ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,6 със чип?
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:Извод:Твърдението че с Ремап може да нарастне мощноста и намалее разхода на гориво на един бензинов атмосверен двигател е чиста проба ИЗМАМА за наивници шарани.Това може да се постигне доста успешно само с голями промяни по механиката на двигателя-САМО!!!И това се прави доста успешно.Но го прави този който може и с доста труд и пари.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ici написа:emzo написа:Колега ici, само дето ги гледам въпросните карти и все ми казват, че няма как да падне разхода.Не и при 1.6..Просто се монтира една широколентова сонда с контролера и към един лаптоп, също се осигурява прослушването на мотора за детонации и ще се види в движение къде какво може да се оптимизира, това естествено с налят качествен бензин.
Stefan Hadjov написа:Така кажи бе приятел.Сега ми стана ясно,ама съвсем ясно защо даваш такива смели и категорични съвети по чипосване на бензинови атмосверки.Ами защото не ти се е налагало да се занимаваш с тази работа.И разбира се в такива случай на човек морето му е до колене.колега
Хаджов, ти усещаш ли се какви ги приказваш
ако ти кажа пък, че съм се заигравал с мапване на атмосферка?Ако нямах работа, веднага щях да проверя имам ли дефиниция за 1.6 16в и да те информирам къде какво може да се оптимизира по картите
Stefan Hadjov написа:Твоя коннтролер няма ,ама нищо общо с този на 1,6 например,пък и с всеки друг на атм. двигател освен ако ти си въобр5азяваш това.Stefan Hadjov написа:Никаква работа няма да ти свърши тази широколентова сонда,защото това е бензинов двигател а не дизелов.Очевидно ти имаш някакъв опит с дизелови двигатели и си мислиш,че можеш да го пренесеш върху бензиновите.Да ,ама не става.хайде направи си домашното нааай-накрая относно широколентовите сонди
и тогава давай с размислите
Stefan Hadjov написа:Първо вероятно някъде си срещал че бензиновия двигател може да работи нормално с горивна смес въздух/бензин без прекъсвания само в диапазон на Ламбда 0,85-1,15.Извън този диапазон бенз.двигател не пали,и гасне-не може да се пали горивната смес.Като стандартната ламбда сонда го подържа винаги в диапазон 0,98-1,02.Ако обогатиш сместа с цел за повече мощност до стойност 0,85 за да получиш така желаната мощност какво ще постигнеш-нищо и половина.Или по точно психологическо нарастване на мощноста.И да кажем че се е увеличила с 1% за сметка на "повечето гориво",как тогава ще намалее разхода на гориво???/Това ли наричаш оптимизиране на горивния процес.По добро оптимизиране на горивния процес никой не може да постигне по добро от фабричното.Прави ми голямо впечатление открай време, че си мислиш че мотора работи винаги във всички режими с ламбда 1, или както е по удобно АФР 14.7.Да, ама не
Коментар
-
@iciКолега,нищо конкретно и никакви сериозни аргументи в твоя защита.Наистина не познаваш бензиновите двигатели.Трябва задължително да знаеш че при тях МОЩНОСТ не се постига чрез промяна на повече или по малко ГОРИВО а чрез промяна на горивна смес.Това не е дизел!!!Бъркаш ги двата двигателя и широколентова сонда не се ползва при бензин.двигатели.Бензиновия двигател с Ламбда сонда ВИНАГИ работи с Ламбда =1.Промяната на качеството на горивната смес може да се извършва в много тесни граници и това не дава почти нищо.За да увеличиш мощноста на бенз.двигател ти трябва повече горивна смес и по висока степен на компресия,но това с чипване не става.Пак го повтарям-чипване на бензинов двигател с цел увеличаване на мощност е лъжа и измама,а ти си твърди каквото ти е удобно.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Колега,нищо конкретно и никакви сериозни аргументи в твоя защита.Наистина не познаваш бензиновите двигатели.Трябва задължително да знаеш че при тях МОЩНОСТ не се постига чрез промяна на повече или по малко ГОРИВО а чрез промяна на горивна смес.Това не е дизел!!!Бъркаш ги двата двигателя и широколентова сонда не се ползва при бензин.двигатели.Бензиновия двигател с Ламбда сонда ВИНАГИ работи с Ламбда =1.Промяната на качеството на горивната смес може да се извършва в много тесни граници и това не дава почти нищо.За да увеличиш мощноста на бенз.двигател ти трябва повече горивна смес и по висока степен на компресия,но това с чипване не става.Пак го повтарям-чипване на бензинов двигател с цел увеличаване на мощност е лъжа и измама,а ти си твърди каквото ти е удобно.Много авторитетно и начетено звучиш, мма туй дето пишеш е доста грешно.1. Имайки в предвид, че горивната смес е формирана от гориво и въздух-ти ми кажи как с промяната на едната съставка (горивото) тази смес не се променя?2. Широколентова сонда (от написаното и не само в тази тема от теб, не си наясно как работи и какво показва изобщо) може да се ползва при двигатели с вътрешно горене, без значение с какво гориво работят! Препоръчвам ти хубаво да се поинтересуваш за широколентовите сонди и тогаз пак да ги коментираш!3. Бензиновия двигател с ламбда сонда, работи с ламбда=1 ( АФР=14,7), но при пълна газ и оборотите при които постига максимална мощност, тази същата ламбда е далеч от бленуваната от теб 1-ца!4. Ако при чипването се увеличи аванса, много ми е интересно според теб какво ще стане?Не ме разбирай, че се заяждам нещо, просто ми е интересно ко мислиш по тия въпроси
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@iciКолега,нищо конкретно и никакви сериозни аргументи в твоя защита.Наистина не познаваш бензиновите двигатели.Трябва задължително да знаеш че при тях МОЩНОСТ не се постига чрез промяна на повече или по малко ГОРИВО а чрез промяна на горивна смес.Това не е дизел!!!Бъркаш ги двата двигателя и широколентова сонда не се ползва при бензин.двигатели.Бензиновия двигател с Ламбда сонда ВИНАГИ работи с Ламбда =1.Промяната на качеството на горивната смес може да се извършва в много тесни граници и това не дава почти нищо.За да увеличиш мощноста на бенз.двигател ти трябва повече горивна смес и по висока степен на компресия,но това с чипване не става.Пак го повтарям-чипване на бензинов двигател с цел увеличаване на мощност е лъжа и измама,а ти си твърди каквото ти е удобно.
Коментар
-
biser_as написа:Не ме разбирай, че се заяждам нещо, просто ми е интересно ко мислиш по тия въпроси
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:biser_as написа:Не ме разбирай, че се заяждам нещо, просто ми е интересно ко мислиш по тия въпроси
Коментар
-
само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете
Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата
http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
Коментар
-
ici написа:само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете
Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата
http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ici написа:само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете
Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата
http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ici написа:само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете
Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата
http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Stefan Hadjov написа:ici написа:само мога да се надявам за колегата Хаджов да му е много гладко четенето на английски и да не се нуждае от речник, че има бая да се чете
Ето един линк на най-добрата фирма за широколентови контролери и други тунинг инструменти, сайта е с предостатъчно инфо относно темата
http://www.innovatemotorsports.com/resources.php
Коментар
-
[quote="Stefan HadjovНе не се нуждая от преводач.Нека ми цитира на англииски исканите текстове.[/quote]Пак ще ти отговоря аз, въпреки че мойте мнения нещо взеха да не те кефят май и уекинко ги игнорираш.At the 0 and -1 PSI range (Wide Open Throttle), the Air/Fuel Ratio is between 11.8:1 and 12:1 from 1500 RPM up to 8250 RPM. However, the Air/Fuel Ratio seems to drop after 8250 RPM down into the 10:1 range - not conducive to maximum power. This is where Innovate’s data logging can find you some horsepower by highlighting an opportunity to raise the Air/Fuel Ratio back into the 11s from 8250 to redline. The pink Air/Fuel Ratio line in the corresponding dyno run from this Honda confirms that the engine goes too rich after 8250 - the pink Air/Fuel Ratio line drops over a full point of Air/Fuel Ratio from 7500 RPM to 8500 RPM.What’s happening is that Honda deliberately adds extra fuel after 8400 RPM (the stock S2000’s power peak) to drop the Air/Fuel Ratio down into the 10s. This artificially limits the power peak to 8400 RPM instead of the engine’s true peak flow potential at 8800 RPM - where 8-12 more horsepower is available. Honda does this to reduce the likelihood of an average owner bumping into the fuel cutoff at 8900 RPM. Aftermarket
Коментар
-
Мисля че с последните няколко мнения на колегата biser_as темата е изчерпана :D За които не е знаел вече е ясно че има файда от чипосването,но все пак да не очаква чудеса.Аз за мене изводите съм си ги направил отдавна и мисля че с хубав чип и хубав филтър която и да било кола ще живне!Това са най-ефтините неща които може да се направят по атмосферен мотор за да се поусвежи малко и мисля че си заслужава парите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар