Здравейте, колеги! Колата ми е Фиат Купе 99’ 1.8 16в. Когато я купувах ме бяха предопредили, че има нещо да се прави по крайното гърне...всъщност дори ме заблудиха, че е оправено, защото нещо завиваха, рязаха и така...( матака е като не разбираш). Та днес ходих при препоръчан от мен сервиз на име ЕМ-Коплект. Хората там ми казаха, че от меката връзка(която се оказа заминала) до крайното гърне всичко е за смяна и ми поискаха 320лв. за всичко + накрайник (за труда май е вкл. или не не разбрах). Тоест всичко беше толкова изгнило, че едвали сте виждали генерация, която да се държи на магия...буквално. Половината скоби, които трябва да придържат тръбите към купето ги няма, като тези които са останали някакви, които просто са там за да има на какво да се люлее всичко. Всяка вризка му тръби, гърнета, резонатор са разбити и буквално ги няма. Всичко виси, като скелет на въжета! нека обаче не ви занимавам с болестта на Опел, която е заразила и моя автомобил! Искам да знам къде да отида да отремотирам коалта. Като всеки българин искам да е евтино и качествено. Знам ,че това е почти невъзможно, но пък поне да опитам. Държа да е в София и хората наистина да искат да ми помогнат, а не да ме миант. Не искам колата ми да бръмчи, като трактор или Голф. Искам да буботи леко на ниски обороти, а във високите вече да обажда глас, но предполагам това не зависи само от генерация. Та чакам вашите предложения и изпитани сервизи и мотьори. Благодаря предварително и ви моля да няма мн спам ,защото искам възможно най-скоро да оправя този мой проблем. Разполагам с не повече от 250лв. за момента....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде да сменя цялата си генерация? с каква? ПОМОГНЕТЕ!
Collapse
X
-
Къде да сменя цялата си генерация? с каква? ПОМОГНЕТЕ!
EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOooЕтикети: –
-
adf
Колега ,аз бих заложил на оригиналното Ако имаш възможност да си намериш генерация след меката връзка от купенце втора ръка ще е най-добре.Ще те изкара поне още 5 години,ще имаш хубав звук.Ако избереш моят вариант,ще ти излезе дори под 100 лева и наистина ще имаш хубава генерация Ако си вземеш нови,100% след втората година са капут,почват да ръждясват и те така...Аз например си бях взимал задно гърне от едно браво 2000 година и беше супер просто,почти като ново.Смятай колко години е изкарало и колко още ще изкара :D Така че не се набутвай 300 лева за тези смешна генерация която след 2-3 години ,ще е като твоята в моментаNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
-
Просто за протокола ще отбележа, че имам такова 2000 година и от опит ще ти кажа, оригиналната генерация след колекторите е пълна боза. Най-голям проблем е последното гърне което си е и слабост на купетата.Освен това ще отбележа, че ако си с катализатор той струва пари като суровина и би трябвало да ти свалят от парите за работа. Съветвам те при ремонта да го махнеш и да сложиш резонатор. Колата става почти неуловимо по-шумна и със сигурност ще усетиш лека разлика в двигателя (не ми се спори с никой дали това е така ,споделям опит). Лично аз махнах всичко и сега цялата генерация е 60мм с резонатор на мястото на катализатора, един добро предпоследно обезшумително гърне и последно, което не е от тия ревящите а е с приятен звук особено на високи обороти. Добро последно гърне е от 80 (полско) до 250, като разбира се има и много по-скъпи. Огъванего на новата генерация ми стъпи около 250лв работа, материал и два резонатора. Забележи, че за разлика от оригиналната генерация която гние сега е от неръждавеика. Варианта с генерация втора ръка е пълна глупост за мен, поради причината, че познай колко време ще изкара!? Оригиналната също не е евтина. Помни, че решенията си ги взимаш ти и ти ще им носиш последсвията, а не тия дето ти дават акъл (включвам в това число и себе си), все пак и колата и парите са си твой. Само те съветвам като ги даваш, да мислиш за какво ги даваш!
Коментар
-
Ясно.... замислям се за права генерация или нещо като твоето, но няма кой да ми обясни къде става това и кое колко пари. Интересувам се и от сервизи, които сте пробвали или за които сте чували добри думи. Пък и ако бясните кое е най-дброто за този 1.8 двигател ще се радвам. Благодаря на коелгите писали до сега помогнахте м ида разбера аджеба от какви компоненти м ие изградена генерацията и кое какво и за какво, но пък за това какво точно да предприема доста се колебая... Та чакам още услужливи колегиEX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
Забравих само да кажа, че аз все още си имам генерацията от старото браво 1.8 ГТ 97’...тя би ли ми свършила някаква работа?EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
Май услуживите колеги свършиха....EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
Не съм много запознат с подробности за генерациите на двете коли, но ако са еднакви диаметрите на тръбите, мисля че ще може да ползваш тръбата от катализатора+триъгълното гърне и тръбата до задното със сигурност. За задното - нямам никаква идея. Знам че там е по сериозната разлика в повечето коли на платформа "типо" така че е въпрос на проба или ги сравни на вид. В краен случай ако то не става си вземи някакво "спортно" за 50-60 лв.Разтърси се из форума в раздел продава авточасти - имаше едно купе турбо жълто - имаше снимки и генерацията му беше в доста добро състояние, ако от бравото не пасне.
Коментар
-
Ами хората правилно са те насочили.. ЕМ-Комплект е един от най-добрите ауспусни сервизи! Аз там направих генерацията на типо-то от първото гърне до края пак с резонатор. 95 лв ми излезе със резонаторното гърне + огъване на тръбите и заварки! Мога откровенно да заявя че заварката е... все едно гледаш шев на човек! Генерацията е един път просто! При теб само меката връзка е около 95 лв така че мисля че цената за купе е нормална!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Да де колега, цената е нормална съгласен съм. Аз питам да правя ли нова генерация с траби и спортни гърнета или да си търся оригинална генрация и с нейния звук да се задоволя...само хубав накрайник да сложа?EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
Това си е лично твое решение!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Добре, а някакви други места освен ЕМ-Комплект да пробвам?EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
Айде бе хора споделете къде си правите гърнета, генерации?EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
Значи понеже темата ти стана ..... ти казвам ако ще даваш 350 лв за генерация по добре ги дай за бензин и ела до Ямбол. Ще те заведа където аз правих генерация ако си намериш последно гърне генерация на 55 мм с два резонатора излиза 140лв. Има последни гърнета от.. до ... там си смятай вече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар