Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ей тук до мен имам още един луд със същото Браво, дори същия цвят, и той с такива идеи. Само че преди турбината иска да го прави 4х4 (от Дедра Интеграле). Все още не се знае какво ще стане, но ще снимам всичко и после ще го видите.

    Коментар


      #17
      я кажи за кулера кой го прави че ми трябва да направя и аз един за 145 QV
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        Ей тук до мен имам още един луд със същото Браво, дори същия цвят, и той с такива идеи. Само че преди турбината иска да го прави 4х4 (от Дедра Интеграле). Все още не се знае какво ще стане, но ще снимам всичко и после ще го видите.
        "Твоя луд" много добре се е ориентирал.Всичко с турбо мотор над 100кс. и само с предно предаване си е простотия и постоянна загуба на сцепление.Относно кулера-поръчан от Англия и преди преработката изглеждаше така .С доставката(DHL) излезе към 140GBP

        Коментар


          #19
          Здрасти пич и аз отдавна искам да напрявя същото като теб, но не винаги имам достъп до интернет. Затова ако искаш да си оставиш gsm- номера си, за да те попитам някои нещица ако си съгласен разбира се.
          Fiat Coupe: 16V Turbo
          FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

          Коментар


            #20
            dani_b написа:
            Здрасти пич и аз отдавна искам да напрявя същото като теб, но не винаги имам достъп до интернет. Затова ако искаш да си оставиш gsm- номера си, за да те попитам някои нещица ако си съгласен разбира се.
            Имаш Л.С.Да използвам случая и да се похваля с монтираните и работещи уреди (опитах но не успях да направя по лоша снимка ) Втрещи ме налягането на маслото 6атм. на студен мотор и 3атм. на достатъчно загрял.Логично се усъмних във верноста на показанията и бе направена проверка с доказано верен механичен манометър-числата бяха като горепосочените Някой мерил ли е какви са показанията при него?Иначе турбината надува 1 бар с пикове до около 1.2 бара което мисля че е нормално.Очаквам коментиране на нормалността на измерените стойности.

            Коментар


              #21
              След няколко месеца каране дойде ред и за малко части (някои необходими за пролетния "ъпгрейд" други-по мое самовнушение) .Постарах се да не мисля като българин (да търся все най евтиното) и поръчах оригинални части - термостат и темп.датчик,предни спирачни маркучи за Brembo апаратите,фиксатори за разпр.валове и гарнитура за изпускателния колектор.Понеже имам само червения ключ поръчах и два празни сини (неоригинални) ключа и преходници за предните високоговорители (13см.).

              Коментар


                #22
                браво колега,радвамам се че сичко е наред,искам да те попитам може би малко досаден въпрос,просто имам възможност за закъпуване на 2000 20V турбо мотор,просто искам малко инфо,горе долу колко кинти ще ми трябват за пален ремонт на двигателя със сичките така да се каже джунджуриики.и какви са шансофете за ползване от старото ми браво части за новия турбалан,моето браво е с мотор 2000 20V.и кое ще е нужно за палната направа на такова чудовище,мерси предварително

                Коментар


                  #23
                  и какво още ще трябва да закупя от донора за така да се каже безпроблемно инсталиране.мерси колега

                  Коментар


                    #24
                    BeAsT BRAVO HGT написа:
                    браво колега,радвамам се че сичко е наред,искам да те попитам може би малко досаден въпрос,просто имам възможност за закъпуване на 2000 20V турбо мотор,просто искам малко инфо,горе долу колко кинти ще ми трябват за пален ремонт на двигателя със сичките така да се каже джунджуриики.и какви са шансофете за ползване от старото ми браво части за новия турбалан,моето браво е с мотор 2000 20V.и кое ще е нужно за палната направа на такова чудовище,мерси предварително
                    Не разбрах съвсем въпроса Искаш да използваш части от атмосферния мотор за турбо мотора или....?

                    Коментар


                      #25
                      извиняваи то и аз не се разбрах, :D :D :D да ли може някои части от атносферния мотор да се използват при направата на мотора с турбо,и горе долу какви кинти си отиват за този проект.за части и т.н.,просто грубо горе долу и добре ли е 700 лв за турбо мотор,благодаря ти предварително,

                      Коментар


                        #26
                        извиняваи то и аз не се разбрах, :D :D :D да ли може някои части от атносферния мотор да се използват при направата на мотора с турбо,и горе долу какви кинти си отиват за този проект.за части и т.н.,просто грубо горе долу и добре ли е 700 лв за турбо мотор,благодаря ти предварително,

                        Коментар


                          #27
                          От атмосферния мотор може да използваш коляновия вал,маслената помпа и лагерите.Това са нещата които по спомен са идентични за двата двигателя.Блока с някои немалки преправяния може да се използва(предполагам).Моето Купе донор беше с история и само на 57000мили което ме отказа от идеята за отваряне и инспекция.Беше премерена само компресия която беше 11атм.Само колегите с подобни проекти могат да кажат колко им е струвал ремонта на мотора като части,труд и т.н.Цена от 700лв. за двигателя ми се струва доста ниска-за сведение само турбината в добро състояние струва толкова.Аз не бих рискувал такава покупка без супер обстоен преглед и списък с цените на частите в ръка.Задължително трябва да имаш и електрониката(горв.компютър,блок за имобилайзера и ключ) за мотора както и дебитомер и няколко специфични маркуча,конзолите и тампоните за турбо мотора.По охлаждането също има драма-оригиналния вентилатор аз лично не успях да напъхам в коша(в момента съм с вентилатори от дизелова Мареа).След мотора няма да е лошо да споделиш какво мислиш да правиш с трансмисията.Силно ти препоръчвам оригиналната на турбо мотора кутия заедно с полуоските.Имай впредвид че маховиците и съединителите на двата мотора нямат нищо общо.Не е малко и жичкаджийската работа-на първо четене разликите в инсталациите са няколко жици,на практика цифрата приближава 50.За мое и твое улеснение най добре ще е да има конкретни въпроси и съответно отговори защото така рискувам да пропусна нещо което няма да е евтино.Не съм смятал колко точно ми излезе на мен всичката тая заигравка,но сумата със сигурност е доближила 3500лв.Кефа от ускорението и физиономиите на кисели гъзари с коли от по 100000лв видяни на следващия светофар напълно оправдава плащането на тези пари.Правя темата "Важна"J T D

                          Коментар


                            #28
                            Поздравления за колата, колега. И внимавай с т-нар гъзари с коли по 100 000лв...щото някои от тях много вървят
                            3.0CRD

                            Коментар


                              #29
                              Внимавам,а и винаги съм бил против светофарните и всякъкви други гонки.Факт е че откакто имам колата(6та година) постоянно ми налитат с всякъкви марки и модели и вече си мисля че затова е виновен цвета и звука на колата.Лошото е че вече не съм първа младост но все още се връзвам на някои от уличните разбойници.

                              Коментар


                                #30
                                попринцип няма лошо да разпусниш понякога колега ( в рамките на разумното де ) и ЕВАЛА за колицата
                                ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
                                Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
                                Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X