Здравайте колеги! Имах проблеми с колата, но всичко вече е фикснато (най-накрая) и сега се замислям за малко разкрасяване и може би малък, елементарен тунинг (ако може да се нарече така) :D та...идеята ми е...знам, че този двигател си е слабичък, има ли смисъл да му сложа интеркулер (от някаква друга кола, мисля от някакво Рено дизеляк ставаше с малко преправяне...), и спортно филтърче примерно...с цел подобряване на динамиката. За кулера дават ми го за малко пари, заедно с филтъра мисля, че ще вляза в 100лв. Обаче турбопътищата откъде и на каква цена, ако може да ме насочите към фирма, сайт Предварително голямо БЛАГОДАРЯ! п.п. дали ще я докарам докъм 85-90 катъра :D ако е за 5 коня, няма смисъл да си играя...но ако може да се докара с тези неща дори и малко повече от филтър и кулер да са, ако може да се докара до 90...поне ще усещам разликата :D е, и ще върви повечно де... Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интеркулер на ТД75
Collapse
X
-
gari_brasna4a написа:колега един читав филтър е само 100 лв . ,а с тоя кулер незнам дали ще качиш 15 коня и въобще дали го позволява твоето турбо.долен въздуховод http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=2&show=1за другия нямам представа .може втора ръка от раздел " продажби " ,ако има читав ,а първия само нов ,защото старите са нацепени 100 %Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Steffcho написа:кулера, който ми предлагат е около 2 пъти по-голям от този на ТД100, и мисля да го монтирам пред радиаторите, зад бронята, и мисля, че ще трябва да си правя турбопътищата сам идеята ми е откъде да си взема маркучи (тръби) и меки връзкиПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Бе мене, ако питаш ако наистина си решил да го правиш си вземи оригиналният от тд100 заедно със всички въздуховоди....така ще стане най-лесно и най-евтино. Всичко това при положение, че наистина туботе е еднакво и е на същото място. След това отиваш при някой, който му разбира да я понастроите и си готов И все пак прецени дали ще си заслужава наистина.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
да...по въпроса с размера, наистина е така...не се бях замислил за това... :D това с кулера от ТД100 е добра идея обаче мисля, че ще е по - добре, ако го изкарам отпред, вътре в бронята. За двигателите - еднакви са, турбото и то ако е същото, значи е и на същото място...'99 FIAT Marea Weekend TD75
Коментар
-
sonicempire написа:Steffcho написа:кулера, който ми предлагат е около 2 пъти по-голям от този на ТД100, и мисля да го монтирам пред радиаторите, зад бронята, и мисля, че ще трябва да си правя турбопътищата сам идеята ми е откъде да си взема маркучи (тръби) и меки връзкиPower Under Pressure
Коментар
-
оригинален от ТД100 не знам каква вместимост има...но със сигурност ще измеря този, който искам да сложа - сега събота и неделя ще го направя ама като се замисля тва с лага ми е готино щото дърпа изведнъж ама мисля, че на тия мършави катъри, няма да се усеща чак толкова...не знам, нека по-компетентните се изкажат, аз съм просто аматьор, амбициран първо да научи и след това да приложи върху автомобила си :D'99 FIAT Marea Weekend TD75
Коментар
-
Оригинални кулер на тд100 си е на много хубаво място и има директен достъп до студен въздух ,единствения му проблем е честото зацапване но и един път годишно да го чистиш външно пак е по добър вариант от самоделките.Като вземеш впредвид че и въздуховодите ще си паснат перфектно заедно с кулера на оригиналното си място целия монтаж ще ти отнеме 1 час ,ако някой ти бутне и помпата може да отиде и до 95 коня /мисля че има разлика и в диаметъра на всмукателните колектори но не съм сигурен/.А пък и като се замислиш щом с ориг. си кулер тд100 си вади 100 коня начи ще ти е напълно достатъчен за целта която гониш.По голям интеркулер ще доведе само до по голям лаг а мощноста ще си остане същата като с оригиналния. Ако гониш по високи цели със смяна на турбина ,натягане на гейта и други промени тогава си заслужава и по голям кулер иначе само пари на вятъра.пс.Ти ще си сметнеш литража на кулера ама ако прибавиш и литража на въздуховодите които водят до изнесения отпред кулер ми се струва че ще останеш много изненадан от увеличението.
Коментар
-
MEMO написа:Оригинални кулер на тд100 си е на много хубаво място и има директен достъп до студен въздух ,единствения му проблем е честото зацапване но и един път годишно да го чистиш външно пак е по добър вариант от самоделките.Като вземеш впредвид че и въздуховодите ще си паснат перфектно заедно с кулера на оригиналното си място целия монтаж ще ти отнеме 1 час ,ако някой ти бутне и помпата може да отиде и до 95 коня /мисля че има разлика и в диаметъра на всмукателните колектори но не съм сигурен/.А пък и като се замислиш щом с ориг. си кулер тд100 си вади 100 коня начи ще ти е напълно достатъчен за целта която гониш.По голям интеркулер ще доведе само до по голям лаг а мощноста ще си остане същата като с оригиналния. Ако гониш по високи цели със смяна на турбина ,натягане на гейта и други промени тогава си заслужава и по голям кулер иначе само пари на вятъра.пс.Ти ще си сметнеш литража на кулера ама ако прибавиш и литража на въздуховодите които водят до изнесения отпред кулер ми се струва че ще останеш много изненадан от увеличението.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
освен че вашите на ТД100 са Лукас, чувал съм, че имат и някаква "умна дюза", която според мен също спомага за увеличаване на мощността май наистина е добре да си взема от ТД100 кулерче, да си го почистя отвътре и отвън и така нямам намерение, а и няма смисъл да наливам пари за нова турбина и т.н...тази я рециклирах, щото се скапа брутално - студената перка се беше натрошила в корпуса :D и така ми излезе 550лв. цялата работа и сега някакси не искам да си взимам друга... :D като гледам най - безболезнено откъм джоба и най - рентабилно ще е варианта с оригинален кулер от по - мощния мотор и някой дизелджия, дето му разбира да я бутнем малко и ако я докарам до 90-95 магаренца ще съм предоволен сега си ми харесва как върви, като за 75 коня, само маалко по - пъргава да беше...и затова смятам, че 90-95 коня ще са напълно задоволителни'99 FIAT Marea Weekend TD75
Коментар
-
Steffcho написа:освен че вашите на ТД100 са Лукас, чувал съм, че имат и някаква "умна дюза", която според мен също спомага за увеличаване на мощността май наистина е добре да си взема от ТД100 кулерче, да си го почистя отвътре и отвън и така нямам намерение, а и няма смисъл да наливам пари за нова турбина и т.н...тази я рециклирах, щото се скапа брутално - студената перка се беше натрошила в корпуса :D и така ми излезе 550лв. цялата работа и сега някакси не искам да си взимам друга... :D като гледам най - безболезнено откъм джоба и най - рентабилно ще е варианта с оригинален кулер от по - мощния мотор и някой дизелджия, дето му разбира да я бутнем малко и ако я докарам до 90-95 магаренца ще съм предоволен сега си ми харесва как върви, като за 75 коня, само маалко по - пъргава да беше...и затова смятам, че 90-95 коня ще са напълно задоволителниEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар