Човече - тоя кулер е огромен! Вече си мисля че малко от лага е и заради него! Колектора е един път, а и как ти завиждам че нямаш климатик!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Мда, ще направя една проба без кулер да видя що ще стане, и може би ще го ремонтирам малко.......верно големичък идва, оригинално беше 600-300-100.....може би ще прехвърля входа от другата страна, и ще махна 3-4-5 ребра......добре поне че имам перфектен заварчик с перфектна техника за алуминии......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
На колко ти идва буст-а, че късно го броиш? Според мен предимството на 20 V пред 16 V турбото е точно в раното бустване... Само за сравнение с Г-тек 2 чип бившата ми Марийка малко преди 2500 оборота вече си въртеше гуметата с оригиналната турбина!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ми преда да стегна гейта до 3600 дремеше на 0.2......ама си дремеше от 2600 там......снощи го натегнах, и буста сега си нараства прогресивно, при малко над 4к мернах към бар и нещо, а на тоя етап повече не ща да я гърча......но пък от 0.5 до 1.5 отиде за едно мигване на окото......определено кулера е голям, но тоя го взех на цената на един от най - малките, и не съм го избирал сешъл за тва турбо.....ще му резна малко от ребрата определено - поне 3-4, ще видя и как ще ми пасне под бронята.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Направи си кулера по класическата схема вход и изход от двата края, така както си сега рестрикцията е сигурно 3 пъти повече отколкото може да бъде.Обема му е големичък при схема вход/изход от всяка страна, обаче и да махнеш няколко ребра, едва ли ще усетиш разлика в респонса, тя ще е под 0.1сек Натегни гейта още, да е на 5мм натяг спрямо отвора, при положение че е 7пси е добре да се постегне за да се контролира бууста по-точно.А за настройките на ЕКУ бууст контрола, разликата е просто огромна, примерно в единият случай (обичайният) може да настроиш колата да държи бууст 1.5 примерно на 5-та обаче на 1-ва да не може да направи и 1 бар.В другият случай може още от първа да залепи 1.5 бара и така до края, но тоя случай се постига само ако може да се влиза в заводският ЕКУ-бууст контрол, тия от типа Греди Профек Б не го могат това нещо, понеже имат само една единствена настройка за дюти ;Ако може да ти се мапва ЕКУ-бууст контрола, слагаш един актуатор който отваря на 0.8 бара и после настройки на бууста от ЕКУ-тоДругият вариант за супер бърз и стабилен бууст е гейт с пружина за точното налягане и директно управление от надува.
Коментар
-
ici написа:Обема му е големичък при схема вход/изход от всяка страна, обаче и да махнеш няколко ребра, едва ли ще усетиш разлика в респонса, тя ще е под 0.1секAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
С намаляването(и то не малко!) на размерите на кулера съм съгласен, но с преправянето на входа и изхода - не. На драго сърце ще ти дам моя кулер за проба! Разгледай снимките на колата ми и прецени какво още ще ти трябва с кулера! За най сигурно може да дойдеш с Купето, паркираш до покойника и започваш.......
Коментар
-
Мисля да се възползвам от предложението за кулера, във вторник ще идвам до СФ, да си забера прага на колата, и генерациите, и ако не ти трябва кулера в близката седмица, ще е най показателно ако пробвам с него, лесно ще ми е, само тръбите ще обърна......ако лага намалее ще махна само излишните ребра, и ще оставя разположението така......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Мисля да се възползвам от предложението за кулера, във вторник ще идвам до СФ, да си забера прага на колата, и генерациите, и ако не ти трябва кулера в близката седмица, ще е най показателно ако пробвам с него, лесно ще ми е, само тръбите ще обърна......ако лага намалее ще махна само излишните ребра, и ще оставя разположението така......Power Under Pressure
Коментар
-
Не си падам по тия неща някак си.....плюс тва не правя кой знае какво, нито съм някакъв свръх мозък......а и в българските форуми се ще се намери някой дето да ти строши кефа като ти каже колко си прос щото видиш ли си решил да направиш нещо нетрадиционно да речем, или неща от сорта.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Да н’ти пука ... аз ще те подкрепя пък ... :Dтише едешь - хрен приедешь!
2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Не си падам по тия неща някак си.....плюс тва не правя кой знае какво, нито съм някакъв свръх мозък......а и в българските форуми се ще се намери някой дето да ти строши кефа като ти каже колко си прос щото видиш ли си решил да направиш нещо нетрадиционно да речем, или неща от сорта.....Power Under Pressure
Коментар
-
Щях да взема оня ден от Каци неговия кулер че е по малък, и да видя що ще е, но сега определено нещата са по добре, на 3к и нещо вече почва да свири вентилатора юнашки.....сега търся сигурни варианти да не надува повече от 1.3-1.4, ще се уредя с мап до седмица че над 4к обм сместа става около 9 - 10афр.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
В "онзи" форум има групова поръчка за буст контролер който според мен ще ти свърши работа.Ако не се бях вкарал в такива заеми щях да взема един за мен.Какво промени по колата и кое от нещата според теб подобри поведението на мотора?За мапването още нямам отговор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар