Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добре де каква е разликата в турбините на 16вт и 20вт, че едните се скапват след махане на катализатора, а другите (16вт) си карат без проблем. На моето купе махнахме катализатора и мина директно на ф70 права генерация от даунпайпа (включително) до края без никакви гърнета и го понадухме на 1.2 холд До сега съм минал 1500км, от които 90% са по гонки на цялата газ Турбото е в перфектно състояние.
    FIAT Coupe 16VT

    Коментар


      ici написа:
      Да знаете, че си хвърляте парите с рециклиране на пушещи турбота.Особено Т25 и Т28 втулковите се скапват доста по-бързо.Решението е да си сложите Т3 втулкова ако става дума за ниска цена, или стъчмено турбо каквато и големина според желанията.Тогава ако ще и ауспух 2 педи да се кара няма грижи
      Ние затова с Къци си купуваме нови,а не рециклирани турбини и пак няма гаранция с тях.Добре казано е това за турбинка със съчмен лагер,но и цената е двойна+някои доработки става още по-солено.И после като я продавам ще ми казват "Ама нямам толкова пари и кое струва толкова скъпо". При нормално каране без рейсингови изпълнения за щяло и не щяло би трябвало с нова турбина(допълнително усилена),а не рециклирана и особенно в БГ нещата да са нормални.Аз мислих за варианта с Т3,но не искам да преправям колата.Пък и нов изпускателен колектор+друга читава Т3+доработките+ако се заплаща на майстор и пак сумата доста ще набъбне.Иначе Т3 с по-дебелата си ос и по-големите втулки наистина е по-удачния вариант за по-сериозно натискане на мотора,особенно за тези които държат често оборотомера между 6000 и 7200 об.мин.Оригиналната турбинка пък тръгва по-раничко,което за града си е по-приемливо.То и магистралите са ни едни гладки и безпроблемни,така че и за там си е добре.Който гони максимални резултати,то добре знае че пътят му ще е осеян от много бутала.биели,турбини,съединители,скорости кутии и пр.,а всичко това струва много пари и безсънни нощи изпълнени с труд.Но кой ще го оцени,а и минаха времената да се показват различни по-напомпани машини.При този интернет всеки става знаещ,въпреки че малко са истински разбиращите.

      Коментар


        ici написа:
        Да знаете, че си хвърляте парите с рециклиране на пушещи турбота.Особено Т25 и Т28 втулковите се скапват доста по-бързо.Решението е да си сложите Т3 втулкова ако става дума за ниска цена, или стъчмено турбо каквато и големина според желанията.Тогава ако ще и ауспух 2 педи да се кара няма грижи
        Проблемите с рециклираните турбините се дължат най вече на некадърност на ремонтиращия, амортизирана баланс машина (или незнание как да работи с нея) и не на последно място-отвратителни като качество ремонтни комплекти. Не може оригинален Гарет ремонтен комплект да струва близо 300лв. а в същото време да ти искат общо 350лв(навсякъде естествено е различно като сума) за ремонт и баланс на турбото и ти да си мислиш, че са вложени качествени части и турбото ще кара дълго без проблеми. Отделно, повечето хора не знаят и как правилно да карат кола с турбо.Относно Т3 Това е любимия ми ветеран при турбините, но не бих си губил времето с нея.Съчмените Гарети също не са върха на сладоледа и там пушене може и да няма, но пък шанса да имаш за спомен насипни дребни съчми е доста голям.
        digitalundgrd написа:
        Добре де каква е разликата в турбините на 16вт и 20вт, че едните се скапват след махане на катализатора, а другите (16вт) си карат без проблем. На моето купе махнахме катализатора и мина директно на ф70 права генерация от даунпайпа (включително) до края без никакви гърнета и го понадухме на 1.2 холд До сега съм минал 1500км, от които 90% са по гонки на цялата газ Турбото е в перфектно състояние.
        Не е хубаво да дърпаш дявола за опашката Твоето турбо (Т3) е точно толкова скапано колкото са и нашите. В интерес на истината, историята познава и доста случаи когато и 20VT се движат доста километри без катализатор и нямат проблем със задния уплътнител и т.н. Късмет, какво да се прави.Усиления уплътнител и 360° лагер са измислени преди години точно за Т3 и причината е точно в това, че и това турбо има този проблем, макар наистина да е по солидно от Т2*
        zlia написа:
        Ние затова с Къци си купуваме нови,а не рециклирани турбини и пак няма гаранция с тях.Добре казано е това за турбинка със съчмен лагер,но и цената е двойна+някои доработки става още по-солено.И после като я продавам ще ми казват "Ама нямам толкова пари и кое струва толкова скъпо". При нормално каране без рейсингови изпълнения за щяло и не щяло би трябвало с нова турбина(допълнително усилена),а не рециклирана и особенно в БГ нещата да са нормални.Аз мислих за варианта с Т3,но не искам да преправям колата.Пък и нов изпускателен колектор+друга читава Т3+доработките+ако се заплаща на майстор и пак сумата доста ще набъбне.Иначе Т3 с по-дебелата си ос и по-големите втулки наистина е по-удачния вариант за по-сериозно натискане на мотора,особенно за тези които държат често оборотомера между 6000 и 7200 об.мин.Оригиналната турбинка пък тръгва по-раничко,което за града си е по-приемливо.То и магистралите са ни едни гладки и безпроблемни,така че и за там си е добре.Който гони максимални резултати,то добре знае че пътят му ще е осеян от много бутала.биели,турбини,съединители,скорости кутии и пр.,а всичко това струва много пари и безсънни нощи изпълнени с труд.Но кой ще го оцени,а и минаха времената да се показват различни по-напомпани машини.При този интернет всеки става знаещ,въпреки че малко са истински разбиращите.
        Извода май е един, имаш турбо-имаш периодични проблеми, нямаш турбо - еми на практика нямаш нищо Накрая ще се окаже, че е най добре да избягаме от марката (Гарет разбира се ).

        Коментар


          При вас със 5 цил мотор решението за съчмено турбо не е кой знае колко сложно, От ГТ25Р до ГТ28Р всичките им версии излизат стандартно с Т25 фланец, има и ГТ30Р варианти с Т25 фланец, но това вече са коне над 400.Съчмените турбота трябва да се пазят от ненормално високи ЕГТ температури над 1000 градуса, за мазането нямат никакви проблеми, и като издръжливост изкарват поне 2 пъти по-дълго от втулковите, а особено при голям надув няма сравнения откъм издръжливост.Едно съчмено турбо в отлично състояние на няколко хил. км. може да се вземе за 1200-тина лв
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            Аз типото го карах с прави тръби, след турбото, около 5-6 хиляди километра и нямаше проблеми. Но сега и мен ме сполетя нещастието. След като прочетох за бравото на Къци и аз да не остана назад, турбото на Кромата ми текна. А турбината беше перфектна и само за около 1000км, след като започна да пренадува, текна. Чудесен син дим, направо съм като студен камаз. Добре че имам план Б. Трябва да намеря време да я сваля и да я разчекна, да видя защо така.

            Коментар


              VET написа:
              ...Но сега и мен ме сполетя нещастието. След като прочетох за бравото на Къци и аз да не остана назад, турбото на Кромата ми текна. А турбината беше перфектна и само за около 1000км, след като започна да пренадува, текна. Чудесен син дим, направо съм като студен камаз. Добре че имам план Б. Трябва да намеря време да я сваля и да я разчекна, да видя защо така.
              Кромата с Гарет ли е, щото ако е, значи чумата не е подминала и тебе

              Коментар


                Мда, Гарет 2502VNT. Интересното е че съм отварял Гарети на 156-ци 2,4jtd, с блокирали геометрии преди много много километри, карани зверски с пренадуване и не бяха протекли. При тези обаче съм наблюдавал изпочупени топли перки. Интересното е, че с изпотрошените перки си карат после без проблем, въпреки че баланса им е отишъл според мен.

                Коментар


                  VET написа:
                  Мда, Гарет 2502VNT. Интересното е че съм отварял Гарети на 156-ци 2,4jtd, с блокирали геометрии преди много много километри, карани зверски с пренадуване и не бяха протекли. При тези обаче съм наблюдавал изпочупени топли перки. Интересното е, че с изпотрошените перки си карат после без проблем, въпреки че баланса им е отишъл според мен.
                  Дано всичко се оправи лесно и евтино, че с тия турбини.......Днес ми пристигна уплътнителя за турбото и тази Събота освен, че ще демонтирам люка от Купето, до края на деня ще трябва да демонтирам турбото от Бравото, да го ремонтирам и естествено да го монтирам обратно.

                  Коментар


                    Къци, имам една голяма молба. Като отвориш турбото, моля те измери диаметъра в тялото на турбото, в който работи сегмента, както и вътрешния диаметър на канала на оста в който ляга сегмента, както и дебелината на сегмента. Идеята ми е, дали и при мен един такъв сегмент няма да свърши работа. Ще гледам и аз да разчекна моята турбина, събота или неделя и да меря и аз.

                    Коментар


                      VET написа:
                      Къци, имам една голяма молба. Като отвориш турбото, моля те измери диаметъра в тялото на турбото, в който работи сегмента, както и вътрешния диаметър на канала на оста в който ляга сегмента, както и дебелината на сегмента. Идеята ми е, дали и при мен един такъв сегмент няма да свърши работа. Ще гледам и аз да разчекна моята турбина, събота или неделя и да меря и аз.
                      Ще сваля размерите стига да намеря с какво, защото там където ще правя колата е страшна бъркотия

                      Коментар


                        Проблема с турбото се оказа по сериозен отколкото мислех в началото От два дни двигателя пуши по дълго време отколкото в началото (когато започна всичко) и добре, че днес имах време и място да оправя проблема, че иначе не ми се мисли какво щеше да стане Докато чаках двигателя да изстине, реших за кой ли път да оправя упорната планка на задния тампон защото отново започнах да чувам онова познато чукане при рязко подаване на газ.Ето и снимки на тампона:предиследи снимка на следите от контактуването с предния болт на предния тампон на носача:След като загрях с тампона се захванах и с турбото.След демонтажа на всичко което пречи (а този път нещата ми се сториха доста) турбото беше демонтирано и нещата взеха да се изясняват-огромен аксиален луфт и липсващи парчета от компесорното колело Веднага ми стана ясно, че с ремонта на това турбо няма да се справя в рамките на деня и изрових едно от резервните които съм пазарувал през годините.Една бърза профилактика и турбото не след дълго беше готово за монтаж:За мен си остава загадка как турбото е в такова ужасно състояние, при положение, че мотора е в разработка и е щаден максимално, турбото беше чисто ново и фабричен дефект ми се струва малко вероятен.Дори да се е счупил опорния лагер, как тогава липсват следи по студената част от контакт с компресорното колело? Въздушния филтър е на мястото си и маркуча между турбото и филтърната кутия е здрав. Както и да е, важното е, че вече мога да си стържа леда от стъклата без да се срамувам и да излагам марката.Стоиле - единствения размер който успях да сваля е този на тялото (там където уплътнява сегмента) и той е 15.8мм. Ще измеря колко е дебелината на сегмента, но дълбочината на канала няма как да измеря с това което има в сервиза който използвам.

                        Коментар


                          Засмукало е нещо????
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            ФЕРАРИСТ написа:
                            Засмукало е нещо????
                            Така изглежда, но практически няма как да стане освен ако някой умишлено не е пуснал нещо(което не е съвсем изключено). Ако има някакви останали парчета, то те най вероятно с в кулера, а него в момента няма как да го демонтирам.

                            Коментар


                              Къци, мерси за размера и ще чакам, и другите. Относно счупената перка, смятам че е някакъв производствен проблем, защото няколко пъти съм отварял турбини с нещо попаднало и гледката е ужасяваща. Докато тук просто е изхфръкнала част от перката. Такива проблеми при турбините се получават при рязко спиране на въртенето. Това за скапаната турбина, толкова бързо, и изпочупените перки, си мисля, че може да има отношение, високото налягане на маслото, което имаш.

                              Коментар


                                А какво мислите за варианта поради големия луфт перката да е имала контак с вътрешната страна на компресорната част?Къци, ако е такъв случая би трябвало да има следи вътре по алуминиевата част която е около перката.Дано да става ясно за какво говоря.

                                Коментар

                                Working...
                                X