Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на IHI VL7 с по голямо турбо на пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на IHI VL7 с по голямо турбо на пунто

    Няква идея как да сменя IHI - то на моито punto с по голямо без да сменям изпускателни колектори.Защото доколкото разбирам едни изпусквателни колектори ще излязат между 600 - 800 лв, което няма как да се фитне в моят бужет.

    #2
    Ей сега трябва да се намеси jorko, защото едва ли има някой, който да ти помогне повече тук.

    Коментар


      #3
      Мислиш ли че с по-голямото Turbo ще постигнеш по-голям ефект, по-голямото Turbo се развърта по-бавно, следователно ще започне да работи по-кусно и при по-високи обороти на двигатела, пример ако сегашното сработва при 3000 оборота по-голямото ще почне при 4000, ако с оригиналното при 6500 оборота ти е максималната моштност там преблизително е и най-голямо КПД-то на турбината, с по-голямата турбина при тези обороти няма да можеш да постигнеш максималното КПД, то ще е про по-високи обороти и само ще си прецакаш по-бързо двигатела според ман, ако искаш да постигнеш по-висока скорост можеш да си поиграеш със скоростната кутия и предавателните отношения, поне аз така бих направил ако двигатела ми е с Turbo, не че на атмосферниа не си играя пак с скоростната кутия де :"))

      Коментар


        #4
        И колко мислиш че можеш да компенсираш с коне от скоростната кутия Със други скорости на бужура на мойто пунто 100% заводски двигател преди години на БОЖУРА при разлика от 15-20коня в повече на другото пунто давах от 4-5 старта по 0.03-0.1 секунда по слабо време
        _______________________________________
        0885261834

        Коментар


          #5
          По-добре занеси в някой турбо сервиз твоето и кажи да ти сложат други перки и още някой неща, те знаят какво да направят, после сложи по-голям кулер и един чип, и ти остава само да даваш газ :D
          Uno Turbo RulZz

          Коментар


            #6
            То за скоростите зависи какво иска да постигне дали Top Speed или Max Start :"))

            Коментар


              #7
              Защо ти е да слагаш по-голямо това не може ли да ти докара желаното налягане . По-добре според мен го закараи някъде където да ти вдигнат налягането на което помпи и вече ако започне да помпи повече с парите които си спестил от ново турбо сложи едни колектори или по-голям кулер ако е необходимо .
              Слагайте си коланите

              Коментар


                #8
                giby написа:
                Няква идея как да сменя IHI - то на моито punto с по голямо без да сменям изпускателни колектори.Защото доколкото разбирам едни изпусквателни колектори ще излязат между 600 - 800 лв, което няма как да се фитне в моят бужет.
                ако ти е сток колата , първо и сложи чип и гледай да е истински , преди да се заиграваш с въздуха ...
                icecool написа:
                Мислиш ли че с по-голямото Turbo ще постигнеш по-голям ефект, по-голямото Turbo се развърта по-бавно, следователно ще започне да работи по-кусно и при по-високи обороти на двигатела, пример ако сегашното сработва при 3000 оборота по-голямото ще почне при 4000
                обаче ако идва повече сила тогава , кво значение има ? това не е камион да тегли от ниските
                icecool написа:
                ако с оригиналното при 6500 оборота ти е максималната моштност там преблизително е и най-голямо КПД-то на турбината
                на Пунтото макс коне са при 5750 , а прекъсвача е на 6800
                icecool написа:
                с по-голямата турбина при тези обороти няма да можеш да постигнеш максималното КПД, то ще е про по-високи обороти и само ще си прецакаш по-бързо двигатела според ман
                колко по-бързо , би ли споделил ? И колко по-високи обороти ? при макс коне , макс нютони и макс КПД на турбото ?
                icecool написа:
                ако искаш да постигнеш по-висока скорост можеш да си поиграеш със скоростната кутия и предавателните отношения, поне аз така бих направил ако двигатела ми е с Turbo, не че на атмосферниа не си играя пак с скоростната кутия де :"))
                И кво като дигне 10 км отгоре , но ги дига бавно ? ..Има китове за дълга 5та скорост , но не мисля че може да развие повече от 10 км в плюс при заводски мотор

                Коментар


                  #9
                  jorko като спомена истински чип да те питам и аз карам Пунто ГТ колко струва истинския чип , къде мога да го намеря , и какво ще получа като си го сложа ? Мерси
                  Слагайте си коланите

                  Коментар


                    #10
                    BOIT написа:
                    jorko като спомена истински чип да те питам и аз карам Пунто ГТ колко струва истинския чип , къде мога да го намеря , и какво ще получа като си го сложа ? Мерси
                    поне 800-900 лв , 25 коня и към 3-4 коли на 400 м + адреналин и преразход на бензин , щото няма да и даваш почивка известно време ...при мен така стана Иначе в Тсунами може да се поръча такъв

                    Коментар


                      #11
                      еее жалко много време ще трябва да събирам и филтър поне 120лв 1000лв не ми мърдат
                      Слагайте си коланите

                      Коментар


                        #12
                        BOIT написа:
                        еее жалко много време ще трябва да събирам и филтър поне 120лв 1000лв не ми мърдат
                        филтъра го заеби на първо четене ...не е проблемен фактор засега

                        Коментар


                          #13
                          Абе много проблемни фактори ми се събраха - джанти по-големи и гуми съм решил на първо време да си взема което ще е ПОНЕ 700-800 лв и чип още толкова че и повече като се замисля определено филтъра не е проблемен фактор :D
                          Слагайте си коланите

                          Коментар


                            #14
                            jorko написа:
                            BOIT написа:
                            еее жалко много време ще трябва да събирам и филтър поне 120лв 1000лв не ми мърдат
                            филтъра го заеби на първо четене ...не е проблемен фактор засега
                            Кажи му че ще стане като го сложи Засега с оригиналния няма ядове ма със спортния на точно тази кола ще имаш грижи

                            Alfa 145 QV Turbo
                            Fiat Brava JTD '01

                            Коментар


                              #15
                              Какъв е проблема с филтъра за тая кола ?
                              Слагайте си коланите

                              Коментар

                              Working...
                              X