Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,6 със чип?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ici написа:
    emzo написа:
    Колега ici, само дето ги гледам въпросните карти и все ми казват, че няма как да падне разхода.Не и при 1.6.
    Как като ги гледаш разбираш че няма как да падне разхода?Питам, защото не ми се е налагало да се занимавам с 1.6 16в, но си мисля примерно че еку-то му не е принципно различно от моето .Просто се монтира една широколентова сонда с контролера и към един лаптоп, също се осигурява прослушването на мотора за детонации и ще се види в движение къде какво може да се оптимизира, това естествено с налят качествен бензин.
    Така кажи бе приятел.Сега ми стана ясно,ама съвсем ясно защо даваш такива смели и категорични съвети по чипосване на бензинови атмосверки.Ами защото не ти се е налагало да се занимаваш с тази работа.И разбира се в такива случай на човек морето му е до колене.Твоя коннтролер няма ,ама нищо общо с този на 1,6 например,пък и с всеки друг на атм. двигател освен ако ти си въобр5азяваш това.Никаква работа няма да ти свърши тази широколентова сонда,защото това е бензинов двигател а не дизелов.Очевидно ти имаш някакъв опит с дизелови двигатели и си мислиш,че можеш да го пренесеш върху бензиновите.Да ,ама не става.Първо вероятно някъде си срещал че бензиновия двигател може да работи нормално с горивна смес въздух/бензин без прекъсвания само в диапазон на Ламбда 0,85-1,15.Извън този диапазон бенз.двигател не пали,и гасне-не може да се пали горивната смес.Като стандартната ламбда сонда го подържа винаги в диапазон 0,98-1,02.Ако обогатиш сместа с цел за повече мощност до стойност 0,85 за да получиш така желаната мощност какво ще постигнеш-нищо и половина.Или по точно психологическо нарастване на мощноста.И да кажем че се е увеличила с 1% за сметка на "повечето гориво",как тогава ще намалее разхода на гориво???/Това ли наричаш оптимизиране на горивния процес.По добро оптимизиране на горивния процес никой не може да постигне по добро от фабричното.Извод:Твърдението че с Ремап може да нарастне мощноста и намалее разхода на гориво на един бензинов атмосверен двигател е чиста проба ИЗМАМА за наивници шарани.Това може да се постигне доста успешно само с голями промяни по механиката на двигателя-САМО!!!И това се прави доста успешно.Но го прави този който може и с доста труд и пари.

    Коментар


      #47
      Stefan Hadjov написа:
      Извод:Твърдението че с Ремап може да нарастне мощноста и намалее разхода на гориво на един бензинов атмосверен двигател е чиста проба ИЗМАМА за наивници шарани.Това може да се постигне доста успешно само с голями промяни по механиката на двигателя-САМО!!!И това се прави доста успешно.Но го прави този който може и с доста труд и пари.
      И аз така мисля. Как така от завода ще излезне неоптимизиран двигател при всичката тази конкуренция. Не съм се занимавал с чипосване, но съм чел доста по въпроса с образователна цел. На един атмосферен двигател с фазов сензор, дори и въртящия момент не може да промениш току така, че да има икономия на гориво.Ако обаче се свалят колекторите, разширят се, полират се(ако са метални де), сложи се подходящ филтър, ефекта ще е по-голям от чип.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #48
        ici написа:
        emzo написа:
        Колега ici, само дето ги гледам въпросните карти и все ми казват, че няма как да падне разхода.Не и при 1.6.
        Как като ги гледаш разбираш че няма как да падне разхода?Питам, защото не ми се е налагало да се занимавам с 1.6 16в, но си мисля примерно че еку-то му не е принципно различно от моето .Просто се монтира една широколентова сонда с контролера и към един лаптоп, също се осигурява прослушването на мотора за детонации и ще се види в движение къде какво може да се оптимизира, това естествено с налят качествен бензин.
        Stefan Hadjov написа:
        Така кажи бе приятел.Сега ми стана ясно,ама съвсем ясно защо даваш такива смели и категорични съвети по чипосване на бензинови атмосверки.Ами защото не ти се е налагало да се занимаваш с тази работа.И разбира се в такива случай на човек морето му е до колене.
        колега Хаджов, ти усещаш ли се какви ги приказваш ако ти кажа пък, че съм се заигравал с мапване на атмосферка?Ако нямах работа, веднага щях да проверя имам ли дефиниция за 1.6 16в и да те информирам къде какво може да се оптимизира по картите
        Stefan Hadjov написа:
        Твоя коннтролер няма ,ама нищо общо с този на 1,6 например,пък и с всеки друг на атм. двигател освен ако ти си въобр5азяваш това.
        ти сериозно ли? като е турбо моя, къде според теб е разликата, аз викам че принципно никъде
        Stefan Hadjov написа:
        Никаква работа няма да ти свърши тази широколентова сонда,защото това е бензинов двигател а не дизелов.Очевидно ти имаш някакъв опит с дизелови двигатели и си мислиш,че можеш да го пренесеш върху бензиновите.Да ,ама не става.
        е тука вече говориш пълни глупости хайде направи си домашното нааай-накрая относно широколентовите сонди и тогава давай с размислите
        Stefan Hadjov написа:
        Първо вероятно някъде си срещал че бензиновия двигател може да работи нормално с горивна смес въздух/бензин без прекъсвания само в диапазон на Ламбда 0,85-1,15.Извън този диапазон бенз.двигател не пали,и гасне-не може да се пали горивната смес.Като стандартната ламбда сонда го подържа винаги в диапазон 0,98-1,02.Ако обогатиш сместа с цел за повече мощност до стойност 0,85 за да получиш така желаната мощност какво ще постигнеш-нищо и половина.Или по точно психологическо нарастване на мощноста.И да кажем че се е увеличила с 1% за сметка на "повечето гориво",как тогава ще намалее разхода на гориво???/Това ли наричаш оптимизиране на горивния процес.По добро оптимизиране на горивния процес никой не може да постигне по добро от фабричното.
        Хайде след като си направиш домашното относно широколентовата сонда, помоли някой с такава, монтирана на колата му да наблюдаваш смесите по време на различните режими на движение и с предполагам голямо учудване ще установиш стойността на смесите при над средно натоварване Прави ми голямо впечатление открай време, че си мислиш че мотора работи винаги във всички режими с ламбда 1, или както е по удобно АФР 14.7.Да, ама не
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #49
          @iciКолега,нищо конкретно и никакви сериозни аргументи в твоя защита.Наистина не познаваш бензиновите двигатели.Трябва задължително да знаеш че при тях МОЩНОСТ не се постига чрез промяна на повече или по малко ГОРИВО а чрез промяна на горивна смес.Това не е дизел!!!Бъркаш ги двата двигателя и широколентова сонда не се ползва при бензин.двигатели.Бензиновия двигател с Ламбда сонда ВИНАГИ работи с Ламбда =1.Промяната на качеството на горивната смес може да се извършва в много тесни граници и това не дава почти нищо.За да увеличиш мощноста на бенз.двигател ти трябва повече горивна смес и по висока степен на компресия,но това с чипване не става.Пак го повтарям-чипване на бензинов двигател с цел увеличаване на мощност е лъжа и измама,а ти си твърди каквото ти е удобно.

          Коментар


            #50
            Stefan Hadjov написа:
            Колега,нищо конкретно и никакви сериозни аргументи в твоя защита.Наистина не познаваш бензиновите двигатели.Трябва задължително да знаеш че при тях МОЩНОСТ не се постига чрез промяна на повече или по малко ГОРИВО а чрез промяна на горивна смес.Това не е дизел!!!Бъркаш ги двата двигателя и широколентова сонда не се ползва при бензин.двигатели.Бензиновия двигател с Ламбда сонда ВИНАГИ работи с Ламбда =1.Промяната на качеството на горивната смес може да се извършва в много тесни граници и това не дава почти нищо.За да увеличиш мощноста на бенз.двигател ти трябва повече горивна смес и по висока степен на компресия,но това с чипване не става.Пак го повтарям-чипване на бензинов двигател с цел увеличаване на мощност е лъжа и измама,а ти си твърди каквото ти е удобно.
            Колега, "разбирач" на бензиновите двигатели, тия неща дето съм ти ги оцветил не показват с нищо, че си наясно със смеси, формирането им, начина на работа на ЕКУ-то при бензинови двигатели и начина за постигане на по-висока мощност при тях Много авторитетно и начетено звучиш, мма туй дето пишеш е доста грешно.1. Имайки в предвид, че горивната смес е формирана от гориво и въздух-ти ми кажи как с промяната на едната съставка (горивото) тази смес не се променя?2. Широколентова сонда (от написаното и не само в тази тема от теб, не си наясно как работи и какво показва изобщо) може да се ползва при двигатели с вътрешно горене, без значение с какво гориво работят! Препоръчвам ти хубаво да се поинтересуваш за широколентовите сонди и тогаз пак да ги коментираш!3. Бензиновия двигател с ламбда сонда, работи с ламбда=1 ( АФР=14,7), но при пълна газ и оборотите при които постига максимална мощност, тази същата ламбда е далеч от бленуваната от теб 1-ца!4. Ако при чипването се увеличи аванса, много ми е интересно според теб какво ще стане?Не ме разбирай, че се заяждам нещо, просто ми е интересно ко мислиш по тия въпроси

            Коментар


              #51
              Stefan Hadjov написа:
              @iciКолега,нищо конкретно и никакви сериозни аргументи в твоя защита.Наистина не познаваш бензиновите двигатели.Трябва задължително да знаеш че при тях МОЩНОСТ не се постига чрез промяна на повече или по малко ГОРИВО а чрез промяна на горивна смес.Това не е дизел!!!Бъркаш ги двата двигателя и широколентова сонда не се ползва при бензин.двигатели.Бензиновия двигател с Ламбда сонда ВИНАГИ работи с Ламбда =1.Промяната на качеството на горивната смес може да се извършва в много тесни граници и това не дава почти нищо.За да увеличиш мощноста на бенз.двигател ти трябва повече горивна смес и по висока степен на компресия,но това с чипване не става.Пак го повтарям-чипване на бензинов двигател с цел увеличаване на мощност е лъжа и измама,а ти си твърди каквото ти е удобно.
              Стига писа глупости бе......Разбрахме вече колко не знаеш
              Powered by Emzo

              Коментар


                #52
                biser_as написа:
                Не ме разбирай, че се заяждам нещо, просто ми е интересно ко мислиш по тия въпроси
                Ще ти отговоря КО мисля по тези въпроси по реда на задаването,но не съм убеден че ще разбереш какво е написано:1.Горивната смес е формирана от две съставки въздух и бензин.Но се разглежда по два параметъра-КАЧЕСТВО на горивната смес и КОЛИЧЕСТВО.Когато се променя една от съставките/бензин или въздух/тогава говориме за промяна на качеството.Когато се променя количеството горивна смес без да се променя съотношението въздух/гориво т.е. качеството тогава говориме за количествена промяна.Ако това което съм написъл го вденеш,много неща ще ти се изяснят.2.Стандартната Ламбда сонда мери параметъра Ламбда от 0,9 до 1,1.Широколентовата мери в много по голям диапазон от 0,5до 5-6 а някои и повече.Но те не се ползват пр бенз.двигатели,защото горивната бенз.смес се пали само в обхвата на Ламбда 0,85-1,15.Извън този обхват тя не се пали и двигателя не може да работи.За това не се ползва и ако се ползва не върши работа.Дизелите работят винаги на бедни смеси -Ламбда при тях стига до 4 до 5 и за това се ползва там.Не че не можеш да я поставиш на бенз.двигател,но е безсмислено За тях хората са направили други Ламбда сонди.3.След 1993 год,когато влиза в сила Евро 2 и двигателите имат задължително Ламбда сонда те работят в целия си работен диапазон с Ламбда=1.Това лесно може да го провериш на Газ-анализатотр.Подай пълна газ за няколко секунди и ще видиш че Ламбда=1.Същото може да постигнеш и с измерване на Ламбда сондата.Забранено е двигателя да работи с Ламбда различен от 1,защото катализатора излиза от строя много бързо.Да не говориме за еконормите.Така,че ако направиш чрез чипване по богата смес,Ламбда сензора веднага ще я вкара в 1.И става язък за чипването.4.Ако при чипването увеличиш аванса нищо няма да стане или горе долу същото каквото ще стане с горивната смес като я обогатиш.Двигателя има Кнок сензор и веднага ще върне аванса ако си го направил различен от предписния ако се получи детонационно изгаряне на горивната смес.Софтуера има адаптационна самоубочаваща се система и непрекъснато в процес на движение си променя сам аванса и търси винаги оптималния за даденото гориво.А той е 2 градуса минус аванса при който се регистрирс детонационно изгаряне.По програма започва нарастване на аванса и в момент когато се получи зачатък на детонация го връща с 2 градуса. Разбираш ли сега колко са интелигентни днешните контролери на бензин.коли,т.е. както ги наричаш ЕКУУУУ.Сега някой може да възрази и каже че чрез промяна на софтуера може да се елиминира действието на Кнок сензора и се подаде по голям аванс.Да може това да се направи,но тогава има опасност да отиде двигателя в режим на детонационно изгаряне и да го батисеш за много кратко време.Лишил си се от нещо много важно-двигателя сам да си избира оптималния аванс и да си застрахован от детонации. Ако всичко това което съм написъл го вденеш и го разбереш ,тогаева ще си разбрал и най важния извод-че чрез чипосване на бенз двигател НИЩО НЕ СЕ ПОСТИГА.

                Коментар


                  #53
                  Stefan Hadjov написа:
                  biser_as написа:
                  Не ме разбирай, че се заяждам нещо, просто ми е интересно ко мислиш по тия въпроси
                  Ще ти отговоря КО мисля по тези въпроси по реда на задаването,но не съм убеден че ще разбереш какво е написано:1.Горивната смес е формирана от две съставки въздух и бензин.Но се разглежда по два параметъра-КАЧЕСТВО на горивната смес и КОЛИЧЕСТВО.Когато се променя една от съставките/бензин или въздух/тогава говориме за промяна на качеството.Когато се променя количеството горивна смес без да се променя съотношението въздух/гориво т.е. качеството тогава говориме за количествена промяна.Ако това което съм написъл го вденеш,много неща ще ти се изяснят.2.Стандартната Ламбда сонда мери параметъра Ламбда от 0,9 до 1,1.Широколентовата мери в много по голям диапазон от 0,5до 5-6 а някои и повече.Но те не се ползват пр бенз.двигатели,защото горивната бенз.смес се пали само в обхвата на Ламбда 0,85-1,15.Извън този обхват тя не се пали и двигателя не може да работи.За това не се ползва и ако се ползва не върши работа.Дизелите работят винаги на бедни смеси -Ламбда при тях стига до 4 до 5 и за това се ползва там.Не че не можеш да я поставиш на бенз.двигател,но е безсмислено За тях хората са направили други Ламбда сонди.3.След 1993 год,когато влиза в сила Евро 2 и двигателите имат задължително Ламбда сонда те работят в целия си работен диапазон с Ламбда=1.Това лесно може да го провериш на Газ-анализатотр.Подай пълна газ за няколко секунди и ще видиш че Ламбда=1.Същото може да постигнеш и с измерване на Ламбда сондата.Забранено е двигателя да работи с Ламбда различен от 1,защото катализатора излиза от строя много бързо.Да не говориме за еконормите.Така,че ако направиш чрез чипване по богата смес,Ламбда сензора веднага ще я вкара в 1.И става язък за чипването.4.Ако при чипването увеличиш аванса нищо няма да стане или горе долу същото каквото ще стане с горивната смес като я обогатиш.Двигателя има Кнок сензор и веднага ще върне аванса ако си го направил различен от предписния ако се получи детонационно изгаряне на горивната смес.Софтуера има адаптационна самоубочаваща се система и непрекъснато в процес на движение си променя сам аванса и търси винаги оптималния за даденото гориво.А той е 2 градуса минус аванса при който се регистрирс детонационно изгаряне.По програма започва нарастване на аванса и в момент когато се получи зачатък на детонация го връща с 2 градуса. Разбираш ли сега колко са интелигентни днешните контролери на бензин.коли,т.е. както ги наричаш ЕКУУУУ.Сега някой може да възрази и каже че чрез промяна на софтуера може да се елиминира действието на Кнок сензора и се подаде по голям аванс.Да може това да се направи,но тогава има опасност да отиде двигателя в режим на детонационно изгаряне и да го батисеш за много кратко време.Лишил си се от нещо много важно-двигателя сам да си избира оптималния аванс и да си застрахован от детонации. Ако всичко това което съм написъл го вденеш и го разбереш ,тогаева ще си разбрал и най важния извод-че чрез чипосване на бенз двигател НИЩО НЕ СЕ ПОСТИГА.
                  Виж ся чичка, аз моем да вдявам от мноо неща ти нема как да знаеш това, мма кат ти следим мисълта, единственото дето вдявам е че си някъв ’зъл’ и твърдоглав теоретик и те така.1. Ненам колко параметъра на горивната смес си имал в предвид, мма от тва дето съм го подчертал няма как се разбере, а честно ти кажа боб неми се фърляше за да разбера чичо Стефчо ко е имал в предвид.2. Не зная точно къф практически опит имаш, мма повярвай на бензиновите амосферни коли максималната мощност се постига при смеси под или около Ламбда=0,85 (АФР=12,5), а при бензиновите с турбо е препоръчително тези смеси да са под АФР=12 за да е безопасно за двигателя с горивата, които сипваме по бензиностанциите. Това, че на бензинови коли няма нужда от широколентова сонда не е лошо някак да намериш начин да го обясниш на тия от VW и Порше (сигурно има и доста други, мма ся за тия се сещам) и да вземат да спрат да вътрят клиентите си като им ги слагат още в завода-пък те не им трябвали. Също не е лошо да им кажеш и на тия от Бош и НГК да вземат да спрат да произвеждат тия широколентови сензори щот нищо полезно не дават на хората дето ги ползват, особено за тунинговане на коли с бензинови двигатели. Пък ако искаш моем те заведем в Проспеед или в Хеед 91 ( и на двете места имат дино стендове и се занимават с чип тунинг и са в София) и да има кажеш кви са лемури и са дали пари за широколентови сонди, като е можело си ползват една обикновенна сондичка и с един мултицет си мерят напрежениица и готово. Направо им се чудя как тунинговат коли изобщо и как колите изобщо палят с тия смеси дето им настройват, а как успяват да изкарат по 500-600 коня от 1,8-2,0 литра турбо бензинови мотори си нямам и на идея.3. Ако искаш и имаш бензинова кола отговаряща на Евро 2 (квото и да се крие под туй нещо) ти предлагам да и закачиш една широколентова сонда (аз имам такава и ще ти я подсигуря) и ти гарантирам, че смесите на пълна газ и обороти при, които е максималната мощност на колата ще са далеч от АФР=14,7.4. От тоз последния ти отговор, дали правилно съм разбрал, че смеси под Ламбда=1 водят до детонации?Аз си имам лека идея колко пък чак толкоз са интелегентни днешните контролери, мма на тоз двигател за който ставаше на въпрос не е май от най-модерните и умните, а?Извода, до който съм стигнал чичка е, че чрез чипосване на бензинови двигатели могат да се получат по-високи мощностни характеристики (при атмосферните доста по-слаби като резултат) и до този извод съм стигнал на база на тва, което съм видял като замерване преди и след този чип тунинг.А от написаното от теб единствения ми извод е, че си пиша с един дървен философ-теоретик (без лоши чувства). :D

                  Коментар


                    #54
                    само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #55
                      ici написа:
                      само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
                      Благодаря ти за материяла,въпреки че избягвам да чета рекламни материяли и известни неща.Имам една молба към теб.От целия този материял да ми цитираш едно място където да се твърди че на атмосверен бензинов двигател може чрез Ремап да му се увеличи мощноста променяйки качеството на горивната смес/не количеството,защото това не може да стане чрез ремап/.Т.е. увеличавайки горивото на атмосверната бензинка да нарасне мощноста,до какви граници може да се променя съотношението въздух/гориво на горивната смес и с колко нараства мощноста.Още един път подчертавам,става въпрос за атмосверен,не за турбиниран двигател.Точно за това е спора и ми цитирай поне две изречения в подкрепа на това което твърдиш.

                      Коментар


                        #56
                        Stefan Hadjov написа:
                        ici написа:
                        само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
                        Благодаря ти за материяла,въпреки че избягвам да чета рекламни материяли и известни неща.Имам една молба към теб.От целия този материял да ми цитираш едно място където да се твърди че на атмосверен бензинов двигател може чрез Ремап да му се увеличи мощноста променяйки качеството на горивната смес/не количеството,защото това не може да стане чрез ремап/.Т.е. увеличавайки горивото на атмосверната бензинка да нарасне мощноста,до какви граници може да се променя съотношението въздух/гориво на горивната смес и с колко нараства мощноста.Още един път подчертавам,става въпрос за атмосверен,не за турбиниран двигател.Точно за това е спора и ми цитирай поне две изречения в подкрепа на това което твърдиш.
                        Батка, ти май и преводачи си търсиш
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #57
                          Stefan Hadjov написа:
                          ici написа:
                          само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
                          Благодаря ти за материяла,въпреки че избягвам да чета рекламни материяли и известни неща.Имам една молба към теб.От целия този материял да ми цитираш едно място където да се твърди че на атмосверен бензинов двигател може чрез Ремап да му се увеличи мощноста променяйки качеството на горивната смес/не количеството,защото това не може да стане чрез ремап/.Т.е. увеличавайки горивото на атмосверната бензинка да нарасне мощноста,до какви граници може да се променя съотношението въздух/гориво на горивната смес и с колко нараства мощноста.Още един път подчертавам,става въпрос за атмосверен,не за турбиниран двигател.Точно за това е спора и ми цитирай поне две изречения в подкрепа на това което твърдиш.
                          Ще си позволя на твоито мнение да дам и аз един отговор!С тоз ти пост не се опитвай да извърташ спора и да се измъкваш от същинските въпроси към теб.Спора в цялата тема е заради твоите твърдения и изводи-никой не е твърдял, че трябва при чипосването да се променя само горивото.Сега, моля те вместо се чудиш как да се измъкваш, да си признаеш, че изводите дето ги пишеш с главни букви не са вярни. Т.е. ще замоля да признаеш тук, че следните неща не са ти били ясни и си бъркал в следните си твърдения:1. При тунинг на бензинови коли се ползват широколентови сонди и информацията, която дават те, е доста полезна и няма как да се получи от обикновената ламбда сонда.2. Бензиновите коли не работят при режим на пълна газ със смеси АФР=14,7 и мощността им се постига при смеси доста по-богати от твърдяната от теб.Е тука ти прилагам фабричните смеси на атмосферна кола ( Хонда С2000) в зависимост от оборотите и вакуума в колектора (% отворен дросел):http://www.innovatemotorsports.com/r...neTable1.jpgА и тва ще е доста интересно за теб мисля:Most manufacturers will tune the EFI system to run between 11.5:1 and 12.7:1 in the high load , mid-upper RPM range for optimum power and engine reliability, while running mixtures near 13:1 at slightly lighter loads (-2 PSI). For even lighter loads, the EFI system switches into a

                          Коментар


                            #58
                            2000 20v turbo написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            ici написа:
                            само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
                            Благодаря ти за материяла,въпреки че избягвам да чета рекламни материяли и известни неща.Имам една молба към теб.От целия този материял да ми цитираш едно място където да се твърди че на атмосверен бензинов двигател може чрез Ремап да му се увеличи мощноста променяйки качеството на горивната смес/не количеството,защото това не може да стане чрез ремап/.Т.е. увеличавайки горивото на атмосверната бензинка да нарасне мощноста,до какви граници може да се променя съотношението въздух/гориво на горивната смес и с колко нараства мощноста.Още един път подчертавам,става въпрос за атмосверен,не за турбиниран двигател.Точно за това е спора и ми цитирай поне две изречения в подкрепа на това което твърдиш.
                            Батка, ти май и преводачи си търсиш
                            Не не се нуждая от преводач.Нека ми цитира на англииски исканите текстове.

                            Коментар


                              #59
                              [quote="Stefan HadjovНе не се нуждая от преводач.Нека ми цитира на англииски исканите текстове.[/quote]Пак ще ти отговоря аз, въпреки че мойте мнения нещо взеха да не те кефят май и уекинко ги игнорираш. At the 0 and -1 PSI range (Wide Open Throttle), the Air/Fuel Ratio is between 11.8:1 and 12:1 from 1500 RPM up to 8250 RPM. However, the Air/Fuel Ratio seems to drop after 8250 RPM down into the 10:1 range - not conducive to maximum power. This is where Innovate’s data logging can find you some horsepower by highlighting an opportunity to raise the Air/Fuel Ratio back into the 11s from 8250 to redline. The pink Air/Fuel Ratio line in the corresponding dyno run from this Honda confirms that the engine goes too rich after 8250 - the pink Air/Fuel Ratio line drops over a full point of Air/Fuel Ratio from 7500 RPM to 8500 RPM.What’s happening is that Honda deliberately adds extra fuel after 8400 RPM (the stock S2000’s power peak) to drop the Air/Fuel Ratio down into the 10s. This artificially limits the power peak to 8400 RPM instead of the engine’s true peak flow potential at 8800 RPM - where 8-12 more horsepower is available. Honda does this to reduce the likelihood of an average owner bumping into the fuel cutoff at 8900 RPM. Aftermarket

                              Коментар


                                #60
                                Мисля че с последните няколко мнения на колегата biser_as темата е изчерпана :D За които не е знаел вече е ясно че има файда от чипосването,но все пак да не очаква чудеса.Аз за мене изводите съм си ги направил отдавна и мисля че с хубав чип и хубав филтър която и да било кола ще живне!Това са най-ефтините неща които може да се направят по атмосферен мотор за да се поусвежи малко и мисля че си заслужава парите.

                                Коментар

                                Working...
                                X