Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

амортисьорче на предния капак (пунто МК1)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    vasko_boy написа:
    ето как стана при мен
    колега тея болтове от каква кола са ??? моите дето ги имам са от Ланчия....
    Fiat Brava TD100

    Коментар


      #47
      spooni написа:
      vasko_boy написа:
      ето как стана при мен
      колега тея болтове от каква кола са ??? моите дето ги имам са от Ланчия....
      Колега аз знам, че и Алфа 155 има амортисьори отпред.Един приятел има такава кола и знам, че има.За това ако искаш се пробвай от такава кола и кажи какви са били резултатите.

      Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

      Коментар


        #48
        stormi написа:
        spooni написа:
        vasko_boy написа:
        ето как стана при мен
        колега тея болтове от каква кола са ??? моите дето ги имам са от Ланчия....
        Колега аз знам, че и Алфа 155 има амортисьори отпред.Един приятел има такава кола и знам, че има.За това ако искаш се пробвай от такава кола и кажи какви са били резултатите.
        колега ако се реша ще пробвам .. утре ще ида пак до стругара да си направя и другата 2-ика болтове за амортисьора от другата страна и като ги сложа 2-та ще пиша кое колко опира.... единия ще опира от едната страна другия от другата и така... поне няма да се измества капака щото ще има напън и от двете страни ... утре ще пиша и ще кача снимки като завърша с работата
        Fiat Brava TD100

        Коментар


          #49
          болтовете са от типо
          http://www.vbox7.com/play:a7daafaf
          http://www.vbox7.com/play:5fd77b61
          http://www.vbox7.com/play:3e426077

          Коментар


            #50
            vasko_boy написа:
            болтовете са от типо
            как от типо колега.. аз типо с амортисьори на предния капак не съм виждал :S от багажника ли са тия болтове??
            Fiat Brava TD100

            Коментар


              #51
              да от багажника са болтовете,само ги престаргах,обаче има разлика в ябълките едната е по малка
              http://www.vbox7.com/play:a7daafaf
              http://www.vbox7.com/play:5fd77b61
              http://www.vbox7.com/play:3e426077

              Коментар


                #52
                колега незнам как от това типо изобщо ти се е получила работата.. днес ходих до една автоморга и като сравних моите болтове и тея на типото разликата беше огромна... ! на типото болтовете бяха 2-3 милиметра по дълги от моите което значи, че изобщо няма да станат... а и оня от моргата като ми изступка цена 10лв. за 4 болтчета и тотално се отказах... днес пробвах и сложих амортисьорите и от двете страни на правилните дупки и не само че опират ами и самия амортисьор и той опира в калника... и от двете страни и става еднамазано като се затвори капака ... от едната страна фуга 1см. от другата 1мм. ... нз къде е проблема но ми писна и май май ще си остана с щеката и това е ... ако някой иска ще измислим някоя цена за тея амортисьори барабар с болтовете... щото аз се отказвам!...
                Fiat Brava TD100

                Коментар


                  #53
                  Колеги, всичко добре, но тая работа не става баш така. И се чудя защо почти нокой не каза, че не опират малко, а направо раздува калниците и от това дори се повдига пластмасата пред предния прозорец! Дори и без да има ябълки само да наложите амортесьорите от двете страни се вижда, че опират. Първо амортесьорите от Браво са с много големи накраиници, тези в които влизат ябълките. Смених ги с такива от Пежо. Доста по компактни са. Става лесно, развиват се тия оригиналните и се навиват такива от Пежо. Те са 1/3 по тънки и пак опира! Просто няма място за каквото и да било между пантата на капака и калника! И понеже се налупах с бая кинти като взех и чисто нови амортесьорчета за тоя тюнинг с идеята, че е едва ли не плъг анд плей, сега ще търся друго решение. И то е да си направя дупките пред болта който се развива, за да избегна дебелината на пантата. Така, няма да опира нищо и амортесьора ще се разгъва напълно. Само, че сега идва въпроса колко е дебела там ламарината и как да стане да се монтира ябълката. Утре ще търся решение. За всички дето сега се чудят дали да правят тая гимнастика искам да знаете, че НЕ СТАВА БЕЗ ДА ОПИРА И НЕ ОПИРА МАЛКО А СИ ОПИРА СЕРИОЗНО И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ! Разбира се и така може да си е, ако не ви притеснява, че се дерат калниците, разчекват се и пластмасата която е пред порозреца за отводняването се повдига. Ако това не ви притеснява, действаите, ако ви притеснява ще се търси друго решение. Утре ще пиша до къде съм го докарал. Иначе долу при двигателя, си се монтират ябълките на съществуващите отвори.
                  KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                  Land Rover Discovery 2.5TD '94
                  EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                  EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                  EX: Fiat Regata 1.7D '84

                  Коментар


                    #54
                    днеска и аз махнах двата амортисьора,нешто направо разду калника и от това дори се повдига пластмасата,и вече ми писна,
                    http://www.vbox7.com/play:a7daafaf
                    http://www.vbox7.com/play:5fd77b61
                    http://www.vbox7.com/play:3e426077

                    Коментар


                      #55
                      Аз в момента чакам да ми направят новите държачи и мисля, че ще стане перфектно. Но си правя мой си вариант за монтаж към капака. Ще ползвам същия болт но на него няма да се държи ябълката а ще се закача планка на която ще се монтира вече ябълката. Трябваше да са готови вчера, но понеже исках да ми ги направят с малко по-сложен ъгъл и става по бавно. Днес вече трябва да ги взема. Казал съм на проектанта им да запази чертежа, ако всичко е ок ще го споделя, който иска да си го направи.
                      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                      Land Rover Discovery 2.5TD '94
                      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                      EX: Fiat Regata 1.7D '84

                      Коментар


                        #56
                        дано да стане,че ми бактиса вече
                        http://www.vbox7.com/play:a7daafaf
                        http://www.vbox7.com/play:5fd77b61
                        http://www.vbox7.com/play:3e426077

                        Коментар


                          #57
                          хаиде колега качвай снимки вече че да си отворим очите как се слагат тея пусти амортисьори.. Успех!
                          Fiat Brava TD100

                          Коментар


                            #58
                            Снимки утре, че докато ги монтирам се стъмни. Всичко стана направо перфектно! Няма нищо никъде да опира, закача и т.н. Капака си влиза на място като пирон в кисело мляко. Утре ще направя снимки на планките дето ми "проектира" баща ми и един фрезист ми изработи след това. За жалост е съсипал четежа дето баща ми беше направил. Но при интерес мога да замеря всичко и да го възтановя. Ще ми трябва само, че малко свободно време да намеря. Другото което ми прави впечатление е, че двата амортесьора са доста силни за и се иска малко усилие да го затвори човек капака. :D Аз си взех чисто нови и може от това да е. С единия е много по приятно като е. Ама викам да го преживея това и ще си ги оставя и двата. Иначе баща ми така я прецени тая планка, че сега амортесьора е абсолютно перпендикулярен на капака, не седи на чорчик и като се отваря и затваря няма никакво усукване или изместване. Абе стана бонбон! :D
                            KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                            Land Rover Discovery 2.5TD '94
                            EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                            EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                            EX: Fiat Regata 1.7D '84

                            Коментар


                              #59
                              Scorpion_BV написа:
                              Снимки утре, че докато ги монтирам се стъмни. Всичко стана направо перфектно! Няма нищо никъде да опира, закача и т.н. Капака си влиза на място като пирон в кисело мляко. Утре ще направя снимки на планките дето ми "проектира" баща ми и един фрезист ми изработи след това. За жалост е съсипал четежа дето баща ми беше направил. Но при интерес мога да замеря всичко и да го възтановя. Ще ми трябва само, че малко свободно време да намеря. Другото което ми прави впечатление е, че двата амортесьора са доста силни за и се иска малко усилие да го затвори човек капака. :D Аз си взех чисто нови и може от това да е. С единия е много по приятно като е. Ама викам да го преживея това и ще си ги оставя и двата. Иначе баща ми така я прецени тая планка, че сега амортесьора е абсолютно перпендикулярен на капака, не седи на чорчик и като се отваря и затваря няма никакво усукване или изместване. Абе стана бонбон! :D
                              Айде чакаме снимков материал Браво че се е получило :D .
                              http://vbox7.com/play:1631a342
                              http://www.vbox7.com/play:316f1b62
                              http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
                              http://vbox7.com/play:a122a77b

                              Коментар


                                #60
                                давай да видим и браво
                                http://www.vbox7.com/play:a7daafaf
                                http://www.vbox7.com/play:5fd77b61
                                http://www.vbox7.com/play:3e426077

                                Коментар

                                Working...
                                X