Ми двигателя мисля че няма общо, щото като освободя от скорост и тресенето остава...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
ivanko_rs написа:Да не е опорния лагер на дясната полуоска ?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ivanko_rs написа:Хм,най-вероятно и затова ти е и забивала,особено ако е много рязко се получава само от токов проблем.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Давайте да разнищим проблема с пада на налягането при ФЕРАРИСТА, че и аз съм със същия проблем. И аз за момента съм с кранче. на същото налягане ми е пика и на мен ми пада до към бар. Аз предполагам,че като сложа електрония буст контролер, той ще го стабелизира, ама това не обяснява защо се получава. Същя проблем остава и когато го пробвам със соленоида.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Много е странна тая история с нестабилното налягане. При мен понякога е силно изразена, понякога е едва доловима. В началото имах пукнат колектор и мислех, че е от него, но проблема остана и след като оправих колектора. После мислех, че е от соленоида, но пък вие сте с механични регулатори, така че и той отпада. Сега съм набедил уейст гейта, само него не съм преслушал. Но пък вие казахте, че сте регулирали и него. Пълна загадка. Би трябвало ако е по електрониката с механичния буст контрол да се оправи, не остават много варианти. И най- странното е че го има почти при всички нас. Къци май само остана да не се е оплакал от нестабилно налягане.
Коментар
-
WhitePower написа:Ми има варианта и турбината на не смогва в високите и за това да пада налягането , демек да няма достатъчно флоуPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
kaci написа:Едно птиче ми каза че проблема с вибрациите е отстраненDJ_STIVAN написа:Давайте да разнищим проблема с пада на налягането при ФЕРАРИСТА, че и аз съм със същия проблем. И аз за момента съм с кранче. на същото налягане ми е пика и на мен ми пада до към бар. Аз предполагам,че като сложа електрония буст контролер, той ще го стабелизира, ама това не обяснява защо се получава. Същя проблем остава и когато го пробвам със соленоида.ivanko_rs написа:Все пак неговата турбина е по-голяма от оригиналната и не би трябвало да умалява толкова.Не е лошо тия пикове които някои ги наричат overboost да ги оправите,не са много желателни.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Гейта е натегнат на около 7мм. Иначе електроноя контролер е поръчан преди 2 дена... и предполагам ще дойде най-рано до месец. Днес правих малко тестве, развих кранчето почти до край.... подобрение няма... уикенда смятам да прегледам малкото останали несменени части по турбо си стемата, а именоо маркучите от смукателя до двигателя и пласмасовата снадка, която е точно преди дросела. Ако вичко е наред, явно ще трябва да се чака електрония... защото турбината сила си ама налягането пада... в няокои случаи даже до 0,8.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар