Използвам темата най-вече за да благодаря на хората(особенно на един от тях който въпреки че от всички марки най-много мрази Фиат,бе движеща сила в този проект) които помогнаха с някои части(Ники и момчетата му от Драгичево),със сервизна база(сервиза на Ровър-Красно Село) и всички които малко или много бяха съпричастни с проекта.Трагедията започна на 13.06.2009г така: И крайния резултат 13.10.2009г:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Благодаря на всички за пожеланията и да ви се връщат.Заразата трябваше да тръгне от мен през далечната 2001г. но докато се подготвя.........Сега за колата-мотора,скоростите,полуоските и електрониката са си комплект от купе.Надявам се другата седмица в ръцете си да държа и уредите за налягането на турбокомпресора и на маслото.Остана за началото на следващата година да се ъпгрейдват спирачките(пак от купе),да се направят леки корекции по окачването и да се възстанови климатичната инсталация.Очаквах колата доста да тръгне след смяната на мотора,но тя стана просто брутална и опасна за каране след трансплантацията.Скоро предстои и динотест за доуточняване на мощността.Скоро се надявам да има и снимки с вече монтирани уреди.Шофирайте внимателно с включени къси светлини :D
Коментар
-
Колега ,сетих се какво забравих да питам,а именно някаква ревизия правихте ли на мотора?Ако не сте,желателно(според мене даже задължително) да отворите отдолу и да видите как са лагерите,понеже турбо мотор скъсява живота им доста на биелните.Та поне тях да смените,че да не се случи някоя беля че частите са малко "евтини"Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар