Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

16-ки или 17-ки за "Браво"?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Не знам за болтовете Колега но джантите са страхотни.Да са Ти честити и със здраве да си ги търкаляш
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #32
      От всички вариянти които ми прати точно тези ли избра ? Е не че не са хубави но бяха на последно място в класацията която умувахме . Все пак честито да си караш колата с новите джантури с голям кеф .
      http://vbox7.com/play:1631a342
      http://www.vbox7.com/play:316f1b62
      http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
      http://vbox7.com/play:a122a77b

      Коментар


        #33
        dilyanski1977 написа:
        От всички вариянти които ми прати точно тези ли избра ? Е не че не са хубави но бяха на последно място в класацията която умувахме . Все пак честито да си караш колата с новите джантури с голям кеф .
        Ами брато, онази 16-ка, която най-много ни хареса и на двамата се оказа китайска. А онези от "Боряна" ми викат, че била италианска . Нямам нищо против китайските стоки,обаче трябва да се знае кой е произвел даден продукт и да си има серификат за качество. 17-ката от "Абарт"-а, която мислех да взема е уникална и ако беше 16 цола щях да я взема без колебание. И на края след мъчително умуване се спрях на тази "Тоора". Да знаеш ,за "Фиат" няма голям изборт на джанти по магазините. Обмислях и за вариант на джанта от "Фолксваген"-става със втулка и конусни болтове, но в последния момент се отказах.
        SEAT Leon Cupra 300
        Triumph Street Triple 765 R

        Коментар


          #34
          Честити джантета! Срахотни са и не веднъж съм споделял мнението си и желанието точно за този модел: "Тоора"-GOLD. Сега с нетърпение ще очаквам снимки от различен ъгъл, на живо. Разбира се и нещо за това ,как се държи колата, с какви гуми си, при натоварен автомобил опират ли някъде и въобще всичко което може да е интересно или пък като предупреждени е за другите. Защото аз си мислех за такива джанти, но си помислих ,че ако опират някъде ще е тъпо да ги похабявам.
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #35
            Jimy написа:
            Честити джантета! Срахотни са и не веднъж съм споделял мнението си и желанието точно за този модел: "Тоора"-GOLD. Сега с нетърпение ще очаквам снимки от различен ъгъл, на живо. Разбира се и нещо за това ,как се държи колата, с какви гуми си, при натоварен автомобил опират ли някъде и въобще всичко което може да е интересно или пък като предупреждени е за другите. Защото аз си мислех за такива джанти, но си помислих ,че ако опират някъде ще е тъпо да ги похабявам.
            От днес джантите са вече на колата . На първо време ще ползвам употребявани гуми и при първа възможност ще си купя нови. Гумите които сложих на джантите са 205/45/16 GoodYear Eagle F1 в добро състояние. За мен поне визуално гумите, които масово са ползват при Браво/Брава 185/60/14 и 195/50/15 ми изглеждат малки. 205/45/16 са със 13 мм. по-голям диаметър от стандарните размери и пасват перфектно на Браво/Брава. Това е лично мое мнение и не ангажирам никой с него. Първото неще , което ми направи впечетление с новите 16-ки е ,че волана стана малко по-твърд. Разбира се това си е нормално и очаквано, и не смятам че е някакъв сериозен недостатък. Откровено казано очаквах едва ли не да ми паднат пломбите, но останах приятно изненадан от комфорта на 16-ките. Разбира се спрямо старите 14-ки със гуми 185/60/14 има разлика, но лично аз очаквах тя да е по-голяма. В динамиката на колата не мога да открия някаква разлика. Логично би трябвало да има, но вероятно е доста малка и почти не се усеща. За разхода не мога да кажа нищо, но е нормално да се увеличи малко. За тези , които се колебаят какъв цолаж джанти да изберат им препоръчвам да се насочат към 16-ки. До края на седмицата ще кача някоя снимки.Edit: Забравих да напиша , че колата стои много по-добре на пътя. Няма го онова клатушкане типично за гуми с по-голям балон.
            SEAT Leon Cupra 300
            Triumph Street Triple 765 R

            Коментар


              #36
              VooDoo написа:
              Jimy написа:
              Честити джантета! Срахотни са и не веднъж съм споделял мнението си и желанието точно за този модел: "Тоора"-GOLD. Сега с нетърпение ще очаквам снимки от различен ъгъл, на живо. Разбира се и нещо за това ,как се държи колата, с какви гуми си, при натоварен автомобил опират ли някъде и въобще всичко което може да е интересно или пък като предупреждени е за другите. Защото аз си мислех за такива джанти, но си помислих ,че ако опират някъде ще е тъпо да ги похабявам.
              От днес джантите са вече на колата . На първо време ще ползвам употребявани гуми и при първа възможност ще си купя нови. Гумите които сложих на джантите са 205/45/16 GoodYear Eagle F1 в добро състояние. За мен поне визуално гумите, които масово са ползват при Браво/Брава 185/60/14 и 195/50/15 ми изглеждат малки. 205/45/16 са със 13 мм. по-голям диаметър от стандарните размери и пасват перфектно на Браво/Брава. Това е лично мое мнение и не ангажирам никой с него. Първото неще , което ми направи впечетление с новите 16-ки е ,че волана стана малко по-твърд. Разбира се това си е нормално и очаквано, и не смятам че е някакъв сериозен недостатък. Откровено казано очаквах едва ли не да ми паднат пломбите, но останах приятно изненадан от комфорта на 16-ките. Разбира се спрямо старите 14-ки със гуми 185/60/14 има разлика, но лично аз очаквах тя да е по-голяма. В динамиката на колата не мога да открия някаква разлика. Логично би трябвало да има, но вероятно е доста малка и почти не се усеща. За разхода не мога да кажа нищо, но е нормално да се увеличи малко. За тези , които се колебаят какъв цолаж джанти да изберат им препоръчвам да се насочат към 16-ки. До края на седмицата ще кача някоя снимки.Edit: Забравих да напиша , че колата стои много по-добре на пътя. Няма го онова клатушкане типично за гуми с по-голям балон.
              Аз като говоря че и с 17ките Бравото ми къса гумите не си правя та.ак .
              http://vbox7.com/play:1631a342
              http://www.vbox7.com/play:316f1b62
              http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
              http://vbox7.com/play:a122a77b

              Коментар


                #37
                Пускам няколко снимки на "Toora" R780 Gold с гуми 205/45/16. Извинявам се за лошото качество- телефона е с VGA камера. Някой ако иска да знае още нещо ще му отговоря.
                Прикачени файлове
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #38
                  Единственото нещо което му липсва на Бравото е спортно окачване Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 че е станало малко височко с голямо разстояние до калника не мислите ли? Иначе джантата стои добре противно на моите очаквания за златния цвят. Успех колега,със здраве да си ги "носиш" както казват
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #39
                    PaUnOff написа:
                    Единственото нещо което му липсва на Бравото е спортно окачване Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 че е станало малко височко с голямо разстояние до калника не мислите ли? Иначе джантата стои добре противно на моите очаквания за златния цвят. Успех колега,със здраве да си ги "носиш" както казват
                    За височината си прав. От пред няма проблем, но отзад стои малко кофти. С предишните гуми 185/60/14 даже беше по-зле. Не съм гледал други "Браво"-та, но моето стой малко високо отзад. Мисля, че със по-къси пружини ще изглежда по-добре колата, но поне за сега не планувам да сменям пружините. Мисля само едни прагове "Абарт" да сложа и може би спойлер от големите на задната врата.
                    SEAT Leon Cupra 300
                    Triumph Street Triple 765 R

                    Коментар


                      #40
                      браво браво за избора на жанта мн ми хареса със здраве да си ги таркаляш и в гумаджииница да не стъпнеш
                      Honda Jazz 1.4 8v 07'

                      Коментар


                        #41
                        Да праговете също са вариянт,щото като съм гледал Бравоци с 16-ки и самата кола се вдига повече(става като джипче) и едни прагове и броня биха го свалили по близо до земята. А гумите са ти добре к’во не им харесваш? Има животец в тях и са добра шарка
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #42
                          Джантата е много добра.Преди няколко дни видях една алфа 145 с такива.Много добре стоят.А относно големите джанти по принцип-ако не променяш диаметъра на гумата с джантата нищо не се променя.А пък и с мотор 1.4, 1.6 едни джанти няма нищо да променят.То на тея мотори нито вървежа им е вървеж, нито разхода им е разход, затова слагайте си джантите и се радвайте на живота.Колега много е добре Бравото!
                          <<KARKELANOV>>

                          Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                          Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                            #43
                            Много правилен избор мн добре стой с тиа джанти.А и не е мн разтоянието до калника ЕКСТРА Е
                            FIAT PUNTO 1.4 GT 136 k.c. .... Lancia Delta II - 1.6 75 k.c .... Lancia Y10 fire 45 k.c ITAL CLUB MONTANA

                            Коментар

                            Working...
                            X