Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,6 със чип?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При по големичките двигатели чипа качва от 10 до 22 коня , при по малките от 8-9 ем то место маса пари за 8-9 коня по-добре по-малко за един спортен филтър които ще качи към 5...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #17
      Fiat_Punto11 написа:
      При по големичките двигатели чипа качва от 10 до 22 коня , при по малките от 8-9 ем то место маса пари за 8-9 коня по-добре по-малко за един спортен филтър които ще качи към 5...
      Това за колко качва на думи ми е ясно.Но бих желал да обясниш какво се променя в управлението на двигателя с новия Чип,че се получава тази мощност която твърдиш.Какви параметри се променят в картите на чипа,че се получава тази мощност по голяма и на всичкото отгоре и пада разхода.Нещо не ми се връзва,затова питам.Ако знаещ,кажи.В противен случай всичко си остава на приказки.

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        Fiat_Punto11 написа:
        При по големичките двигатели чипа качва от 10 до 22 коня , при по малките от 8-9 ем то место маса пари за 8-9 коня по-добре по-малко за един спортен филтър които ще качи към 5...
        Това за колко качва на думи ми е ясно.Но бих желал да обясниш какво се променя в управлението на двигателя с новия Чип,че се получава тази мощност която твърдиш.Какви параметри се променят в картите на чипа,че се получава тази мощност по голяма и на всичкото отгоре и пада разхода.Нещо не ми се връзва,затова питам.Ако знаещ,кажи.В противен случай всичко си остава на приказки.
        http://avtocatalog.org/content/view/1357/324/Ето да се пообразоваш малко :D Има още какво да се каже по-въпроса,но не съм много по писането.Общо взето двигателя започва да работи при оптимални условия.Не съм сигурен дали на 1.6 16В ще вдигне 8-9 коня,но мисля че ще има разлика.За пример ще дам моита и на един приятел колата,докато бяха сток вървяхме абсолютно еднакво,после тои сложи чип и К&Н филтър и започна да ми прави една кола освен че му стана много по-пъргава колата прекъсвача му отиде на 7300(за БМВ говоря)повиши му се и максималната скорост.А понижението на разхода никои не го усеща,защото всеки започва да дава много газ

        Коментар


          #19
          Punto 1.4T написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Fiat_Punto11 написа:
          При по големичките двигатели чипа качва от 10 до 22 коня , при по малките от 8-9 ем то место маса пари за 8-9 коня по-добре по-малко за един спортен филтър които ще качи към 5...
          Това за колко качва на думи ми е ясно.Но бих желал да обясниш какво се променя в управлението на двигателя с новия Чип,че се получава тази мощност която твърдиш.Какви параметри се променят в картите на чипа,че се получава тази мощност по голяма и на всичкото отгоре и пада разхода.Нещо не ми се връзва,затова питам.Ако знаещ,кажи.В противен случай всичко си остава на приказки.
          http://avtocatalog.org/content/view/1357/324/Ето да се пообразоваш малко :D Има още какво да се каже по-въпроса,но не съм много по писането.Общо взето двигателя започва да работи при оптимални условия.Не съм сигурен дали на 1.6 16В ще вдигне 8-9 коня,но мисля че ще има разлика.За пример ще дам моита и на един приятел колата,докато бяха сток вървяхме абсолютно еднакво,после тои сложи чип и К&Н филтър и започна да ми прави една кола освен че му стана много по-пъргава колата прекъсвача му отиде на 7300(за БМВ говоря)повиши му се и максималната скорост.А понижението на разхода никои не го усеща,защото всеки започва да дава много газ
          Точно казано. Но пък сигурно познаваш ludiagsm, след като си с Баварец . А той колко може да каже по темата... Освен това на колегата Stefan Hadjov не му е за първи път да се зъбари точно по такива теми, но...
          NOW: ???
          Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
          Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

          Коментар


            #20
            Да познавам го лудия(Иво),тои наистина е като енциклопедия,но спря да пише в бмв-форума Аз свикнах вече да се спори почти след всеки мои пост,не знам защо така не ми вярват повечето хора тук

            Коментар


              #21
              Punto 1.4T написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Fiat_Punto11 написа:
              При по големичките двигатели чипа качва от 10 до 22 коня , при по малките от 8-9 ем то место маса пари за 8-9 коня по-добре по-малко за един спортен филтър които ще качи към 5...
              Това за колко качва на думи ми е ясно.Но бих желал да обясниш какво се променя в управлението на двигателя с новия Чип,че се получава тази мощност която твърдиш.Какви параметри се променят в картите на чипа,че се получава тази мощност по голяма и на всичкото отгоре и пада разхода.Нещо не ми се връзва,затова питам.Ако знаещ,кажи.В противен случай всичко си остава на приказки.
              http://avtocatalog.org/content/view/1357/324/Ето да се пообразоваш малко :D Има още какво да се каже по-въпроса,но не съм много по писането.Общо взето двигателя започва да работи при оптимални условия.Не съм сигурен дали на 1.6 16В ще вдигне 8-9 коня,но мисля че ще има разлика.За пример ще дам моита и на един приятел колата,докато бяха сток вървяхме абсолютно еднакво,после тои сложи чип и К&Н филтър и започна да ми прави една кола освен че му стана много по-пъргава колата прекъсвача му отиде на 7300(за БМВ говоря)повиши му се и максималната скорост.А понижението на разхода никои не го усеща,защото всеки започва да дава много газ
              Толкова общи приказки на едно място без нищо конкретно отдавна не бях чел.Не става за образоване.Става за такива като тебе да се ловят на рекламните локуми и да си вярват на написаното.

              Коментар


                #22
                Добре бе човек,как да ти обясня че съм карал не една кола с чип и има разлика? Като си толкова светнат ни обясни ти!

                Коментар


                  #23
                  Разликата е по-скоро психологическа. Иначе за разхода - има някаква логика, защото според философията на чипосването ,се вдига и въртящ момент, съответно на колата ще и е по-лесно в доускоренията и няма да има толкова нужда, да натискаш педала, както си го натискал, преди чипването.
                  3.0CRD

                  Коментар


                    #24
                    Mммм, тоз път съм съгласен с Хаджов, как се постигат тези к.с. на 1.6 ?Откъде идва икономията ? Хайде някой да ни просветли Каталога на дигитал тунинг го знаем наизуст, ама горните въпроси са по-важни .
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Mммм, тоз път съм съгласен с Хаджов, как се постигат тези к.с. на 1.6 ?Откъде идва икономията ? Хайде някой да ни просветли Каталога на дигитал тунинг го знаем наизуст, ама горните въпроси са по-важни .
                      Какво има за разбиране?!?Всичко се постига от оптималния режим на двидателя,като се подобрява цялостно работата му.Икономията идва точно от това,иначе казано от по-доброто изгаряне и оттам отделянето на повече енергия.

                      Коментар


                        #26
                        Тия приказки са ни ясни, те са за "шараните".Конкретно ме интересува икономията отде идва при 1.6 И пъргавостта в кой диапазон от обороти е ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Икономията идва от реализирането на по-голям въртящ момент, съответно по-лесното доускорение на двигателя...всичкото това на теория. На практика - нещата са много по-нищожни И какво значи, оптимален режим? Всички стойности, извън границите на заводските, са неоптимални.
                          3.0CRD

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Тия приказки са ни ясни, те са за "шараните".Конкретно ме интересува икономията отде идва при 1.6 И пъргавостта в кой диапазон от обороти е ?
                            За икономията колегата ти е отговорил,а пъргавостта идва в ниските обороти.Примерно ако колата ти сега тръгва хубаво от 3500 ще започне да тръгва от 2000.

                            Коментар


                              #29
                              Отново заядлива темичка се е получила ))Заводските карти при тези коли са не съвсем оптимални, и аванса е по-малък от оптималния и горивото като цяло е в повечко и се губи мощност Просто заводските карти са презастраховани за голяма сигурност срещу лошо гориво. Особено като се мапне на живо, може да се направят веднага разлики.Колата се изостря като респонс и разхода също се понижава.Предполагам 1.6 16В ще извади 4-5 коня в повече, но си е разлика все пак.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #30
                                Колега ici, само дето ги гледам въпросните карти и все ми казват, че няма как да падне разхода.Не и при 1.6.Както писах по-рано, на Ц20НЕ старта е по-добър, наистина малко повече респонс и толкова.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X