Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,6 със чип?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Колега Stefan Hadjov дори и всички който по горе се опитват да те убедят в някви неща който от години хората са открили и успешно практикуват в тунинговането на автомобили, как ще коментираш следното:Утиваш в ProSpeed с атмосферна кола например Fiat Bravo 1.6 16v - казваш така и така искам да си платя за един чип 1000 лева.Хората ти казват така и така закачаме колата на диностенд преди чип тунинг-а виждаш мощносттна на колелата в моментното състояние, извършваме чип тунинг-а. След което колата се качва отново на диностенд-а и се измерва отново.Резултата е 7к.с. повишение на мощността на колелата.Как точно в такаф случай ще обясниш на хората който са там че това е невъзможно? Може би и диностенда лъже и е нагласен да мами клиентите?Или пък е случаиност?Или това което написах по горе не се е случвало с никой? или не се е случвало с други атмосферни автомобили в българия а и по целия свят?

    Коментар


      #62
      @biser_asНе напротив,кефят ме твоите мнения,но аз не стоя цял ден на компа.Ще коментирам това от поста ти което си изпратил:http://www.innovatemotorsports.com/r...neTable1.jpgА и тва ще е доста интересно за теб мисля:Most manufacturers will tune the EFI system to run between 11.5:1 and 12.7:1 in the high load , mid-upper RPM range for optimum power and engine reliability, while running mixtures near 13:1 at slightly lighter loads (-2 PSI). For even lighter loads, the EFI system switches into a

      Коментар


        #63
        и ся последно колко коня качва чипа на 182 А4.000
        FIAT Bravo Club Plovdiv
        Con Asistencia di Veloce

        Коментар


          #64
          Tqnkata написа:
          и ся последно колко коня качва чипа на 182 А4.000
          3 магарета и 2 кобили!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #65
            [quote:477f982bd7="Stefan Hadjov"]@biser_asНе напротив,кефят ме твоите мнения,но аз не стоя цял ден на компа.Ще коментирам това от поста ти което си изпратил:http://www.innovatemotorsports.com/r...neTable1.jpgА и тва ще е доста интересно за теб мисля:Most manufacturers will tune the EFI system to run between 11.5:1 and 12.7:1 in the high load , mid-upper RPM range for optimum power and engine reliability, while running mixtures near 13:1 at slightly lighter loads (-2 PSI). For even lighter loads, the EFI system switches into a

            Коментар


              #66
              @biser_asТози пост въобще не съм чел като видях че става въпрос за японки разни и жалтурчета.Ти съвсем забрави че темата е "1,6 с чип".Кажи нещо по този двигател ако имаш някакъв опит с него.Аз вече си казах какво мисля по въпроса.Но тебе все ти е пратен мерака по разни двигатели с мощност някава неизвестна при 8900 об. Кажи какво можеш да изкараш от 1,6/16V чрез ремап без да пипаш нищо по хардуера на контролера и по механиката на двигателя.Това е темата,и това ги интерисуват колегите.

              Коментар


                #67
                Stefan Hadjov написа:
                @biser_asТози пост въобще не съм чел като видях че става въпрос за японки разни и жалтурчета.Ти съвсем забрави че темата е "1,6 с чип".Кажи нещо по този двигател ако имаш някакъв опит с него.Аз вече си казах какво мисля по въпроса.Но тебе все ти е пратен мерака по разни двигатели с мощност някава неизвестна при 8900 об. Кажи какво можеш да изкараш от 1,6/16V чрез ремап без да пипаш нищо по хардуера на контролера и по механиката на двигателя.Това е темата,и това ги интерисуват колегите.
                Тва, че не четеш ми е ясно отдавна! Честно ти кажа не е лошо човек понякога се зачита и замисля над чуждите мнения, мма ти явно си над тия неща. Ся за тва аз лично ко моем да изкарам от 1,6 16В-кат се замисля мога му изкарам биела през блока, моем му срещна бутало с клапани и май до тук се изчерпвам, щото чисто и просто не мисля че разбирам достатъчно за да правя ремап на квато и да е електроника, а и не се занимавам с тия неща. Има си хора и фирми, които се занимават с това, разбират си според тях от нещата и всеки, който се интересува да си праи колата ще успее да ги намери и да се свърже с тях.И като извод от всичко май най-добре е и ти да не пробваш да изкарваш нещо не само от 1,6 16В ами и от секви други мотори, щото с тия познания и самочувствие дето демонстрира в таз тема, мое се окаже че и твоите способности са същите кат моите дето описах. Ае лека!

                Коментар


                  #68
                  J T D написа:
                  Tqnkata написа:
                  и ся последно колко коня качва чипа на 182 А4.000
                  3 магарета и 2 кобили!
                  и един катър ако имаш късмет ...
                  FIAT Bravo Club Plovdiv
                  Con Asistencia di Veloce

                  Коментар

                  Working...
                  X