Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,6 със чип?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    За икономията колегата ти е отговорил,а пъргавостта идва в ниските обороти.Примерно ако колата ти сега тръгва хубаво от 3500 ще започне да тръгва от 2000.
    без коментар ! п.с. ако я и турбинираме .....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Danchojn написа:
      van_dal написа:
      за ЖТД дават от 105 на 135к.с. и понижаване на разхода с 1 литър, има ли такова животно?
      Не вярвам.
      Moйто е 148 коня и харчи извънградско 4.5-6 зависи как е от много фактори разбира се,говоря при включен климатик харчи толко
      leave something of the happiness you bring

      Коментар


        #33
        Ама мол’ти са да не си 150 коня, ей така като вземете да ги мислите ..... и после оставаме с кофти репутация ....
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Bravo 1.9 JTD написа:
          Moйто е 148 коня и харчи извънградско 4.5-6 зависи как е от много фактори разбира се,говоря при включен климатик харчи толко
          Освен софтуера, какво друго е правено по твойто ?

          Коментар


            #35
            Bravo 1.9 JTD написа:
            Moйто е 148 коня и харчи извънградско 4.5-6 зависи как е от много фактори разбира се,говоря при включен климатик харчи толко
            Колега,тия 148 коня как си ги постигнал?Само с промяна на софта няма как да стане според мен.То и 135 коня не може да стане,въпреки че повечето тунинг фирми дават 135 коня и 250 нм.При положение че турбината на jtd105 няма как да надуе повече от 1.05 бара(е може малко повечко с един бууст контролер ама си е филм за турбината) не виждам от къде ще дойде въздух за евентуално повечето гориво.Виж ако си сменил турбото е друга бира.Ако + това си сменил и дюзите е още по-друга бирата.Сподели за модификациите ако не е тайна де :P

            Коментар


              #36
              Дюзите на 1,9 и 2.4 са едни и същи, така че не е в тях проблема
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                Дюзите на 1,9 и 2.4 са едни и същи, така че не е в тях проблема
                Че кой е казал че има проблем с дюзите. Ако става въпрос то и дюзите,и помпите на 1.9 и 2.4 са еднакви.Само турбината на 2.4 е различна.Съответно и софта.Аз просто казах че ако искаме доста повече мощност ще трябват дюзи с по-голям дебит за повечко гориво и съответно достатъчно въздух да изгори това гориво.А иначе както е направил колегата Komboto_TDI на неговото Браво-голяма турбина с променлива геометрия+съответните корекции на софта=около 150 коня.Старите дюзи,старата помпа,стария кулер.Та това е.Просто ми е чудно как може да се постигнат 140-150 коня на jtd105 само софтуерно.Би трябвало още на 130 коня(ако въобще е възможно) колата да не се вижда от пушек при огромното количество гориво,което не може да изгори.Това са просто мои виждания и не казвам че са верни.Просто си мисля на глас.

                Коментар


                  #38
                  Аз пък просто ти казвам, че дебита на дюзите е предостатъчен.А и темата е за 1.6 с чип, не за жтд.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    Придържайте се към темата колеги.

                    Коментар


                      #40
                      Сори за офф-а,просто темата се изметна малко.Моля постовете ми да бъдат изтрити.А по темата-на 1.6 16В чип е безмислено за толкова пари 200 евро.Ефекта ще е незабележим.На атмосферен мотор силов тунинг само със промяна на софта трудно се постига.Не казвам че е невъзможно.Но просто според мен не си заслужава.Нямам чипосано 1.6 16В и затова говоря само хипотетично. :P Поздрави на всички.

                      Коментар


                        #41
                        Ще го чипосвам моето ... така съм намислил .... със сигорност ще има разлика ... просто няма начин да няма ... каквато и да е тя .... Разликата няма да е само психическа ... хахаах

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          За икономията колегата ти е отговорил,а пъргавостта идва в ниските обороти.Примерно ако колата ти сега тръгва хубаво от 3500 ще започне да тръгва от 2000.
                          без коментар ! п.с. ако я и турбинираме .....
                          Явно не си имал кола която си чипосал

                          Коментар


                            #43
                            Явно не четеш, какво пиша
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #44
                              ici написа:
                              Отново заядлива темичка се е получила ))Заводските карти при тези коли са не съвсем оптимални, и аванса е по-малък от оптималния и горивото като цяло е в повечко и се губи мощност Просто заводските карти са презастраховани за голяма сигурност срещу лошо гориво. Особено като се мапне на живо, може да се направят веднага разлики.Колата се изостря като респонс и разхода също се понижава.Предполагам 1.6 16В ще извади 4-5 коня в повече, но си е разлика все пак.
                              Евалата че им го обясни ти,все пак на тебе ти вярват.

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                Колега ici, само дето ги гледам въпросните карти и все ми казват, че няма как да падне разхода.Не и при 1.6.
                                Как като ги гледаш разбираш че няма как да падне разхода?Питам, защото не ми се е налагало да се занимавам с 1.6 16в, но си мисля примерно че еку-то му не е принципно различно от моето .Просто се монтира една широколентова сонда с контролера и към един лаптоп, също се осигурява прослушването на мотора за детонации и ще се види в движение къде какво може да се оптимизира, това естествено с налят качествен бензин.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X