Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ми двигателя мисля че няма общо, щото като освободя от скорост и тресенето остава...
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      ФЕРАРИСТ написа:
      Ми двигателя мисля че няма общо, щото като освободя от скорост и тресенето остава...
      Ако другите неща си сигурен че са наред, то тогава размени полуоските!

      Коментар


        Да не е опорния лагер на дясната полуоска ?
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          ivanko_rs написа:
          Да не е опорния лагер на дясната полуоска ?
          Може да е нещо отдясно наистина, след като сменихме съединителя и при потегляне на първа, или при леко подаване на газ на втора от ниски, отдясно се чува нещо като метално стържене, а визуално нищо няма, оня ден огледах всичко, всеки болт, двгто е с 3 полиуретанови тампона и не мърда, полуоските не трият в моста, може би найстина вътрешно каре може да е......трябва да видя полуоските дали са съвместими с тия на 156 V6, че на тоя етап ще ми е по лесно това....Иначе днеска пак се опитах някакво видео да снема, но е кофти камера да държиш и да се сучеш на макс, слънцето отразяваше дисплеите и нещо не стана......а за по интересно след като върнах газта от трета на 6-7к обм, колата тихо и нежно си загасна, и след като колега ме издърпа до сервиза си представих как на тия две алфи дето съм ги метнал там за трансплантация на двигатели и всуе електроника, ще трябва да бодна и купето за основен ремонт......обнадежден че колата върти, а чукания не се чуват, въпреки че приготвих компресомера, реших да тръгна по системата, и се оказа че директния кабел 12 волта от акум към бенз помпа се е откачил.....скъсал по точно......все пак днес било ден за стачка, и помпата явно стачкува.......след благодарствена молитва към всички ми известни светии всичко е ток, имаме ток, и може би ще имаме някакво видео довечера....
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            Хм,най-вероятно и затова ти е и забивала,особено ако е много рязко се получава само от токов проблем.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              ivanko_rs написа:
              Хм,най-вероятно и затова ти е и забивала,особено ако е много рязко се получава само от токов проблем.
              Искренно се надявам да е от това, жичките просто са трили на ръба на клемата и изведнъж са се скъсали.......Имам друг въпрос - при пълна газ на трета или четвърта най вече(щото трета бързо свършва) буста вдига 1.4 задържа го за малко и започва плавно да пада към 1.2 - 1.1......с ръчен контролер съм, гейта е натегнат по снимката дето Каци пусна преди 2-3 страници а тоест 2-3мм.....неска затапих двата края на системата от изхода на турбото до дросела, както и надух блоуофа на бар и половина - сичко е перфектно......ся верно че на бар и половина блоуофа леко фъщи, ама според мен не е особенно тревожно.......па нещо ме е шубе да развъртя още малко контролера щото не знам тва пик ли е, или просто пад след него.....
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                Едно птиче ми каза че проблема с вибрациите е отстранен

                Коментар


                  Давайте да разнищим проблема с пада на налягането при ФЕРАРИСТА, че и аз съм със същия проблем. И аз за момента съм с кранче. на същото налягане ми е пика и на мен ми пада до към бар. Аз предполагам,че като сложа електрония буст контролер, той ще го стабелизира, ама това не обяснява защо се получава. Същя проблем остава и когато го пробвам със соленоида.
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Коментар


                    Много е странна тая история с нестабилното налягане. При мен понякога е силно изразена, понякога е едва доловима. В началото имах пукнат колектор и мислех, че е от него, но проблема остана и след като оправих колектора. После мислех, че е от соленоида, но пък вие сте с механични регулатори, така че и той отпада. Сега съм набедил уейст гейта, само него не съм преслушал. Но пък вие казахте, че сте регулирали и него. Пълна загадка. Би трябвало ако е по електрониката с механичния буст контрол да се оправи, не остават много варианти. И най- странното е че го има почти при всички нас. Къци май само остана да не се е оплакал от нестабилно налягане.

                    Коментар


                      Ми има варианта и турбината на не смогва в високите и за това да пада налягането , демек да няма достатъчно флоу
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        Ми има варианта и турбината на не смогва в високите и за това да пада налягането , демек да няма достатъчно флоу
                        Да,обаче при Ники ми се струва невъзможно.Все пак неговата турбина е по-голяма от оригиналната и не би трябвало да умалява толкова.Само ще дам пример от мойта,която е със стоковата турбина и с хромникелов колектор,basic и cut off налягането ми е зададено на 1,550 бара.На 1-ва прави около 0,8-0,9,на 2-ра почти 1,3 бара,на 3-та даже по буустметър отива на 1,6 бара и го държи стабилно до ограничител,на 4-та пада до 1,4 бара(зависи дали е подкарвана от 1-ва или е върната на 4-та и газ) ,на 5-та вече пада на 1,3 бара,просто оригиналната Т3 не мои да смогне.Не е лошо тия пикове които някои ги наричат overboost да ги оправите,не са много желателни.
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          kaci написа:
                          Едно птиче ми каза че проблема с вибрациите е отстранен
                          Мда, фиксаторите на джантите бяха кофти, на струг си врътнах от полиамид 2 нови......видях 240 на километража.....шибедаха свири като кабагайда.....ще трябва да взема мерки......
                          DJ_STIVAN написа:
                          Давайте да разнищим проблема с пада на налягането при ФЕРАРИСТА, че и аз съм със същия проблем. И аз за момента съм с кранче. на същото налягане ми е пика и на мен ми пада до към бар. Аз предполагам,че като сложа електрония буст контролер, той ще го стабелизира, ама това не обяснява защо се получава. Същя проблем остава и когато го пробвам със соленоида.
                          Тоя дето ми прати чипа каза на четвърта да сетвам контролера, на трета да гледам смесите......не знам доколко е нормално пика да го направя до 1.5 - 1.6 за секунда и нещо, щото ако не е особенно фатално, мога да го развия още малко и като започне да намаля да ми пада до 1.4 да речем......сложи електронния контролер и виж дали ще го държи стабилно......тука един хайван ми обеща преди седмица един за проба да направя, ама нещо е несериозен, и сега ще търся отдругаде.......На колко ти е натегнат гейта.....
                          ivanko_rs написа:
                          Все пак неговата турбина е по-голяма от оригиналната и не би трябвало да умалява толкова.Не е лошо тия пикове които някои ги наричат overboost да ги оправите,не са много желателни.
                          Блоуофа леко ми църцори след бар и половина, ама не е чак толкова тревожно, надух го с компресора......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            Гейта е натегнат на около 7мм. Иначе електроноя контролер е поръчан преди 2 дена... и предполагам ще дойде най-рано до месец. Днес правих малко тестве, развих кранчето почти до край.... подобрение няма... уикенда смятам да прегледам малкото останали несменени части по турбо си стемата, а именоо маркучите от смукателя до двигателя и пласмасовата снадка, която е точно преди дросела. Ако вичко е наред, явно ще трябва да се чака електрония... защото турбината сила си ама налягането пада... в няокои случаи даже до 0,8.
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              При мен системата си е стокова и налягането е твърдо 1бар, а с овърбуст до 1,2бара. Така като гледам общото при всички ви е наличието на Гтек!

                              Коментар


                                И аз почвам да се замислям за тоя Гтек, но пък англичаните не се оплакват от подобни проблеми. И следващата мисъл е, когато сложиш механичният буст контрол, какво общо има Гтека с налягането. Доколкото разбрах е тествано с механичен и Гтек или бъркам?

                                Коментар

                                Working...
                                X