От край време си мечтаех за кола, а вече бях 2-ри за 3-ти курс студент в София и не се издържаше вече Всичко започна, като на шега и с едно подхвърляне на един приятел: "Що не теглиш студентски заем и не си купиш кола"....Висчко това в един от безбройните разговори и мои мрънканици, че ИСКАМ кола. Междувременно се бях хванал на една работа - чертаех си едни работи от вкъщи и бях на норма. Естесвено амбициран от това бачках, като луд по цял ден и си докарвах доволно парички.Та една седмица разцъквах сайтовете на банките и гледах офертите за кредите, но проблема беше, че навсякъде искаха договор, а аз нямах такъв. Така дойде и тежкия момент, в който трябваше да се говори с родителите ...А те много добре знаех, че съм си манияк на тема коли още от малък и рано или късно е дойде този момент.Та след дълги преговори и уговорки най-накрая стихнахме до разбирателство. Баща ми щеше да ми стане поръчител и така да мога да изтегля мечтаният заем от 5000лв Всичко това при уговорката, че от тук нататък сам се оправям с колата и със зареждането и, както и с вноската по заема - 3 години по 167лв на месец(остават ми само 11 вноски към настоящият момент ) Естествено в последствие помагат, когато се налага :D Всичко със заема се разви добре - на вторият ден вече бях одобрен и се сдобих с парите(беше Петък)Много преди това бях се регистрирал във форума и бях решил, че колата ще е Фиат Браво и то дизелово при всички положение. От около 6месеца гледах как им вървят цените и какви са офертите и бях решил, че това е моята кола. Много се колебаех, дали да е JTD или простия ТД100. Първото ме спираше по-скъпата цена - тогава вървяха по над 5000лв JTD-тата, както и приказките на майсторите, които тогава ме убеждаваха, че му е много скъпа подръжката Както и да е....Бях набелязал 2 коли. Едната - доста примамливо JTD GT на цена от 4500лв и едно ТД100(моето в последстие). Всичко ме дърпаше към първата кола, но в Събота звъннах на човека и му казах, че на другия ден пътувам и директно идвам при него, но уви на другия ден се качих на автобуса от Плевен за София. обадих му се и той ми каза, че току що я е продал Казах си майната му....Явно другата кола е за мен, която бях ходил вече да гледам и дори я бях покарал. Та така и се случи. В Понеделник се обадих на собственика, отидох, покарах я, огледах я и във Вторник вечерта вече беше моя. Имаше много външни забележки, но двигателя работеше добре, а вътре беше изключително запазена - километража сочеше около 160000км(не мога да се сетя точно). Беше изпълнение SX, но беше с всички възможни екстри, включително и двата Аирбага. Спазарихме се за цената и я взех за 4150 На 10.10.2007 вече беше офоциално моя и регистрирана.Ето я и нея във вида, в който беше като я купувах:А ето я и темата, в която се продаваше: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ght=Почти нямаше външно детайл, който да не е за правене - левият калник беше нагънат, двата задни калника бяха чукнати в ръбчетата, капака му избиваха ръжди, предбата брония беше яко ожулена от всякъде, със железни джанти с липссващи тазове. Общо взето беше като грозното пате
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Историята на още едно Браво.
Collapse
X
-
Всичко започна добре. Първото нещо, което направих е да си купя 4 чисто нови зимни гуми Gislaved Euorofrost 3 175/65/14Смених накладките отзад и отпред с извстните по това време Permafuse. Смених антифриза, както и една ролка на пистовият ремък - ремък създал ми много проблеми в последствие.На връх рождения ми ден се скъса съответният ремък - причината се оказа демпферната шайба на коляновият вал. Смених я с купена на старо (голяма грешка, което щяях да разбера впоследсвтие)За половн година смених и десният носач и разбира се си пръснах картера в една шахата. За тази половин година колата не се спря - минах около 12-13 хил км. Посточнно се караше в обороти, постоянно се обикаляше на някъде .Общо взето много приятни моменти.Междудругото смених и оригиналното радио, което много ме дразнише, въпрек че пасваше много добре на интериора.Последваха смяна на предни амортисьори, заедно с тампоните, поради нечовешко тропане...впоследствие се оказа, че единият освен, че беше блокирал е и изкривен.Още в началото имаше нещо, което ме притеснява, а именно едно виене от турбото при по-големи натоварвания(но за това по-късно)Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Дойдоха добри финансови времена и най-накрая събрах пари за мечтаното цялостно пребоядисване, което беше още по-наложително след като вече и дясната врата беше нагъната.Намерих си спойлер от Гт и прагове от ХГТ(които после реших да не слагам)Купих нов преден капак, нов калник и и колата влезе в бокса за цялостна промяна.Чакане повече от месец.Междудругото колата беше разкостена, което беше идеален момент да изчистя кулера, понеже беше понасъбрал бая масло и мизерии. Справка: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...896&highlight=Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Мина една година вече, в която бях карал колата и най-накрая се наканих да сменя някоя работи, които ме дразнеха.Предните спирачни дискове имаха голям ръб. Взех си нови - уж Брембо със накладки Steinhof.Смених и един преден лагер.Заедно с това купи и нов термостата, че със стария не загряваше достатъчно И най-важното - взех 2 чисто нови дръжки за вратите, че от старите нищо не беше останало.Малко преди зимата изпадна и една оферта за джанти. Идваха ми малко големи понеже исках 15-ки максимум, но като ги видях на снимки и просто ми останаха очите....а на живо нещата изглеждаха още по-добре. Бяха като нови - 16-ки с що годе добри гуми Continental 195/45/16 - всичко това за 600лв, като им купих и по-дълги болтове, че оригиналние на ставаха и разбира се един комплект секрети.Видях ги вечерта, а на другия ден бях в Пловдив да ги купувамEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колата почна много често да ми прави проблеми. В началото на 2009 ми скъса за пореден пт пистовият ремък. Причината - блокирала обтяжна ролка.По това време една женица не ме видя и спря в мен на кръговото на 4-ти километър. Последствията - спукана задна брония, която още не е оправена.На 14-ти февруари сутринта ще тръгваме за Мелник(града на влюбените ) Слизам, паля колата, ама тя почва да прекъсва и да пуши като локомотив, давам газ а отзад още повече пуши. Накрая се показа една локва нафта по колата. Причината веднага я набарах - от авансатора не спираше да тече нафта. По принцип си сълзеше лекичко, но този път беше фатално - течеше много и съответно колата лапаше въздух и не можеше да вдигне налягане. Добре, че има добри приятели, които ми дадоха кола и отдиохме все пак до Мелник.Нов авансатор за 150лв и нещата се оправиха.След това се появи едно досадно пукане, заради което смених двата носача, но така и не се оправи. Купих си и биалтеки, но се оказа че моите са здрави и още си ги карам в багажника новите.Нещо от двигателя тракаше много досано. Оказа се пак от моя любим пистов ремък. Денпферната шайба отново беше станала на кайма. Този път компромиси не правих и си купих нова - ови 150лв През останалите месеци до сеге се появяваха дребни проблеми. Няколко тече бяха отстранени - от гарнитурата на капака на клапаните и от вакуум помпата.Смених един въздуховод от интеркулера до колектора, че моят беше дал фира.След това резистора на вентилаторите и той се скапа. Почистих също всички въздуховоди от възд. филтър до турбото, заедно с дебитометъра. Именно тогава разбрах, че имам сериозен проблем с турбината, която бях заподозрял отдавна. Оказа се, че има недопустими луфтове и хвърляше много масло. Съответно виеше като локомотив, което бях забелязъл още като купих колата, но тогава беше много по-малко.Междувременно се заех да почистя фаровете, като ги снабдих и с по-хубави крушки - Osram Nightbreaker.Сминх си и крушките на пепелника, разглобих таблото и смених всички крушки и там(Още от началото не ми работеха няколко)Колата се снабди и с аларна, поради смяна на застрахователната компания.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Намерих читаво турбо на доста приемлива цена от 100лв и веднага го грабнах.Не след дълго реших да го сменя сам без майстори този път, като заедно с това прочистих радиатора и охладителната система+казанчето и смених антифриза с нов.Подробности http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45276и http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48252Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Като цяло това е историята на моята кочина.Купих я за 4150 и до сега ми е стъпила поне на 10000 със всичките ремонти, такси и застраховки.За 2 години съм и навъртял около 40000км.Предстоящи ремонти:1.Смяна на маслото и филтрите2.Смяна на ангренажен ремък3.Смяна на задните спирачки - барабани, цилиндърчета, накладки4.Някой ден може би лупи с ксенони.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
много е красиво бравото, видях че на тази снимка си в свогенска община, често ли идваш насам, може да сме се засичали
Коментар
-
Този цвят много радва окото .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
svetkos_ написа:batproho написа:Този цвят много радва окото .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар