Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

чип на сток пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    чип на сток пунто гт

    Здравейте колеги. Имам едно техническо въпросче за чип тунинг на пунто гт. Ситуацията е следната... Имам въпросното ГТ - 3та модификация с сток карантии (кулер, турбо IHI LV7 - на стандартен бустс, генерацияте е правена на 63мм и спортен марков филтър), да речеме, че турбото в читаво рециклирано преди около година и малко (около 3-4 хилки километра), идеята е да се чипне и да се кара на 1.6 бара буст. Та какво ще се случи със турбото, то всъщност ми е ясно какво ще се случи Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , по-точния ми въпрос е колко хиляди илометра би издаржало като не се ръчка постоянно, и като се изчаква за загрее колата преди рачки и след това се оставя да изтине преди да се изгаси и тн. Аве гледа се количката. Мерси предварително.

    #2
    Re: чип на сток пунто гт

    gt3 написа:
    Здравейте колеги. Имам едно техническо въпросче за чип тунинг на пунто гт. Ситуацията е следната... Имам въпросното ГТ - 3та модификация с сток карантии (кулер, турбо IHI LV7 - на стандартен бустс, генерацияте е правена на 63мм и спортен марков филтър), да речеме, че турбото в читаво рециклирано преди около година и малко (около 3-4 хилки километра), идеята е да се чипне и да се кара на 1.6 бара буст. Та какво ще се случи със турбото, то всъщност ми е ясно какво ще се случи Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , по-точния ми въпрос е колко хиляди илометра би издаржало като не се ръчка постоянно, и като се изчаква за загрее колата преди рачки и след това се оставя да изтине преди да се изгаси и тн. Аве гледа се количката. Мерси предварително.
    много мойе и 2-3 годони да изкара ако си решил нещо можеш да се обърнеш към мене , имам необходимите софтуери за затази кола а и цените спрямо за момента май са най ниски при мене а за качеството мога да кажат дригите колеги със ГТтата принципно 1.6 бара не можеш да задуржиш във целия диапазон
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Re: чип на сток пунто гт

      WhitePower написа:
      gt3 написа:
      Здравейте колеги. Имам едно техническо въпросче за чип тунинг на пунто гт. Ситуацията е следната... Имам въпросното ГТ - 3та модификация с сток карантии (кулер, турбо IHI LV7 - на стандартен бустс, генерацияте е правена на 63мм и спортен марков филтър), да речеме, че турбото в читаво рециклирано преди около година и малко (около 3-4 хилки километра), идеята е да се чипне и да се кара на 1.6 бара буст. Та какво ще се случи със турбото, то всъщност ми е ясно какво ще се случи Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , по-точния ми въпрос е колко хиляди илометра би издаржало като не се ръчка постоянно, и като се изчаква за загрее колата преди рачки и след това се оставя да изтине преди да се изгаси и тн. Аве гледа се количката. Мерси предварително.
      много мойе и 2-3 годони да изкара ако си решил нещо можеш да се обърнеш към мене , имам необходимите софтуери за затази кола а и цените спрямо за момента май са най ниски при мене а за качеството мога да кажат дригите колеги със ГТтата принципно 1.6 бара не можеш да задуржиш във целия диапазон
      Ахааа... Добре звучи . Да наясно съм, че не може да държи 1.6 бара в целия диапазон, все пак е VL7. А по въпроса с чипването, имам много добра оферта, но все пак имаш ЛС.

      Коментар


        #4
        писах ти лс , важното е след чипването на колата да бъдат замерени смесите - да не са бедни , иначе чипове под път и над път
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          А можеш ли да ми кажеш, защо отива до 1.6 само на 2-ра? Нормално ли е да е така? Иначе седи на 1 - 1.1 някъде.
          В наща хубава страна, майката ни се ........!

          Коментар


            #6
            Други мнения по въпроса? От хора тествали - патили и тн !

            Коментар


              #7
              1 защото леко изтърва турбината от някъде 2 защото на първа предавка нямаш толкова изгорели зазове за да я развъртят най малкото щото прибуксуваш и не можеш да натовариш турбината 3 чип има ли колата и буст конторлер ??? или не ако няма е нормално да е така
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                gt3 написа:
                Други мнения по въпроса? От хора тествали - патили и тн !
                Здравей колега, и аз имам гт3-ка като теб, но имам чип от колегата White power, панелен спортен филтър, бууст контролер(механичен), предно разположен интеркулер, в момента колата я карам на 1.4 бар. и варви много приатно Та по въпроса, според мен си сложи чип, измери си смесите и ако на 1.6 бар. са в норми си давай газ ,ако пък беднее я върни малко, няма да загубиш кой знае колко варвеж, но ще си запазиш мотора и турбината.
                FIAT Punto GT'96 131hp
                FIAT Punto TD 60 '98
                Alfa Romeo 155 2.0 16v Т.s.

                Коментар


                  #9
                  аз от скоро съм с пунто гтинтересува ме чип.само да има кой да го направи както трябваче не ми се хвърля турбо.
                  SAMO SMELITE JIVEQT VE4NO!!!

                  Коментар


                    #10
                    Колегата WhitePower има хубави чипове и си разбира от работата (доказал се е пред доста хора и на доста коли), въпроса е в какво състояние ти е турбото. Защото ако не се знае кога е рециклирано и прочее има риск да здаде багажа след чипването

                    Коментар


                      #11
                      е то си личи една турбина кога е в час или се чува или не ( или пушу , или не )
                      Power Under Pressure

                      Коментар

                      Working...
                      X