След няколко дни май ще се наложи да пускам нова тема! Най вероятно заглавието ще е "Първото Coupe Limited Edition във България" Ще го регистрирам и тук че е резил да го няма българското знаме!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Накрая реших въпреки всичко да го взема! Състоянието не ме удовлетворява, но мисля че ще стане един чудесен екземпляр! Според продавача има издухала гарнитура и съответно антифриз в първи цилиндър! Като дойде ще проверя дали е така или антифриза влиза през дроселовата клапа! За съжаление се оказа че сервизната книжка липсва и е наличен само червения ключ.По телефона имаше и книжка и три ключа! Това ме ядоса и отказах колата.После обаче се оказа че парите ще се върнат при мен някога,а за банков превод трябваше да платя големи такси.Реших че е по добре да загубя някакви пари влагайки ги в колата, отколкото да ги дам на банка! Кулера си седи на Бравото което най вероятно пак ще бъде лишено от части и с отложено съживяване заради Купето! Така ще ми мине живота в разни въртележки :D Експерименти ли искаш да правиш?
Коментар
-
kaci написа:Експерименти ли искаш да правиш?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Виж ИЦИ може да ти каже кога флоува това турбо,защото той е със същото.Ама според мен.. слагай GTEC 2-ката и дюзите и щом имаш иновейт...ако всичко е наред моце да си даваш гас... Само незнам дали ще ти издържи съединителя...П.П Незнам дали знаеш, ама тоя съединител който си поръчал е биядисан Alfa GTA съединител....Аз мислех да слагам такъв, ама незнаех коко държ, ся поне ще кажеш как е с него.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Виж ИЦИ може да ти каже кога флоува това турбо,защото той е със същото.Ама според мен.. слагай GTEC 2-ката и дюзите и щом имаш иновейт...ако всичко е наред моце да си даваш гас... Само незнам дали ще ти издържи съединителя...П.П Незнам дали знаеш, ама тоя съединител който си поръчал е биядисан Alfa GTA съединител....Аз мислех да слагам такъв, ама незнаех коко държ, ся поне ще кажеш как е с него.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Това с малкото налягане хич не ми харесва! Аз не бих карал колата така! От малкото което прочетох за това турбо(нали и аз мисля след време Бравото да е с такова) и това което са споделили ползващите го хора трябва да имаш близо бар при около 3500об/м! Не знам със стоковия колектор ли си и дали там(в колектора) не дреме малък проблем! Съмнявам се при монтаж без правилно мапване това турбо да работи така както би ти харесвало! За мен твоя човек е Лейтън(Flea).За съжаление е на майната си(по скоро ние сме ама...)Знай че малко бави отговорите и ако вече си го питал а отговор няма-изчакай още няколко дни и ако не получиш отговор ще му пиша и аз(досега винаги ми е отговарял).Предполагам си проверил няколко пъти турбопътищата,маркучите до и от соленоида и нямаш пропуск на въздух!Ако си слагал и от тези механичните тъпотии за регулиране на налягането виж дали си го направил правилно както е показано тук .
Коментар
-
kaci написа:Предполагам си проверил няколко пъти турбопътищата,маркучите до и от соленоида и нямаш пропуск на въздух!Ако си слагал и от тези механичните тъпотии за регулиране на налягането виж дали си го направил правилно както е показано тук .Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:.....ще спи жената довечера сама явно......
Коментар
-
При мен имам още на 1-ва близо 1.5 бара, само че работата с настройките на еку-бууст контрола е страшно специфична и явно в тоя случай със стоковия чип нещата не пасват хич за ГТ турбото.Другият вариант е да има нещо нередовно с настройката и управлението на самия гейт и да е отворен постоянно.Ники, с тия 440цц дюзи как ще настроиш колата? То ти трябва мапване в реално време, няма да стане с Гтек чип.При 3000 об/мин има поне 1 бар
Коментар
-
ici написа:Ники, с тия 440цц дюзи как ще настроиш колата? То ти трябва мапване в реално време, няма да стане с Гтек чип.При 3000 об/мин има поне 1 барAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Чакам с нетърпение резултатите от корекцията ici - това налягане при тези обороти просто кефи :D Ако и при мен е така.....Да попитам и за петите! Направи ли ти впечатление дали следват точно профила на гърбиците?При моите пети не ми харесва как седят! Имам едни подозрения за валовете!Слагам снимки на моите пети и как изглеждат нещата когато са монтирани!
Коментар
-
kaci написа:Чакам с нетърпение резултатите от корекцията ici - това налягане при тези обороти просто кефи :D Ако и при мен е така.....Да попитам и за петите! Направи ли ти впечатление дали следват точно профила на гърбиците?При моите пети не ми харесва как седят! Имам едни подозрения за валовете!ici написа:При мен имам още на 1-ва близо 1.5 бара, само че работата с настройките на еку-бууст контрола е страшно специфична и явно в тоя случай със стоковия чип нещата не пасват хич за ГТ турбото.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар