Супер яякоо , колеги вие се базикате ама чип тунинга върви напред - вече не е резистор а цял потенциометър та като врътнеш и да става по голямо съпротивлението и компа си мисли че колата е още по студена и гнети онова ми ти гориво в цилиндрите....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Genercom Fastpower TuningBox - мнения?
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
-
Rezko написа:Супер яякоо , колеги вие се базикате ама чип тунинга върви напред - вече не е резистор а цял потенциометър та като врътнеш и да става по голямо съпротивлението и компа си мисли че колата е още по студена и гнети онова ми ти гориво в цилиндрите....Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Лично мен ме "кефи" регулирането на мощността с плъзгачите Гледам тея предлагат продукта си за дизеларки предимно и според мойта проста логика една кола тръгва да върви, като и увеличиш въздуха, горивото, като оптимизираш пропорцията им и времето за изгарянето им в цилиндъра! Ади лъжат компа, че колата студена и той буха горива, ама как го лъжат компа на студена кола да надуе и торбаланката , как влияе това нещо пък и върху аванса........ пък и плъзгачи имало да става и колкото ти е кеф на тебТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Здравейте колеги,Темата е бая старичка, но както и да е днес поръчах един бокс от линка най горе (260 лв.), та утре вечер ще тествам нещо от рода (40-140) със и без бокса и ще споделя впечатления. Честно казано ми е малко странно от увеличаване на налягането на горивото да се получат такива впечатляващи резултати,но от друга страна не-надуването на турбината, особенно когато е и на повечко километри е доста примамливо.....Ще го пробвам бокса на личната крома 1.9/120 и ремапната хонда акорд 2.2/140...рекоха че ще ми сложат листче с препоръчителните настройки за фиатката и хондака...пък да видим Има опция да се върне, ако не си доволен, така че ще се възползвам от нея, ако резултатите са незадоволителни п.с. званяха ми да ме питат, дали колата има филтър за твърди частици, че настройките зависели от това.....което ме обнадежди че може да се окаже и ефективна джаджата
Коментар
-
Аз карам Стилото си и Единия Бус(Ducato 2007) с Power Box на Genercom, и съм доволен откъм мощност и разход ,първо си взех за буса, щото ми трябваше мощност- редовно му качвах ремарке,бях го ползвал около година, когато си взех Стилото, след месец оборудвах и него,и вече 20000км откакто съм го BOX-ирал
Коментар
-
Pakidanski написа:Здравейте колеги,Темата е бая старичка, но както и да е днес поръчах един бокс от линка най горе (260 лв.), та утре вечер ще тествам нещо от рода (40-140) със и без бокса и ще споделя впечатления. Честно казано ми е малко странно от увеличаване на налягането на горивото да се получат такива впечатляващи резултати,но от друга страна не-надуването на турбината, особенно когато е и на повечко километри е доста примамливо.....Ще го пробвам бокса на личната крома 1.9/120 и ремапната хонда акорд 2.2/140...рекоха че ще ми сложат листче с препоръчителните настройки за фиатката и хондака...пък да видим Има опция да се върне, ако не си доволен, така че ще се възползвам от нея, ако резултатите са незадоволителни п.с. званяха ми да ме питат, дали колата има филтър за твърди частици, че настройките зависели от това.....което ме обнадежди че може да се окаже и ефективна джаджата
Коментар
-
didoterziev написа:Аз карам Стилото си и Единия Бус(Ducato 2007) с Power Box на Genercom, и съм доволен откъм мощност и разход ,първо си взех за буса, щото ми трябваше мощност- редовно му качвах ремарке,бях го ползвал около година, когато си взех Стилото, след месец оборудвах и него,и вече 20000км откакто съм го BOX-иралEX DELTA 1.9TDS
ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing
Коментар
-
lancione написа:didoterziev написа:Аз карам Стилото си и Единия Бус(Ducato 2007) с Power Box на Genercom, и съм доволен откъм мощност и разход ,първо си взех за буса, щото ми трябваше мощност- редовно му качвах ремарке,бях го ползвал около година, когато си взех Стилото, след месец оборудвах и него,и вече 20000км откакто съм го BOX-ирал
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар