vasko_boy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
амортисьорче на предния капак (пунто МК1)
Collapse
X
-
spooni написа:vasko_boy написа:ето как стана при мен
Коментар
-
stormi написа:spooni написа:vasko_boy написа:ето как стана при менFiat Brava TD100
Коментар
-
колега незнам как от това типо изобщо ти се е получила работата.. днес ходих до една автоморга и като сравних моите болтове и тея на типото разликата беше огромна... ! на типото болтовете бяха 2-3 милиметра по дълги от моите което значи, че изобщо няма да станат... а и оня от моргата като ми изступка цена 10лв. за 4 болтчета и тотално се отказах... днес пробвах и сложих амортисьорите и от двете страни на правилните дупки и не само че опират ами и самия амортисьор и той опира в калника... и от двете страни и става еднамазано като се затвори капака ... от едната страна фуга 1см. от другата 1мм. ... нз къде е проблема но ми писна и май май ще си остана с щеката и това е ... ако някой иска ще измислим някоя цена за тея амортисьори барабар с болтовете... щото аз се отказвам!...Fiat Brava TD100
Коментар
-
Колеги, всичко добре, но тая работа не става баш така. И се чудя защо почти нокой не каза, че не опират малко, а направо раздува калниците и от това дори се повдига пластмасата пред предния прозорец! Дори и без да има ябълки само да наложите амортесьорите от двете страни се вижда, че опират. Първо амортесьорите от Браво са с много големи накраиници, тези в които влизат ябълките. Смених ги с такива от Пежо. Доста по компактни са. Става лесно, развиват се тия оригиналните и се навиват такива от Пежо. Те са 1/3 по тънки и пак опира! Просто няма място за каквото и да било между пантата на капака и калника! И понеже се налупах с бая кинти като взех и чисто нови амортесьорчета за тоя тюнинг с идеята, че е едва ли не плъг анд плей, сега ще търся друго решение. И то е да си направя дупките пред болта който се развива, за да избегна дебелината на пантата. Така, няма да опира нищо и амортесьора ще се разгъва напълно. Само, че сега идва въпроса колко е дебела там ламарината и как да стане да се монтира ябълката. Утре ще търся решение. За всички дето сега се чудят дали да правят тая гимнастика искам да знаете, че НЕ СТАВА БЕЗ ДА ОПИРА И НЕ ОПИРА МАЛКО А СИ ОПИРА СЕРИОЗНО И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ! Разбира се и така може да си е, ако не ви притеснява, че се дерат калниците, разчекват се и пластмасата която е пред порозреца за отводняването се повдига. Ако това не ви притеснява, действаите, ако ви притеснява ще се търси друго решение. Утре ще пиша до къде съм го докарал. Иначе долу при двигателя, си се монтират ябълките на съществуващите отвори.
Коментар
-
Аз в момента чакам да ми направят новите държачи и мисля, че ще стане перфектно. Но си правя мой си вариант за монтаж към капака. Ще ползвам същия болт но на него няма да се държи ябълката а ще се закача планка на която ще се монтира вече ябълката. Трябваше да са готови вчера, но понеже исках да ми ги направят с малко по-сложен ъгъл и става по бавно. Днес вече трябва да ги взема. Казал съм на проектанта им да запази чертежа, ако всичко е ок ще го споделя, който иска да си го направи.
Коментар
-
Снимки утре, че докато ги монтирам се стъмни. Всичко стана направо перфектно! Няма нищо никъде да опира, закача и т.н. Капака си влиза на място като пирон в кисело мляко. Утре ще направя снимки на планките дето ми "проектира" баща ми и един фрезист ми изработи след това. За жалост е съсипал четежа дето баща ми беше направил. Но при интерес мога да замеря всичко и да го възтановя. Ще ми трябва само, че малко свободно време да намеря. Другото което ми прави впечатление е, че двата амортесьора са доста силни за и се иска малко усилие да го затвори човек капака. :D Аз си взех чисто нови и може от това да е. С единия е много по приятно като е. Ама викам да го преживея това и ще си ги оставя и двата. Иначе баща ми така я прецени тая планка, че сега амортесьора е абсолютно перпендикулярен на капака, не седи на чорчик и като се отваря и затваря няма никакво усукване или изместване. Абе стана бонбон! :D
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Снимки утре, че докато ги монтирам се стъмни. Всичко стана направо перфектно! Няма нищо никъде да опира, закача и т.н. Капака си влиза на място като пирон в кисело мляко. Утре ще направя снимки на планките дето ми "проектира" баща ми и един фрезист ми изработи след това. За жалост е съсипал четежа дето баща ми беше направил. Но при интерес мога да замеря всичко и да го възтановя. Ще ми трябва само, че малко свободно време да намеря. Другото което ми прави впечатление е, че двата амортесьора са доста силни за и се иска малко усилие да го затвори човек капака. :D Аз си взех чисто нови и може от това да е. С единия е много по приятно като е. Ама викам да го преживея това и ще си ги оставя и двата. Иначе баща ми така я прецени тая планка, че сега амортесьора е абсолютно перпендикулярен на капака, не седи на чорчик и като се отваря и затваря няма никакво усукване или изместване. Абе стана бонбон! :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар