Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да, и аз мисля,че тизи конторлер ще ми свърши чудесна работа.. най-много ми харесва,че има 2 стационарни модула за налягане и се сменят доста бъзро и удобно. При мен ще ми трябва точно такова нещо, защото ще товаря турбината на макс 1.4 , 1.5 бара при гонки за да използвам напълно капацитета и и ще си джъткам на 1 бар из града ( да пазя турбината). А към колегата kaci. Може да ги пратиш по еконт и аз ще поема всички разходи. Ако искаш може да ги пратиш на адрес ( да не си помислиш че няма да ги върна ... да ми имаш адреса) може и до офис в Пловдив. Иначе петите ще ми трябват най-много до края на другата седмица.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      Колко ти излязоха ремъците, че и аз до 10-15к км ще трябва да ги сменя????Аз 2-3 дена съм с полуразглобена предница, махнах 5 ребра от кулера, преправих малко тръбите, и понеже не ми пасна да е както досега, прехвърлих входа от другата страна.......направих си и олекотена алуминиева шайба за кол вал - старата е 1860 грама, тая сега е 610......пилнах и 300 грама от излишно тежката двойна шайба на хидравликата, доста се замислих дали да не я правя и нея от алуминии, но някаква ексцентричност виждам в захващането, и засега не ми се прави, иначе и тя е едни 1900 грама сток, дето нямат голяма работа там......като сменям съединителя ще боцна и лекия маховик и мисля че динамиката в ниските що годе ще е бомба......махнах 4 баровия бенз регулатор и грешката вече не излиза, явно с гтек2 и стандартните дюзи тва и идва много и преобогатява....утре или в неделя ще гледам пак какъв ще е драматизма с контрола на вятъра.....Стивън, колко ти излезе тоя контролер.....????
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        DJ_STIVAN написа:
        .... А към колегата kaci. Може да ги пратиш по еконт и аз ще поема всички разходи. Ако искаш може да ги пратиш на адрес ( да не си помислиш че няма да ги върна ... да ми имаш адреса) може и до офис в Пловдив. Иначе петите ще ми трябват най-много до края на другата седмица.
        "до края на другата седмица" се пада точно за празниците, а аз се надявам точно тогава да ги използвам(ако дойде Купето). Притеснявам се да не стане като миналия път когато сменях ремък - без пети защото услужих с мойте на колега! Ако не си сменил ремъка докато аз стана готов(или ако се забави доставката на колата) ще ти ги изпратя!

        Коментар


          Аз също имам пети, и на тоя етап няма да ги ползвам, ако ти трябват мога да ти ги метна,......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            Шайбата се отрази добре, динамиката до 2500 е по добре, нататък не виждам разлика, щото като задуха вятъра и трудно може да се усети......Иначе драмата с буст контролера продължава, при двата опита първо ми задържа на бар за кратко и падна, втория път дадох по голямо натягане, качи ми до 1.4 и на 4700 пак същото......като махнах 5 ребра от кулера нещата са също една идея по добри, сега на 3к обм според тва на коя скорост съм, е надула до 0.8 - 1.2......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              Всичките комплекта ремъци и водната помпа от Алекасандер Ауто с 15% отстъпка ми легнаха кам 230лв. Контролера идва 100Паунда доставен. А за петите Kaci, няма да бързам щом ти трябват. И аз не събразих,че идват празници, та сигорно ще ги правя след тях. Иначе и аз имам драма с надува. С GTEC2 чипа съм и трябва да ми вдига 1.5 бара овърбуст и 1.2 холд, обаче отива на 1.2 и след това пада на 1 и нагоре даже отива на 0,8. Затегнах днес гейта.. същата работа. Накрая се ядосах и извадих вакума към гейта и на 5та следях как стоят нещата. Отиде до 1,8бара и върах гаста... та хубаво,че си поръчах конторлет, че с тоя соленоид явно нестават нещата. Някой има ли идея компютъра от къдевзима сигнал за налягането. От всмукателя или някаде преди кулера ( от соленоида) ?
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Коментар


                DJ_STIVAN написа:
                Затегнах днес гейта.. същата работа.
                Колко по принцип е нормално да е натегнат факаният гейт.......5мм от затворено положение ми каза мисля че Ици, сега мисля съм на 3мм, ще трябва да си поиграя и с тва.....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  всичко завизиколко е стегната пружината на актуатора моя е на0,7някъде
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    0,7някъде
                    Тоест 7мм????
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      Незнам колко трябва да е, но моя беше на 2 мм натяг.. сега е сигорно на около сант, което не пречи на налягането все още да ми прави парчера. Поне установих,че проблема не е в него.... Иначе след празниците ако може да услужиш с петите ще е супер. Хем може да дойда лично да ти ги върна после да побарим и да почоваркаме Купетата
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Коментар


                        DJ_STIVAN написа:
                        Иначе след празниците ако може да услужиш с петите ще е супер. Хем може да дойда лично да ти ги върна после да побарим и да почоваркаме Купетата
                        Не ми трябват в момента, когато ти затрябват ми дай само координати за пращане.....
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          И двамата сте фенове на метода проба-грешка който на мен никога не ми е харесвал(особенно след като се убедих че и много лекари го използват ). Не мога да разбера защо ги натягате тези гейтове и какво кардинално очаквате да се промени с това! Ако гейта е правилния за турбото, то базовата настройка(показал съм я на снимката) е повече от достатъчна когато има и "електронно" дорегулиране.Относно GTEC чиповете - предполагам и двата знаете че те работят "добре" само с оригиналния турбокомпресор и то само ако са истински!При 20VT(за разлика от четирицилиндровия турбо мотор който има MAP сензор) компютъра не знае какво е налягането в системата! Той предполага за него от данните получени от дебитомера, потенциометъра на дроселовата клапа,оборотите,температурата на въздуха в смукателния колектор и т.н. Когато показанията му се сторят странни и несъвпадащи с нищо от данните които са записани в картата му обикновенно с цел сигурност реже искрата(затова и при напълно стандартен мотор и електроника налягане над 1,5 бара води до "гасене" на мотора).В този ред на мисли колегата Ферарист няма да е лошо да опита поставянето на рестриктор на входа на турбото!
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            Добре си го описал теоретично , но какво правим когато с заводските настройки вдига 1,5 бара и пада на 1.2 после , колкото и да натягаш контролера при мене се оказа че трябва да стегна още гейта , а той вече е стегнат докрай , така да се каже и проблема изчезна , овърбуста ми 0.1 бара , демек правя за по малко от секунда 1.5 и холдва на 1.4 от край до край , а съм с буст контролер тип кранче
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              kaci написа:
                              При 20VT(за разлика от четирицилиндровия турбо мотор който има MAP сензор) компютъра не знае какво е налягането в системата! Той предполага за него от данните получени от дебитомера, потенциометъра на дроселовата клапа,оборотите,температурата на въздуха в смукателния колектор и т.н. Когато показанията му се сторят странни и несъвпадащи с нищо от данните които са записани в картата му обикновенно с цел сигурност реже искрата(затова и при напълно стандартен мотор и електроника налягане над 1,5 бара води до "гасене" на мотора).В този ред на мисли колегата Ферарист няма да е лошо да опита поставянето на рестриктор на входа на турбото!
                              Днеска се поразрових и попрочетох за така наречения "биг Маф конвершън", и може би насоката ти е правилна......без да ми пипнат софта и мапнат като хората, само с гитеци и прочее няма да стане......ако екуто вижда чрез дебитомера повече въздух отколкото му е тавана, заради по голямата турбина, може би резва или ижектори или искрата и всичко пада толкова рязко.......дори и 3баровия рег на рейката пак слеста ми е в 10афр диапазон, което пак си е богато, и то още от 4к обм застава там, на 4500 когато турбината е в стихията си, мафа е изтаванен, и екуто прави временен shout down на гориво или искра, до момента в който пак се подаде газ да речем, или нещо от сорта......затва слагат сензора в тръба с по голямо сечение, и правят настройката на мапа спрямо нея.......Утре ще видя из сервиза кви тръби се мотат и ще видя как мога да го изекспериментирам.......ПС - в момента мисля че гейта ми е точно така както е на снимката, може би 1мм по натегнат.....
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                Направи графичен лог на МАФ-а и ще се види дали го изтаванява, а ако има и опция за логване на бууст соленоида, ще се види дали го отваря когато става номера с падането на надува.Също като логнеш и запалването и дюзите ще се види пак какво става.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X