За икономията колегата ти е отговорил,а пъргавостта идва в ниските обороти.Примерно ако колата ти сега тръгва хубаво от 3500 ще започне да тръгва от 2000.
Moйто е 148 коня и харчи извънградско 4.5-6 зависи как е от много фактори разбира се,говоря при включен климатик харчи толко
Колега,тия 148 коня как си ги постигнал?Само с промяна на софта няма как да стане според мен.То и 135 коня не може да стане,въпреки че повечето тунинг фирми дават 135 коня и 250 нм.При положение че турбината на jtd105 няма как да надуе повече от 1.05 бара(е може малко повечко с един бууст контролер ама си е филм за турбината) не виждам от къде ще дойде въздух за евентуално повечето гориво.Виж ако си сменил турбото е друга бира.Ако + това си сменил и дюзите е още по-друга бирата.Сподели за модификациите ако не е тайна де :P
Дюзите на 1,9 и 2.4 са едни и същи, така че не е в тях проблема
Че кой е казал че има проблем с дюзите. Ако става въпрос то и дюзите,и помпите на 1.9 и 2.4 са еднакви.Само турбината на 2.4 е различна.Съответно и софта.Аз просто казах че ако искаме доста повече мощност ще трябват дюзи с по-голям дебит за повечко гориво и съответно достатъчно въздух да изгори това гориво.А иначе както е направил колегата Komboto_TDI на неговото Браво-голяма турбина с променлива геометрия+съответните корекции на софта=около 150 коня.Старите дюзи,старата помпа,стария кулер.Та това е.Просто ми е чудно как може да се постигнат 140-150 коня на jtd105 само софтуерно.Би трябвало още на 130 коня(ако въобще е възможно) колата да не се вижда от пушек при огромното количество гориво,което не може да изгори.Това са просто мои виждания и не казвам че са верни.Просто си мисля на глас.
Сори за офф-а,просто темата се изметна малко.Моля постовете ми да бъдат изтрити.А по темата-на 1.6 16В чип е безмислено за толкова пари 200 евро.Ефекта ще е незабележим.На атмосферен мотор силов тунинг само със промяна на софта трудно се постига.Не казвам че е невъзможно.Но просто според мен не си заслужава.Нямам чипосано 1.6 16В и затова говоря само хипотетично. :P Поздрави на всички.
Ще го чипосвам моето ... така съм намислил .... със сигорност ще има разлика ... просто няма начин да няма ... каквато и да е тя .... Разликата няма да е само психическа ... хахаах
За икономията колегата ти е отговорил,а пъргавостта идва в ниските обороти.Примерно ако колата ти сега тръгва хубаво от 3500 ще започне да тръгва от 2000.
Отново заядлива темичка се е получила ))Заводските карти при тези коли са не съвсем оптимални, и аванса е по-малък от оптималния и горивото като цяло е в повечко и се губи мощност Просто заводските карти са презастраховани за голяма сигурност срещу лошо гориво. Особено като се мапне на живо, може да се направят веднага разлики.Колата се изостря като респонс и разхода също се понижава.Предполагам 1.6 16В ще извади 4-5 коня в повече, но си е разлика все пак.
Евалата че им го обясни ти,все пак на тебе ти вярват.
Колега ici, само дето ги гледам въпросните карти и все ми казват, че няма как да падне разхода.Не и при 1.6.
Как като ги гледаш разбираш че няма как да падне разхода?Питам, защото не ми се е налагало да се занимавам с 1.6 16в, но си мисля примерно че еку-то му не е принципно различно от моето .Просто се монтира една широколентова сонда с контролера и към един лаптоп, също се осигурява прослушването на мотора за детонации и ще се види в движение къде какво може да се оптимизира, това естествено с налят качествен бензин.
Коментар