващата година и не ми се пътува с кола с нерегистриран мотор! Има и друга "пречка" - мотора си е на колата и ако го бях ъпгрейднал задължително трябваше да го демонтирам за да сменя и съединителя с усилен(сегашния е на 7000км.) и влизам в страшен водовъртеж от който няма да изляза с години! Иначе сегашния мотор много ме радва като състояние и ако не го продам след като върна оригиналния мотор в коша,то най-вероятно ще търся Купе на което да го монтирам! Казано с няколко думи-намирам си поводи да се цапам

              Коментар


                по принцип така като гледам си е суха кожата на ръцете и има нижда от малко масалце успех с начинанието
                Power Under Pressure

                Коментар


                  Модифицираната шайба на коляновия вал вече е изработена. С нея поръчах и направата на алуминиева капачка за маслото(даже са я полирали :D ) Занесох на песъкоструй и изпускателния охлюв на турбото.Както се и очакваше изглежда като нов.Утре ако има възможност ще занеса и колектора за почистване с пясък.Както винаги има снимки. .

                  Коментар


                    Може ли да помоля някой от тукашните капацитети да даде мнението си за това турбо.Сдобих се с него без да съм искал и сега съм пред дилемата-да го монтирам на мойта кола или да му търся купувач. Само да уточня че с монтажа му НЕ ИСКАМ увеличение на стандартната мощност! Предварително благодаря.

                    Коментар


                      Не съм капацитет, но със сигорност мога да кажа,че тази е с пъти по добра от стандартната. Като мощност са почти еднакви, но тази е лагерна и ще се развърта доста рано... като знам че сток турбото се върти на 2400.... незнам обаче дали това е добре или зле.
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Коментар


                        С това съчменото ще скача много повече като респонс, а и малко повече коне ще извади.От 2000 об/мин ще е много силна като знам че със стоковата тръгва да върви от 2000
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          ако тази турбина която имаш е с опцията Т3 фланец и вътрешен уейстгеит според мен няма какво да се чудиш ... главоболията за имплантирането ще са минимални ... ако не е сам трябва да си прецениш дали ти се занимава ... иначе резултата би трябвало да точно това което искаш ... минимална разлика в мощност и много по-добър респонс както и една доста по-надеждна турбина...
                          ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                          [[ ]== //// ==[ ]] It
                          |\-----------------/| Again
                          |_|'-------------'|_| Tomorrow
                          Подпис по правилата!

                          Коментар


                            Освен да ви благодаря за мненията-друго на този етап не мога да направя :D Да се похваля с новия тръбен колектор. Тези дни ще гледам да сложа и някоя снимка на турбината която ще прави виелица! Още се колебая дали да увия колектора с термо "бинт"! .

                            Коментар


                              Прекопиран ли е от някъде тоз колектор или е твой дизайн...
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                2000 20v turbo написа:
                                Прекопиран ли е от някъде тоз колектор или е твой дизайн...
                                Колектора е "копие" на оригиналния чугунен редовно пукащ се колектор.

                                Коментар

                                Working...
                                X