Бояджия и тенекеджия имам и то доста добри! Имам си достатъчно проблеми с мотора (няма къде да го сглобя) и хич не ми се занимаваше с ламарини,брони и т.н. Отделно намирането на такава броня си е късмет(все още не мога да открия здрава).Поклон за желанието ти да помогнеш.Разстоянието между градовете наистина е голямо, но щом колата стане още при разработката ще се разходя до теб за по бира. Колектора се получаваше добре, но не е мръднал от положението на снимката.След седмица приятел пътува до Англия и щеше да е идеалния вариант за доставка.Вече се чудя дали да не го дам някъде да го полират защото аз не мога да му отделя нужното време (а няма и къде да работя по него)! Днес пристигна и гарнитурата за главата.Остана да намеря някои малки гарнитурки по главата,капак за ангренажния ремък и парче дурал от който да ми изработят шайбата на коляновия вал. .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Долната част на мотора е почти събрана.Хлабината на лагерите е 0.038мм. а на ключа на сегментите 0.25мм.Разликата в теглата на сглобените с бутала и сегменти биели е по малко от 2гр. и не се наложи теглова корекция.За утре остана монтажа на картера,демонтиране на предната броня и пълен преглед на скритите под нея конзоли, гредички и т.н.Има и малко снимков материал: .
Коментар
-
WhitePower написа:само едно не разбирам , всичко си извадил -що ме му бодна едни ковани карантии и да се приключи , после само надув колкото душа ти стиска
Коментар
-
kaci написа:WhitePower написа:само едно не разбирам , всичко си извадил -що ме му бодна едни ковани карантии и да се приключи , после само надув колкото душа ти стискаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:е работата е една и съща като гледам , разколачил си всичко , просто този вече беше готов да се подкове , ама явно този двигател не те кефи нещо щом си решил другия да го правил ( и пак демек всичко пак от начало)
Коментар
-
Модифицираната шайба на коляновия вал вече е изработена. С нея поръчах и направата на алуминиева капачка за маслото(даже са я полирали :D ) Занесох на песъкоструй и изпускателния охлюв на турбото.Както се и очакваше изглежда като нов.Утре ако има възможност ще занеса и колектора за почистване с пясък.Както винаги има снимки. .
Коментар
-
Може ли да помоля някой от тукашните капацитети да даде мнението си за това турбо.Сдобих се с него без да съм искал и сега съм пред дилемата-да го монтирам на мойта кола или да му търся купувач. Само да уточня че с монтажа му НЕ ИСКАМ увеличение на стандартната мощност! Предварително благодаря.
Коментар
-
Не съм капацитет, но със сигорност мога да кажа,че тази е с пъти по добра от стандартната. Като мощност са почти еднакви, но тази е лагерна и ще се развърта доста рано... като знам че сток турбото се върти на 2400.... незнам обаче дали това е добре или зле.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
ако тази турбина която имаш е с опцията Т3 фланец и вътрешен уейстгеит според мен няма какво да се чудиш ... главоболията за имплантирането ще са минимални ... ако не е сам трябва да си прецениш дали ти се занимава ... иначе резултата би трябвало да точно това което искаш ... минимална разлика в мощност и много по-добър респонс както и една доста по-надеждна турбина...~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар