Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз също много се радвам за колегата Петак турбо също е и моя мечта, която рано или късно ще сбъдна!А за тези, които се чудят къде може да се разпуска с подобна кола, ще напиша само 2 думи - писта Доброславци
    Fiat Coupe 2.0 16V

    Коментар


      #32
      Iv4o написа:
      Аз също много се радвам за колегата Петак турбо също е и моя мечта, която рано или късно ще сбъдна!А за тези, които се чудят къде може да се разпуска с подобна кола, ще напиша само 2 думи - писта Доброславци
      Това е идея! Нали става въпрос за бившето летище което коментираха за формула1? Пролетта бих оставил там един чифт гуми :D :D :D Има опция скоро да пусна тема с друг проект на който вече ще отделя повече време и пари.

      Коментар


        #33
        kaci написа:
        Това е идея! Нали става въпрос за бившето летище което коментираха за формула1? Пролетта бих оставил там един чифт гуми :D :D :D Има опция скоро да пусна тема с друг проект на който вече ще отделя повече време и пари.
        За същата писта става дума. Четох, че проекта е готов, но доколкото разбрах ще им трябват около 9 месеца, за да я построят.Иначе и аз бих оставил там някой друг чифт гуми. Пък и така тъкмо ми дават отсрочка, белкем и аз метна някой 5 цилиндров дзвер отпред
        Fiat Coupe 2.0 16V

        Коментар


          #34
          Днес дойде и ремонтния комплект за турбината .Дано не дърпам дявола с поръчката му,но все си мисля че с мойто каране (ОвчаКупел->КрасноСело и обратно) скоро ще и видя сметката. Капарирах и едни джанти в Англия по които има доста работа докато добият този вид но цената им като цяло е прилична.Чуде се обаче с какви гуми да ги обуя

          Коментар


            #35
            kaci написа:
            Чуде се обаче с какви гуми да ги обуя
            За тая кола само улични полу-сликове ще се справят добре.Примерно една такава добра и за мокро http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.p...gan=SoТази не е толкова добра като горните но пак е над нормалните гуми http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.p...wigan=SoЕто и от Англия типа гуми към който да се насочишhttp://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s0p0И същите тукhttp://gumi-bg.net/Track_Tyres.html
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #36
              Благодаря за линковете.Предложените варианти ще бъдат обсъдени.По принцип съм фен съм на Toyo,но времето ще покаже какво ще износвам по улиците.

              Коментар


                #37
                Сложи ли големите спирачни дискове вече

                Коментар


                  #38
                  Абе гледам аз и се чудя недовиждам ли или наистина не виждам акумулатора? там ли е :D Инъче поздравления мн ме кефи колицата.
                  Fiat Bravo '95, 1.8 16v

                  Коментар


                    #39
                    Дисковете ще се слагат когато се обновят джантите(в 15ките не влизат).Акумулатора все пак се помести в коша .Днес смених и термостата като промених местоположението(от главата беше преместен на корпуса на термостата) на температурния датчик(за уреда на таблото) .Температурата вече се отчита коректно и с еднаква стойност с температурния датчик за инжекциона.

                    Коментар


                      #40
                      Добре де,колега измислете му някъв стрът бар на тва чудо... да не си търсиш боята след втория завой. Незнам
                      leave something of the happiness you bring

                      Коментар


                        #41
                        Bravo 1.9 JTD написа:
                        Добре де,колега измислете му някъв стрът бар на тва чудо... да не си търсиш боята след втория завой. Незнам
                        Ако говориш за "простора" между ботушите мойто мнение е че за автомобил който се използва за "цивилни" нужди такъв не е необходим.

                        Коментар


                          #42
                          Незнам ама в коша хич не е тъпканак :D Как бърникаш в тея тясни дупчици
                          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                          Коментар


                            #43
                            PaUnOff написа:
                            Незнам ама в коша хич не е тъпканак :D Как бърникаш в тея тясни дупчици
                            Парадокса е че с атмосферния мотор коша е по запълнен.Само отпред можеше да има още 5см ама то и в живота е така :D

                            Коментар


                              #44
                              Мдам,потвърждавам за мястото в коша.Всмукателния колектор е доста по-малък и оттам може да се бърка отзад,за разлика от атмосферните колектори,що ли знам,ами 3 часа в канала да опраям скъсани кабели на генератора и стартера Също съм на мнение че тоя тип ходова част ,т.е. платформа Типо има доста здравина и не се нуждае от разпънка(стига с тез чуждици) между бомбетата.Освен това за да има ефект от туй джилязу трябва да се кара с много твърдо окачване с голямо натоварване по завои
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #45
                                Вчера най после пристигнаха джантите.Тежат поне 40кг Реших преди да пусна за продажба Ultralegeraта да им се порадвам поне седмица по "пътищата"
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X