Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Забивам една дебела права тръба, и решавам проблема, ся дори и турбината звучи по друг начин......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      ФЕРАРИСТ написа:
      взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това.....
      май всеки е минал през подобен проблем, при мен един път засмукваше тубата-щит около K&N филтъра, но веднага я хванах по AFR-a че заби и направи 9-ка, това при умерено настъпване, при пълно направо ми сплеска конусния филтър, че го оправях после Това на път за Калояново и се наложи тунинг мод от обръчи от клонки да държат щита да не се засмуква по филтъра
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        DJ_STIVAN написа:
        Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.
        Неска я поразчупих така веднъж дваж до прекъсвач, малко богата ми държи сместа, иска си качествено мапване, гтек2 не е за тая турбина в момента......страхотно върви и фучи, обаче съединителчето сякаш приплъзна веднъж дваж, в петък ще слагам боядисаното ГТА валео, ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          ФЕРАРИСТ написа:
          ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......
          :D Ами от два притискателя се прави един, но този вариант е адски брутален и за ежедневка е ... трябва да натиснеш за да разбереш мисля че с този от ГТА и керамични плочки ще ти удържа на предно без да изпуска.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            ферарист ако имаш път през пловдив драсни да видиш как е с двойно усилен притискател ще се качиш да натиснеш да видиш(левия прасец ми са оформи доста )
            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

            Коментар


              Абе хора, наистина ли е толкова тежък педала с двоен притискател ? И аз ще минавам сигурно на такъв... Не ме плашете толкова.. Вярно, че колата не я карам всеки ден, но чак пък да си удвоявам прасеца :D ...
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                абе моя прасец нещо не наедрява, но иначе с левия крак стена събарям Майтап няма, чак седалката поддава леко, който не е свикнал може да му се прииска и с двата крака да натиска
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  Няма проблеми, яз съм жилав.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опораиначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повече
                    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                    Коментар


                      1912 написа:
                      седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опораиначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повече
                      Ся като се замисля, впредвид мераците на жената да кара от време на време тая кола, нежеланието от моя страна тва да се случва и обстоятелството че буля е само 45 кила, мисля че "долен ляв педал" с тия характеристики ще е предостатъчен да ме остави единствен властелин на тва чудовище......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        ФЕРАРИСТ написа:
                        1912 написа:
                        седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опораиначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повече
                        Ся като се замисля, впредвид мераците на жената да кара от време на време тая кола, нежеланието от моя страна тва да се случва и обстоятелството че буля е само 45 кила, мисля че "долен ляв педал" с тия характеристики ще е предостатъчен да ме остави единствен властелин на тва чудовище......
                        Бъди сигурен, че щом го натисне два-три пъти и ще се откаже от колата :D
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          ФЕРАРИСТ написа:
                          DJ_STIVAN написа:
                          Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.
                          Неска я поразчупих така веднъж дваж до прекъсвач, малко богата ми държи сместа, иска си качествено мапване, гтек2 не е за тая турбина в момента......страхотно върви и фучи, обаче съединителчето сякаш приплъзна веднъж дваж, в петък ще слагам боядисаното ГТА валео, ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......
                          Пробвай първо с ГТА-то, сигорно си чел,че английските колеги си карат 300коня с тях без проблеми. Иначе има и вариант за леко усилване на стандартния като се модне мястото където лагерува диафрагмата. Вдига се с до 30% капацитета. Колата със стоковите дюзи ли е богата или с 440-ките. Ако е с 440-ките пробвай със стоковите. Те трябва да държат до 320 коня. Незнам вече ГТЕК2 на какво дути ги помпи.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Коментар


                            DJ_STIVAN написа:
                            ФЕРАРИСТ написа:
                            DJ_STIVAN написа:
                            Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.
                            Неска я поразчупих така веднъж дваж до прекъсвач, малко богата ми държи сместа, иска си качествено мапване, гтек2 не е за тая турбина в момента......страхотно върви и фучи, обаче съединителчето сякаш приплъзна веднъж дваж, в петък ще слагам боядисаното ГТА валео, ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......
                            Пробвай първо с ГТА-то, сигорно си чел,че английските колеги си карат 300коня с тях без проблеми. Иначе има и вариант за леко усилване на стандартния като се модне мястото където лагерува диафрагмата. Вдига се с до 30% капацитета. Колата със стоковите дюзи ли е богата или с 440-ките. Ако е с 440-ките пробвай със стоковите. Те трябва да държат до 320 коня. Незнам вече ГТЕК2 на какво дути ги помпи.
                            Днеска сложихме ГТА съединителя, стария беше на конци вече......440 дюзи не съм ги ползвал, със стоковите и 4 баров бенз регулат беше много богата, върнах оригиналния......
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              Малко да раздвижим темата.........тия дни дойде епромчето но чак днес сварих да поразръчкам колата.......мапа е за 1.4 налягане.....Проблема е следния.....на теория откакто сложих другата турбина, не съм я ръчкал зверски на първа, и не знаех какво е поведението, както помните наскоро се усетих що ми падаше така бууста.....сега съм с ръчния контролер, с който взех колата.....на първа на 4-5-6к обм(не мога да определя точно оборотомера шава бързо) се получават едни юнашки забивания за части от секундата, все едно някой слага прът в двигателя - появи се и на втора веднъж дваж, трета и 4 са много по добре от преди мисля, макар че ще трябва някой корекции да се правят, малко богата се ръси сместа.....на втора забелязах че като качи 1.4 и започва да пада към 1, тва сварих да видя засега.......ще трябва да съм сигурен че всичко при мен е наред преди да карам хайванина да коригирва нещо но мапа че да не се изложим.....в понеделник ще надуя блоуофа да видя дали държи за всеки случай да съм сигурен......Другата гадна драма е че на 160 такива вибрации идват от предницата че ме е страх чак да натискам повече, баси носачи, амортис, дискове, всичко е сменено, гумите с джантите смених, същата работа - тресе че чак плаши......
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                а има ли причина да смяташ че е от това ? и при тази скорост поведението на двигателя да се променя нещо ?
                                баси носачи, амортис, дискове, всичко е сменено, гумите с джантите смених

                                Коментар

                                Working...
                                X