Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 1.8 16V engine tuning

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Skip написа:
    Колега hf hpe ще бъда благодарен ако поразясниш за пласмасовите всмукателни колектори и разликата им с металните на предишните модели. Двигателя го има на Ланча Делта, Пунто ХГТ и Стило. Колега ZinG решетката е такава защото е от последните модели. За еърбега буксата за диагностика е под жабката като там са две и другата е за климатика. Често грешка отчита ако системата не вижда някой от еърбезите. Може да означава че го няма или ... както беше с моя в седалката се е разместила буксата му под самата седалака. Би трябвало без проблем да ти кажат в сервиз където имат апаратура за тест. .... Я кажи купето ти червено ли е с едни 17 джанти
    какво точно те интересуватака наречената VIS система фиат ползват за първи път в Ланча Тема.След това има някой 5 цилиндрови Ланча Капа дори и с метален колектор.След края на ’98г. горе долу с модернизирането на TS двигателите на Алфа Ромео започват да вграждат тази система на почти всички бензинови двигатели с кубатура над 1.8Най-лесно се разпознават по това, че самите смукателни колектори са пластмасови.Да при 1.8 двигателят на Фиат и Ланча няма разлика в мощностите, но предполагам че има разлика във въртящият момент.Просто в момента не ми се търсят графики.

    Коментар


      #32
      Така наречената система VIS не е ли тази която дава разликата мужду различните мощности на 5 цилиндровия двигател. Респективно 147 и 154 конски сили? Двигателят е 164Nm при 4300 оборота независимо дали е на Ланча Делта, Пунто ХГТ, Купе или Барчета

      Коментар


        #33
        Skip написа:
        Така наречената система VIS не е ли тази която дава разликата мужду различните мощности на 5 цилиндровия двигател. Респективно 147 и 154 конски сили? Двигателят е 164Nm при 4300 оборота независимо дали е на Ланча Делта, Пунто ХГТ, Купе или Барчета
        VIS=Variable Intake Sisitemда при 2.0 двигателите на алфа ромео има разлика без е 150к.с. със е 155к.с.при 5 цилиндровите двигатели на Фиат Ланча, също има разлика в мощноста. 147/155И пак повтарям при Фиат Ланча 1.8 VVT след ’99г. има и VIS, но няма разлика в мощността на двигателя.

        Коментар


          #34
          Колега благодаря за отговора! И един интересен въпрос След дмяна на вариатор с чисто нов колата не пали от всеки път. Имобилайзера не прави проблем. Ток на свещите има. Инжекциона също подава гориво. Колата няма разлика във разход и вървене... само не пали от всеки път. Не се влияе от това с кой ключ я паля. Единственето което мога да кажа е че започна да прави така веднага след смяната на вариатора .....сменяван е със фиксатори. Подвъпрос ....има ли разлики във вариаторите за 1.8 Предварително благодаря! Колата е закачана на тест в сервиз на фиат и няма грешки.

          Коментар


            #35
            да има разлика във фикасаторите за двата модела двигателибих те посъветвал да си погледнеш шайбата на ангренажа която е на коляновият валнапоследък доста често срещам сред познати скъсана шпонка на тази шайба и от там идват подобни проблеми с паленетоа по късно и други лошо последствия

            Коментар


              #36
              Колега само да уточня ...има разлика във фиксаторите за двата моделя (тоест валовете са различни или различно зацепени) или има разлика във вариаторите .....важно е за мен .....направо виждам разправий в един сервиз!

              Коментар


                #37
                разлика във вариаторите нямаи при двата двигателя отместването е еднаквоима разлика в гърбиците на смукателният разпределителен валот това следва, че има разлика и в фиксаторите за зацепването на валоветеако се поразровиш из разни каталози за автосервизно оборудване, ще видиш че за Стило и Либра дават различен комплект за зацепване

                Коментар


                  #38
                  Възможно ли е да са ми зацепили вала при смяната на вариатора с фиксатори за по-стария модел на двигателя 1.8 и заради това да ми прави проблеми с паленето. В смисъл да има разлика между валовете на различните тодини производство на Купе с този двигател?

                  Коментар


                    #39
                    Той и моя вариатор замина, но така като чета май доста ще се замисля къде ад го сменям
                    EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                    http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                    Коментар


                      #40
                      По инфо от официален сервиз на Фиат фиксаторите за Купе, Барчета, Пунто и Стило са едни и същи! Обаче има разлика между двигателана Стило и този на Купе и Пунто ХГТ ...... 133 кона при 6400 и 162Nm при 3500 срещу 131 коня при 6300 и 164Nm при 4300 оборота...... егати българските сервизи

                      Коментар

                      Working...
                      X