Колега Stefan Hadjov дори и всички който по горе се опитват да те убедят в някви неща който от години хората са открили и успешно практикуват в тунинговането на автомобили, как ще коментираш следното:Утиваш в ProSpeed с атмосферна кола например Fiat Bravo 1.6 16v - казваш така и така искам да си платя за един чип 1000 лева.Хората ти казват така и така закачаме колата на диностенд преди чип тунинг-а виждаш мощносттна на колелата в моментното състояние, извършваме чип тунинг-а. След което колата се качва отново на диностенд-а и се измерва отново.Резултата е 7к.с. повишение на мощността на колелата.Как точно в такаф случай ще обясниш на хората който са там че това е невъзможно? Може би и диностенда лъже и е нагласен да мами клиентите?Или пък е случаиност?Или това което написах по горе не се е случвало с никой? или не се е случвало с други атмосферни автомобили в българия а и по целия свят?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,6 със чип?
Collapse
X
-
@biser_asНе напротив,кефят ме твоите мнения,но аз не стоя цял ден на компа.Ще коментирам това от поста ти което си изпратил:http://www.innovatemotorsports.com/r...neTable1.jpgА и тва ще е доста интересно за теб мисля:Most manufacturers will tune the EFI system to run between 11.5:1 and 12.7:1 in the high load , mid-upper RPM range for optimum power and engine reliability, while running mixtures near 13:1 at slightly lighter loads (-2 PSI). For even lighter loads, the EFI system switches into a
Коментар
-
[quote:477f982bd7="Stefan Hadjov"]@biser_asНе напротив,кефят ме твоите мнения,но аз не стоя цял ден на компа.Ще коментирам това от поста ти което си изпратил:http://www.innovatemotorsports.com/r...neTable1.jpgА и тва ще е доста интересно за теб мисля:Most manufacturers will tune the EFI system to run between 11.5:1 and 12.7:1 in the high load , mid-upper RPM range for optimum power and engine reliability, while running mixtures near 13:1 at slightly lighter loads (-2 PSI). For even lighter loads, the EFI system switches into a
Коментар
-
@biser_asТози пост въобще не съм чел като видях че става въпрос за японки разни и жалтурчета.Ти съвсем забрави че темата е "1,6 с чип".Кажи нещо по този двигател ако имаш някакъв опит с него.Аз вече си казах какво мисля по въпроса.Но тебе все ти е пратен мерака по разни двигатели с мощност някава неизвестна при 8900 об. Кажи какво можеш да изкараш от 1,6/16V чрез ремап без да пипаш нищо по хардуера на контролера и по механиката на двигателя.Това е темата,и това ги интерисуват колегите.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@biser_asТози пост въобще не съм чел като видях че става въпрос за японки разни и жалтурчета.Ти съвсем забрави че темата е "1,6 с чип".Кажи нещо по този двигател ако имаш някакъв опит с него.Аз вече си казах какво мисля по въпроса.Но тебе все ти е пратен мерака по разни двигатели с мощност някава неизвестна при 8900 об. Кажи какво можеш да изкараш от 1,6/16V чрез ремап без да пипаш нищо по хардуера на контролера и по механиката на двигателя.Това е темата,и това ги интерисуват колегите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар