fena написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
-
kaci написа:fena написа:S.W.A.T. написа:fena написа:много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !карам Спаска ламята
Коментар
-
Междене за мен почти сигурно отпада Днес прибирайки се от реглаж на предницата(най-накрая) ремъка за хидравликата се подпъхна под ангренажния.Звука беше доста интересен,но не и с метален оттенък.Резултата-счупена водна помпа,откъртена шпонка на колелото на изпускателния вал и спукан капак на ангренажа.Утре ще се опитам да сглобя пробно ангренажа и да измеря компресия.Ако си спестя демонтаж на главата ще е повече от чудесно,ама едва ли.Слагам и малко снимки.Чудя се на себе си как свалих всичко без да откача дори и един тампон на мотора!!! .
Коментар
-
Вчера още със свалянето на капака на клапаните стана ясно накъде отиват нещата Главата е демонтирана и гледката никак не е радваща.Имаме 20бр. изкривени клапани и няколко повдигача които не ми харесват.Буталата се показват еднакво над блока и се двоумя дали да демонтирам и картера за проверка на биелите.Направих и няколко снимки. .
Коментар
-
При мене бяха само осем кривнали , обаче от превъртяла шпонка на коляновия нама какво да се плашиш да сваляш буталата , неми се верва на турбо мотор клапан да може да кривне биела , , , кривнал си 20 клапана според мене и това е прави главаа и затваряи и карай а цялата работа от какво се прееба така неразбрах от водната или от другоPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:При мене бяха само осем кривнали , обаче от превъртяла шпонка на коляновия нама какво да се плашиш да сваляш буталата , неми се верва на турбо мотор клапан да може да кривне биела , , , кривнал си 20 клапана според мене и това е прави главаа и затваряи и карай а цялата работа от какво се прееба така неразбрах от водната или от друго
Коментар
-
WhitePower написа:Провери ли при джудит на хладилника и при фантазията
Коментар
-
Оригиналните клапани са натриеви Тези АЕ-та и друтиге, коиго си писал съдейки от цената едва ли са такива..... Мисля, че е по- добре да потърсиш оригинални /макар и втора ръка/...... Не си преведох на английски кво означава наречието за тоз ремък ма аз имам бая километри и с атмосверен и с турбо петтак .... не е имало проблем! А иначе отвори и картера.... стигнал си до Рим да не видиш папата....ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
И според мен ще е добре да отвориш и картера, провери си и биелите, поне ей така за твое успокоение, аз моя го отворих чак след като гръмнах бутало и резултата беше три криви от пет, като тази на счупеното бутало на първи цилиндър беше като хармоника и от там на трети и на пети, малко ще си удължиш агонията с мотора, но не е лошо да си сигурен в негоLancia Kappa 2.0 20V TURBO
Коментар
-
[quote="kaci"]Вчера още със свалянето на капака на клапаните стана ясно накъде отиват нещата Главата е демонтирана и гледката никак не е радваща.Имаме 20бр. изкривени клапани и няколко повдигача които не ми харесват.Буталата се показват еднакво над блока и се двоумя дали да демонтирам и картера за проверка на биелите.Направих и няколко снимки. колега не си само ти,и аз имах такива мъки с моя двигател,когато сменях сички ремаци и ролки,при поставяне на ремака за хидравликата ,големия маистор не могалда я сложи правилно в шлиците на толката и така карах 30 километра и разкъсалия ремак попаднал в ролката на коляновия вал и какаво??????20 клапана пастет.жалко когато сичко е проверено и подменено от такав проблем да изпати човек Успех и скорошно""оздравяване"" че сега е много болно Брависимото
Коментар
-
WhitePower написа:ето ти телефон да то намерят 0888232484 и натриеви и каливи ще ти намрят ако искаш най добреТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар