Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Genercom Fastpower TuningBox - мнения?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Супер яякоо , колеги вие се базикате ама чип тунинга върви напред - вече не е резистор а цял потенциометър та като врътнеш и да става по голямо съпротивлението и компа си мисли че колата е още по студена и гнети онова ми ти гориво в цилиндрите....
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    Коментар


      #17
      Rezko написа:
      Супер яякоо , колеги вие се базикате ама чип тунинга върви напред - вече не е резистор а цял потенциометър та като врътнеш и да става по голямо съпротивлението и компа си мисли че колата е още по студена и гнети онова ми ти гориво в цилиндрите....
      Гнети гнети и накрая те нагнетява в сервиза....
      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
      I am in love with my cars

      Коментар


        #18
        Хм. Съседа ми си сложи такъв на колата/С220/ и каза че е много доволен от мощността.

        Коментар


          #19
          Intel78 написа:
          Хм. Съседа ми си сложи такъв на колата/С220/ и каза че е много доволен от мощността.
          Те всички са много доволни от мощността .... до момента в който колата не роди, после стават недоволни.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #20
            Само не разбирам на тази фирма ли се смеете, или на powerbox-a като цяло ?

            Коментар


              #21
              Лично мен ме "кефи" регулирането на мощността с плъзгачите Гледам тея предлагат продукта си за дизеларки предимно и според мойта проста логика една кола тръгва да върви, като и увеличиш въздуха, горивото, като оптимизираш пропорцията им и времето за изгарянето им в цилиндъра! Ади лъжат компа, че колата студена и той буха горива, ама как го лъжат компа на студена кола да надуе и торбаланката , как влияе това нещо пък и върху аванса........ пък и плъзгачи имало да става и колкото ти е кеф на теб
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #22
                Здравейте колеги,Темата е бая старичка, но както и да е днес поръчах един бокс от линка най горе (260 лв.), та утре вечер ще тествам нещо от рода (40-140) със и без бокса и ще споделя впечатления. Честно казано ми е малко странно от увеличаване на налягането на горивото да се получат такива впечатляващи резултати,но от друга страна не-надуването на турбината, особенно когато е и на повечко километри е доста примамливо.....Ще го пробвам бокса на личната крома 1.9/120 и ремапната хонда акорд 2.2/140...рекоха че ще ми сложат листче с препоръчителните настройки за фиатката и хондака...пък да видим Има опция да се върне, ако не си доволен, така че ще се възползвам от нея, ако резултатите са незадоволителни п.с. званяха ми да ме питат, дали колата има филтър за твърди частици, че настройките зависели от това.....което ме обнадежди че може да се окаже и ефективна джаджата

                Коментар


                  #23
                  Аз карам Стилото си и Единия Бус(Ducato 2007) с Power Box на Genercom, и съм доволен откъм мощност и разход ,първо си взех за буса, щото ми трябваше мощност- редовно му качвах ремарке,бях го ползвал около година, когато си взех Стилото, след месец оборудвах и него,и вече 20000км откакто съм го BOX-ирал

                  Коментар


                    #24
                    Pakidanski написа:
                    Здравейте колеги,Темата е бая старичка, но както и да е днес поръчах един бокс от линка най горе (260 лв.), та утре вечер ще тествам нещо от рода (40-140) със и без бокса и ще споделя впечатления. Честно казано ми е малко странно от увеличаване на налягането на горивото да се получат такива впечатляващи резултати,но от друга страна не-надуването на турбината, особенно когато е и на повечко километри е доста примамливо.....Ще го пробвам бокса на личната крома 1.9/120 и ремапната хонда акорд 2.2/140...рекоха че ще ми сложат листче с препоръчителните настройки за фиатката и хондака...пък да видим Има опция да се върне, ако не си доволен, така че ще се възползвам от нея, ако резултатите са незадоволителни п.с. званяха ми да ме питат, дали колата има филтър за твърди частици, че настройките зависели от това.....което ме обнадежди че може да се окаже и ефективна джаджата
                    Здравейте, монтирах въпросния бокс на фиатката, като преди това си засякох малко времена в сток състояние....всичко тестове правих на лек баир. (моста от Мусагеница до сфетофара на Младост 1)60-140 на 5-та предавка 25 секунди60-150 на 4-та предавка 21 секундиСлед монтажа резултатите са с 5 секунди надолу и при двата варианта.Очаквах колата да почне да пуши значително, но пушек няма!Доволен съм от резултатите... още повече, след като тези дни с претоварена кола и багажник за ски отидох от София до Пампорово и обратно и даде разход пълно-пълно 5.5/100.

                    Коментар


                      #25
                      didoterziev написа:
                      Аз карам Стилото си и Единия Бус(Ducato 2007) с Power Box на Genercom, и съм доволен откъм мощност и разход ,първо си взех за буса, щото ми трябваше мощност- редовно му качвах ремарке,бях го ползвал около година, когато си взех Стилото, след месец оборудвах и него,и вече 20000км откакто съм го BOX-ирал
                      Все едно,че гледам рекламата на космодиск
                      EX DELTA 1.9TDS
                      ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing

                      Коментар


                        #26
                        lancione написа:
                        didoterziev написа:
                        Аз карам Стилото си и Единия Бус(Ducato 2007) с Power Box на Genercom, и съм доволен откъм мощност и разход ,първо си взех за буса, щото ми трябваше мощност- редовно му качвах ремарке,бях го ползвал около година, когато си взех Стилото, след месец оборудвах и него,и вече 20000км откакто съм го BOX-ирал
                        Все едно,че гледам рекламата на космодиск
                        Разликата е, че ако си мислиш че космодиск действа може и да подейства,а ако си помислиш че колата ти е по-икономична не е достатъчно, но ако компа ти показва среден разход 8,2 вместо 9,5 за последните 4000км при еднакъв маршрут и каране то това вече е РЕАЛНОст

                        Коментар

                        Working...
                        X