Няква идея как да сменя IHI - то на моито punto с по голямо без да сменям изпускателни колектори.Защото доколкото разбирам едни изпусквателни колектори ще излязат между 600 - 800 лв, което няма как да се фитне в моят бужет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на IHI VL7 с по голямо турбо на пунто
Collapse
X
-
Мислиш ли че с по-голямото Turbo ще постигнеш по-голям ефект, по-голямото Turbo се развърта по-бавно, следователно ще започне да работи по-кусно и при по-високи обороти на двигатела, пример ако сегашното сработва при 3000 оборота по-голямото ще почне при 4000, ако с оригиналното при 6500 оборота ти е максималната моштност там преблизително е и най-голямо КПД-то на турбината, с по-голямата турбина при тези обороти няма да можеш да постигнеш максималното КПД, то ще е про по-високи обороти и само ще си прецакаш по-бързо двигатела според ман, ако искаш да постигнеш по-висока скорост можеш да си поиграеш със скоростната кутия и предавателните отношения, поне аз така бих направил ако двигатела ми е с Turbo, не че на атмосферниа не си играя пак с скоростната кутия де :"))
Коментар
-
И колко мислиш че можеш да компенсираш с коне от скоростната кутия Със други скорости на бужура на мойто пунто 100% заводски двигател преди години на БОЖУРА при разлика от 15-20коня в повече на другото пунто давах от 4-5 старта по 0.03-0.1 секунда по слабо време_______________________________________
0885261834
Коментар
-
Защо ти е да слагаш по-голямо това не може ли да ти докара желаното налягане . По-добре според мен го закараи някъде където да ти вдигнат налягането на което помпи и вече ако започне да помпи повече с парите които си спестил от ново турбо сложи едни колектори или по-голям кулер ако е необходимо .Слагайте си коланите
Коментар
-
giby написа:Няква идея как да сменя IHI - то на моито punto с по голямо без да сменям изпускателни колектори.Защото доколкото разбирам едни изпусквателни колектори ще излязат между 600 - 800 лв, което няма как да се фитне в моят бужет.icecool написа:Мислиш ли че с по-голямото Turbo ще постигнеш по-голям ефект, по-голямото Turbo се развърта по-бавно, следователно ще започне да работи по-кусно и при по-високи обороти на двигатела, пример ако сегашното сработва при 3000 оборота по-голямото ще почне при 4000icecool написа:ако с оригиналното при 6500 оборота ти е максималната моштност там преблизително е и най-голямо КПД-то на турбинатаicecool написа:с по-голямата турбина при тези обороти няма да можеш да постигнеш максималното КПД, то ще е про по-високи обороти и само ще си прецакаш по-бързо двигатела според манicecool написа:ако искаш да постигнеш по-висока скорост можеш да си поиграеш със скоростната кутия и предавателните отношения, поне аз така бих направил ако двигатела ми е с Turbo, не че на атмосферниа не си играя пак с скоростната кутия де :"))
Коментар
-
BOIT написа:jorko като спомена истински чип да те питам и аз карам Пунто ГТ колко струва истинския чип , къде мога да го намеря , и какво ще получа като си го сложа ? Мерси
Коментар
-
jorko написа:BOIT написа:еее жалко много време ще трябва да събирам и филтър поне 120лв 1000лв не ми мърдат
Alfa 145 QV Turbo
Fiat Brava JTD '01
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар