Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

освободена генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    освободена генерация

    Здравейте колеги!Пробвах с търсачката на форума но безуспешно. Интересувам се от малко имформация за направата на права генерация за Фиат Браво 1,6 16в. Необходими метри тръба,фи на същата евентуално колена.Благодаря предварително на всеки отговорил компетентно по темата и се извинявам ако не е тук мястот за такъв въпрос или съм збъркал нещо

    #2
    И аз умувах по тоя въпрос,ама май се отказах. Мисля си,че най-добре като диаметър на тръбите ще е 55мм ,без катализатор само с едното малко гърне и крайно.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      благодаря ти колега но.....никой ли не е освобождавал този двиг. така за по конкретен отговор

      Коментар


        #4
        Темата е интересна,помогнете на човека и аз обичам бруталния звук от банг-бек системите наподобяващи турбо-лаг само с крайно гърне че да може да експлодират газовете там.Аз незнам как да те посъветвам но с удоволствие ще се радвам на клипче със звук
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #5
          и ще го има колега...и снимки по направата и само някой да помогне със малко данни

          Коментар


            #6
            ако си мислиш че с права генерация ще вдигнеш мощността....лъжеш се...ще се вдигне само от премахването на каталитика. А ако искаш да диша хубаво мотора трябва да смениш и хедърсите а от там идват и детонации в тръбата поради завихряне на неизгорели газове което се парира със мап и предварение.. Иначе само за звук става да...но с резонатор че става нетърпимо за ежедневна кола Използвай тръба на 58 60мм неръждавейка резонаторно и крайно...това е
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              evgeni85 написа:
              А ако искаш да диша хубаво мотора трябва да смениш и хедърсите а от там идват и детонации в тръбата поради завихряне на неизгорели газове което се парира със мап и предварение..
              Колега извини невежеството ми,но може ли да го обясниш ето това на малко по-прост език... и по специално думите с червеноБлагодаря!!
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #8
                PaUnOff написа:
                evgeni85 написа:
                А ако искаш да диша хубаво мотора трябва да смениш и хедърсите а от там идват и детонации в тръбата поради завихряне на неизгорели газове което се парира със мап и предварение..
                Колега извини невежеството ми,но може ли да го обясниш ето това на малко по-прост език... и по специално думите с червеноБлагодаря!!
                Хедърс е колекторМап е чипване в компютърапредварение нз кво е
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #9
                  предварение в запалването
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Добре,предполагам пича иска звук,шото почти сигорно е че няма да дигне кой знае колко коне...не му трябва изходна система при положение че няма добра всмукателна такава,може да се изсуши мотора - в най-лошия случай
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар


                      #11
                      да слага резонаторно и крайно и да бръмка...
                      Powered by Emzo

                      Коментар

                      Working...
                      X