Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 1.8 16V engine tuning

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пращах запитване до сайта и ме насочиха към международен дилар. Освен това на сайта пише че валовета road max не се нуждаят от допълнителни подобрения за конкретния модел. Освен това се консултираха и с дигитал тунинг и те също казаха че при нови градуси на пълнене и празнене 260/258 не е необходимо пренастройване на EKU. Питах и за чип но каза че трябва да погледне двигателя тъй като на Punto HGT двигателя е същи и са правили чип. Межу другото нека някой колега с Punto HGT да сподели опит и да каже с каква електроника е, тъи като ако след 1999 слагат само хитачи то и те са с такава.

    Коментар


      #17
      За съжаление колега Скип, май в нашия форум купетата не се "пипат"... само пунто, браво, типо и мареа. И аз имам желание да раздвижа купето си (1.8 99г.), но никой тук не е писал нищо за този модел на Фиат. Дано хората с купетата от форума се раздвижат малко и споделят опит Считайте поста ми за ЪП на темата!
      EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
      http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

      Коментар


        #18
        Малка подробност относно ECU Hitachi .... отговор от италия.....if you order the .SM1 you can also not remap the ecu ; this is a step2 camshaft that will work well, with good idle, even without changes to electronics.For the road maximum ST1, it is necessary to remap ECU, and also tune well the engine with work to the head, valves, etcWe can make tuningto the Hitachi ECU, but of course you need to send it here for the remap.This will just take one day, then we can resend to you.The cost of the remap is eur 500,00оказва се че електрониката не е проблем .... просто в българия не е усвоен ремапа и ...

        Коментар


          #19
          Определено ако искаш да постигнеш максимума от каквито и да е различни от оригиналните валове трябва да направиш и ремап на ЕКУ-то.Писали сме си и в туниг.бгМоя съвет е да потърсиш малко по подробно информация за оригиналните валове на точно този мотор. Защото смукателният вал на моделите след ’99г.( с пластмасовият колектор) е малко по-различен.И има голяма вероятност да е доста близко до роад макс-а на коломбо-бариани.Относно чип-а. Най-вероятно ако има готов фаил за ЕКУ-то, то запис ще може да стане. Проблема на това ЕКУ, е че не може да се върже емулатор, и да се настройва ЕКУ-то във реално време.Така, че за да се получи добър чип(имам предвид да извлечеш максимума от всичко което си направил) , трябва да си купиш някакъв готов комплект. Дали ще намериш такъв не знам.Можеш да бъдеш сигурен, че колкото и да се стараят да бъдат коректни, коломбо-бариани, все пак ще искат и да си продадат стоката. И винаги ще ти кажат, че могат валовете има да минат и без ремап.Наистина сигурно ще получиш някакво увеличение на мощността, но с един ремап ще получиш още малко.Колега ZinG, предвид как върви твоето купе имам подозрения, че е чипосано.Което евентуално може да се провери при диагностика с малко по-съвременна апаратура.

          Коментар


            #20
            Колега hf hpe напълно съм съгласен с теб относно търговците. За оригиналния вaл ако можеш да помогнеш с нещо ще ти бъда благодарен. В тунrнг.бг беше писал, че този двигател е с променлива геометрия на всмукателния колектор, което мисля, че не е вярно. Мисля, че тази система я има при 20V двигателите и тя дава разликата м/у 147 и 154 коня на различните модификации при Браво и Купе.

            Коментар


              #21
              Между другото колега ZinG сподели за твоето купе. С коя електроника е ... защото се оказва, че 1.8 имат доста модификации. Моето е имитация на LE като е фабрично със същите прагови и маска, с 4 аербега и заводси е с озвучаване сони и 10 гнездов ченджър. В шваке по номер на рама излиза 1.8 LE и е сдруга оцена. Същото е в автоексперта.

              Коментар


                #22
                Skip написа:
                Колега hf hpe напълно съм съгласен с теб относно търговците. За оригиналния въл ако можеш да помогнеш с нещо ще ти бъда благодарен. В туненг.бг беше писал, че този двигател е с променлива геометрия на всмукателния колектор, което мисля, че не е вярно. Мисля, че тази система я има при 20V двигателите и тя дава разликата м/у 147 и 154 коня на различните модификации при Браво и Купе.
                Не си прав, двигателят има "променлива геометрия" на всмукателния вал, и не тя дава разликата при браво. И двата двигателя имат подобна система, коментирано е скоро .

                Коментар


                  #23
                  Колега чети внимателна. Не става въпрос за променливите фази на газоразпределение, а променлива геометрия на всмукателния колектор. Изобщо не коментирам наличието на вариатор както при 1.8 16V 131 , така и при 2.0 20V 147/154 конски сили.

                  Коментар


                    #24
                    Мисля че hf hpe е имал това предвид, той ще каже. Както и да е успех .

                    Коментар


                      #25
                      hf hpe и аз мисля ,че е чипнато, защото доста понавървява, но незнам къде да отида за да ми нарпавят свястна диагностика( дори още с и карам с това за еър бега дето светеше). Иначе все още се опознаваме с автомобила. Та колега Skip моето е 1.8 16ж 99г. с решетка от пред, доста по-различна от на останалите. На едни квадратчета, които стават в средата на правоъгълници. Електрониката обаче мисля е Хитачи, за друго не се сещам. ATURA WHEELS джанти, Eibach прожинки друго какво...питай :D
                      EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                      http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                      Коментар


                        #26
                        Skip написа:
                        Колега hf hpe напълно съм съгласен с теб относно търговците. За оригиналния вaл ако можеш да помогнеш с нещо ще ти бъда благодарен. В тунrнг.бг беше писал, че този двигател е с променлива геометрия на всмукателния колектор, което мисля, че не е вярно. Мисля, че тази система я има при 20V двигателите и тя дава разликата м/у 147 и 154 коня на различните модификации при Браво и Купе.
                        всичко ще е с пластмасов колектор е с променлива геометрия(дължина) на смукателните колекториза вала трябва да се види на Ланча Либра какви са фазите, защото и тя е със същият мотор.ZinG честно казано не се наемам да ти препоръчам някого.Иначе съм виждал, на Бобо с сервиза(екстрим сервиз) апаратурата дава колко пъти е флашвано ЕКУ-то

                        Коментар


                          #27
                          hf hpe написа:
                          ZinG честно казано не се наемам да ти препоръчам някого.Иначе съм виждал, на Бобо с сервиза(екстрим сервиз) апаратурата дава колко пъти е флашвано ЕКУ-то
                          Ще трябва да отида аз при този Бобо... та последен въпрос ( сори за офтопика) ... Дали возията ще ми "омекне" чувствително, ако сменя Eibach-а със стандартните? И само то пружните ли ми идва толкова твърдо возененто?
                          EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                          http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                          Коментар


                            #28
                            за валовете , май нямаш друг избор на фирми освен коломбо , а ако електрониката е зле че турнеш една мега и ще си опен сорс , после колектори колектори и ето ти 20 коня
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #29
                              Колега hf hpe ще бъда благодарен ако поразясниш за пласмасовите всмукателни колектори и разликата им с металните на предишните модели. Двигателя го има на Ланча Делта, Пунто ХГТ и Стило. Колега ZinG решетката е такава защото е от последните модели. За еърбега буксата за диагностика е под жабката като там са две и другата е за климатика. Често грешка отчита ако системата не вижда някой от еърбезите. Може да означава че го няма или ... както беше с моя в седалката се е разместила буксата му под самата седалака. Би трябвало без проблем да ти кажат в сервиз където имат апаратура за тест. .... Я кажи купето ти червено ли е с едни 17 джанти

                              Коментар


                                #30
                                Skip написа:
                                Колега hf hpe ще бъда благодарен ако поразясниш за пласмасовите всмукателни колектори и разликата им с металните на предишните модели. Колега ZinG решетката е такава защото е от последните модели. За еърбега буксата за диагностика е под жабката като там са две и другата е за климатика. Често грешка отчита ако системата не вижда някой от еърбезите. Може да означава че го няма или ... както беше с моя в седалката се е разместила буксата му под самата седалака. Би трябвало без проблем да ти кажат в сервиз където имат апаратура за тест. .... Я кажи купето ти червено ли е с едни 17 джанти
                                Да за решетката разбрах. Иначе за еър бега, май някъде самия кбел се е прекъснал...не е буксата, но знам ли ще се ходи пак пари да се дават. Иначе купето ми е сиво с червена кожа вътре и 15ки джанти много добри
                                EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                                http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                                Коментар

                                Working...
                                X