Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo GT - историята на "дон Фичи"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo GT - историята на "дон Фичи"

    Здравейте, колеги, правя тази тема, защото във форума не забелязвам много такива теми, които да вдъхновяват потребителите да се заиграват с колите си.Ще започна от самото начало преди три години, когато си взех фиата и от тогава само го подобрявам, ремонтирам и прочее...Взех го преди 3 години -(преди това карах Сеат Ибиса, който постоянно се трошеше, но не знаех какво ме чака )Основните причини бяха - множеството екстри. Като се замисля винаги си бях мечтал за кола с кожен салон, лети джанти, а бонус получих и 14-ките от Ланча за зимни гумета, икономична и прилично навървяваща. Също така и фактът, че преди я караше един приятел, който кара изключително внимателно Взех колата с много външни забележки:преден капак - олющен и крив над емблемата,преден десен калник олющен лак около 25% го нямаше, заден десен панел - одран надълбоко,чокчета по вратите и таван, които още са си там,счупена кутия на шофьорското огледало,липсваше дясното антикрилокрива шофьорска седалка,наранено покритие на колоната на дошофьорската врата (черното)ожулени основи на огледалата (нормално за Браво и Брава)и олющени брутално много джанти... Поне интериора беше на 6
    Прикачени файлове
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    Напролет започнах да се занимавам - (взех я август 2006) цялото черно по колата се поднови... основите на огледалата, колоните на вратите, черното по броните... джантите - 5 ръце боя и 5 лак, останах без пръсти и бял дроб, правех го в подземен гараж, но си заслужаваше... затъмних мигачите на калника и светлоотразителите на задната броня - две ръце боя за затъмняване и две ръце лак отгоре
    Прикачени файлове
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      Първи фал - счупен картер в студентски град (после 3 скъсани въжета, докато се научим да се дърпаме - 12 км Софийско, зимата, умрях от студ във Фичката и без серво)Оправих го, но още ме е яд, че не се сетих да си искам парите от застрахователя...Такива събития се покриват!!!
      Прикачени файлове
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        След като ми стреляха колата с въздушна пушка и ми оплякаха здравия и красив заден панел (левия).... ме удариха пред блока (толкова псуване не знам дали е имало в квартала) и никой нямаше дързостта да си признаеВ сервиза ми я вдигнаха грешно на крика и ми направиха двата предни калника с раздувки.... Наистина не остана детайл без забележка... Каръкът беше ме налегнал здраво...Много ми беше тъпо, защото колата приличаше на войнишка манерка, а толкова много се грижа за нея
        Прикачени файлове
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          Смених шофьорската седалка с втора ръка, в автоинтериори ми прехвърлиха кожата (след като цяло ляти си карах с различна) Намерих си второто антикрило и ги боядисах и двете в цвета на купето. Сложих едни дръжки от мареа, в цвета на купето, направени от мен... (моите бяха цъфнали като майски рози) Влезе за боя март месец 2008 година, преди това освен дръжките бях боядисал и супортите и барабаните с грунд
          Прикачени файлове
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #6
            И-и-и излезе от боя, дойдоха месеци на малко разкрасяване... Боядисах супортите и барабаните в червено... Ксенонче - 4300к, винаги съм бил и ще бъда фен на семплото, а ксенона го сложих за сигурност на първо място. Вечер просто нищо не виждах, а си бях чистил фаровете много старателно arrow: Боядисах си зимните джанти черни, за разнообразие и продадох летните с надежда да си търся 16"-ки Нещо тези лайсни ми седяха много черни, взех си спрей, две ръце основа, три ръце боя и две лак и я бутнах в новото хилядолетие - пълен цветен пакет
            Прикачени файлове
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              след кратка радост... започнаха и проблемите с главата...От както си имам колата я карах с отворен термостат и знаех как да я карам, като качи температурата (лятото с повече газ) - дърпах газта и готово,но майка ми и баща ми отиват на село и обратно, а тя, малко топличко и станало и изхвърлила водата... Кой да ти гледа дали има.. Тя си я е изхвърлила и имаше около 1л за доливане (не беше фатално, пали си, върви си без проблем)Реших да сменя термостата и антифриза, но започна да държи над средата (2 чертички), а аз знаех, че не трябва да е така и логично - - ->Майстор било запушване, не била главата... хубаво уж я оправи за "скромна" сума... (а аз от самото начало исках да отвори главата и де сменя гарнитура, да я провери и пр...Есента излизам извънградско, над 160 не може (само двама човека), гледам температурата 2 чертички под червеното... спирам след 10-на километра, че не можах да я охладя със старите приоми и цялата ми дясна страница в антифриз , това става на магистралата, прибрах се на самоход (около 40-50км с две спирки за доливане, в час пик се прибрах за отрицателно време, няма такова засичане и престрояване), добре че имахме минерална вода. На следващия ден няма палене, а казанчето бълбука като върти. Седя пред блока около месец така, но започнаха да ми я вандализират по малко, а в гаража не мога да я вкарам, че под наклон...Свалихме с един приятел главата, едното бутало играе рок-енд-рол в блока, между клапаните се виждаха пукнатинки. Започнах да я продавам на части, но се отказах, защото ми искаха само някакви дреболии...основен ремонт - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ghlight=Две пукнатини в главата, лагери(биелни), сегменти, ангренаж, ролки, метална гарнитура, 4 нови свещи, дюзите минаха на баня, семеринги - ВсИчКо ... оригинални части (за такива ги взех) След ремонта държи над средата, перките се бъзикат с мен и не искат да се пуснат. След около три месеца лутане и смяна на почти всичко по охладителната система, дори и таблото, че имах съмнения за уреда (и с право), сам се усетих и си смених датчика на перките с по-ниско температурен и сега всичко е наред.пп само дето остана един теч на масло, около 1л на 1200-1300км... още го мъдря, чак по стоповете имам след извънградско каране...И той е оправен вече - лошо залепен картер и много мърлява работа...
              Прикачени файлове
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #8
                Докато беше в бокса успях да си намеря така желаните фарове с лупи Валео, а и много заслепявах с рефлекторните... Съвет - Ако ще сте с ксенон, правете го като хората, вземете лупи, с тях се вижда повече и няма грам заслепяване Започна и търсене на джанти... След дълго търсене и никакво намиране на 16", намерих един борбет с полирани бордове, обновен, по-добър от нов... четири нови Кумха, болтове.. и цената дойде почти до хилядарката (е%=х ти петнайските), но не съжалявам грам, страхотна здрава джанта, и лъщи уникално, а е и на ЕТ25, по-изнесена е навън
                Прикачени файлове
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Всичко супер, ама нещо ми понадстърчаше повече от колкото ми се искаше. Гледам в "продава" едно Браво 1.8, спортно окачено на части, отивам, амортисьорите нови, тампоните също - отнесох го като куцо пиле домат Покрай окачването смених и биелетките (носачите са сменени наскоро) и маркучите, че единия беше грижовно подрязан.. Тези халогени пък много ми лъщяха - и те минаха под тъмния спрей... Музикално, за тези години съм сменил два плеъра - JVC и сега съм със Сони Х-плод с USB - два Бошмана (преди това два Блаупункта, ама отидоха в колата на сестрата) отзад с големи магнити и другото е сток - много доволна музика - не съм голям фен на свръх баса.Така 3 години по-късно и малко над 30000км, колата изглежда по този начин... все още има дребни проблемчета, но им търся решението...Мисля си, че по-хубава не мога да я направя, не харесвам брони прагове и такива дивотии, фен съм на класиката, евентуално една марейска броня, но ще видим Сменено е почти всичко, за дребните ремонти не съм писал, но няма и нужда. Там лагери, накрайници, датчици... няма край...Сега спирачките се разскърцаха та май към дискове и накладки отивам, след като преди две седмици оправих отзад единия саморегулиращ се механизъм, че беше дал фира, ама няма начин, не е нова колата, а аз съм перфекционист...Поздрави, колеги и безаварийно
                  Прикачени файлове
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #10
                    Oоо да...тая тема ми харесва....скоро и аз ще почна да пиша моята история ....за 2 години бая работи се случиха по колата.Много одавна мисля да направя една такава тема с историята на колата ми и с бъдещите проекти, ама все не ми остава време...Сега ме надъха наличието на конкуренция....още повече, че е същата като моята
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      Има нужда, гледам другите автофоруми е пълно с такива теми, от които могат да се вземат идейки. Викам и тук да положим началото Всеки може да види някоя идейка в друг проект, която да му допадне.. Мисля, че е доста ползотворно наличието на такива теми
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #12
                        Не е бил лесен животът на твоята кола...Но с твоя помощ става все по-хубав...Едно голямо Браво и дано и тя ти се отплати за това ,което и "причиняваш" ...Дано има повече собственици на автомобили като теб ,че да не оплюват нашата марка и да се радваме на все по-хубави Фиат-ки!!!Поздрави : Симеон!!!
                        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                        Коментар


                          #13
                          Мога да се включа с 1 предложение казваите от време на време на каква цена ви е стъпила колата до момента +/- някои др лев
                          Целта е една,скороста е различна - HGT !

                          Коментар


                            #14
                            GbGz написа:
                            Мога да се включа с 1 предложение казваите от време на време на каква цена ви е стъпила колата до момента +/- някои др лев
                            Мда това е добра идея....Съвсем скоро и аз почвам да пиша моята история.Иначе евала за колата....едно от най-гледаните и хубави Бравото във форума...Само като знам каква драма беше с основният ремонт - даже и аз стисках палци накрая всичко да е наред Още един път ....дано все повече като твоето да има.
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #15
                              Много ми хареса идеиката и историика също Много се кефа на хора като тебе които не претупват нещата
                              Honda Jazz 1.4 8v 07'

                              Коментар

                              Working...
                              X