dilyanski1977 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
16-ки или 17-ки за "Браво"?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
dilyanski1977 написа:Абе знаеш ли кво ? Защо най добре не си останеш с 14-ките , че като чета за по икономично и за да не ти друса може някой да ти предложи и на въздушни възглавници да си направиш Бравото . Само ще си даваш парите на вятъра Немога да разбера защо си пуснал тази тема след като не си наистина заинтересован колата ти да стане по различна от другите . Ако наистина искаш зелената стреличка да изглежда по добре и харесваш големи джанти не трябва да ти пука дали ще друса и колко ще ти струват гумите. И след като можеш спокойно да заделиш 1000лв за джанти невиждам къв ти е проблема. На мене ми друса и ми гърми гърнето но пак си ми е яко да си карам колата и да и се кефят и другите хора в града. Много добре знаеш как събира погледите. Ако всичко това не те интересува недей да сменяш джантите остави си я така и без това и сегашните са чисто нови .SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
За Браво/а най добре с максимално широки и високи(в нормите разбира се) 14ки. Високата гума вози по-меко.Ако ще са 15ки - 205/50/15, ама от 1.6 нагоре.btw видях браво 1.2 с 185/60/15 и при пълен завой не опираха.п.с. тия 1000лв ги заделяй за нова кола, като му дойде времето :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Да де, ама твоите Нм са в повечко, даже така с 16ките сцеплението ти е по-добро.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Бе на приятелката ми Аудито е с някви валяци-балони 205/60/15 и няма особен проблем да ги носи....а пак е 1,6 75kw....даже е 8 клапановоSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Гледах на едно място в нета, че на Ауди А3 1.6 1996-2003 им дават гуми 195/65/15. Това доста по-голяма гума в сравнение с гумите, които се ползват при бравоците. Чудно ми е как успяват да ги търкалят.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Всяка кола си има точно определен размер гуми с които да се кара. Самите скоростни кутии са смятани да се въртят определен цолаж гуми и т.н. Тогава италианците са решили, че ще се кара с 14 или 15-ки за гъзария. За такива гуми и джанти е проектирано и самото окачване. Днес можеш да си вземеш Гранде Пунто със 17-ки фабрично. Разбира се не е проблем ако влизат в калниците и 20-ки да сложиш. :D Иначе тежеста за колата идва не толкова от по големия цолаж джанта, защото тя може да е по-лека от по-малката такава. Например магнезиевите джанти са изключително леки. Проблема идва когато се слагат по-широки гуми. Те имат по-голяма повърхност и по-голямо триене. Т.е. на колата и е необходима по-голяма сила за да ги завърти защото имат по-голямо съпротивление. Всичко това при положение, че диаметъра на новата джанта с гума е близък и не повече от 5% повече от фабричната джанта и гума. Ако и това се увеличи то тогава вече не само, че приборите няма да отчитат вярно скоростта и изминатия път но и колата ще се държи различно при едни и същи обороти. Т.е. ако до сега някъде си излизал по някой баир на 5-та с 90, сега колата ще се мъчи и ще иска 4-та макар и на таблото да ти показва 90. Просто това няма да е реална скорост. Единствения плюс на големите джанти при експлоатация е, че ще имаш по-голяма инерция. :D Общо взето качването на джанти и гуми по-големи и широки от зададеното от производителя е компромис с доста неща, но пък полочаваш визия и устойчивост в завоите. В много европейски страни слагането на различни от предписаните размери джанти и гуми е забранено и не можеш да минеш технически преглед, както и при застрахователно събитие може да ти откажат изплащане на щета. В митническите документи на колата ми от италия освен стандартната информация за колата специално беше написано с какви джанти и гуми може да се кара. Някъде даже я пазя митническата декларация и може да я снимам да я покажа.
Коментар
-
Това за митническите документи на колата и Аз го имам с какви джанти и гуми може да се кара, така че потвърждавам казаното от Колегата Scorpion_BV.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Punto 1.4T написа:Колега вече си пускай темите в "общи приказки" Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Punto 1.4T написа:Колега вече си пускай темите в "общи приказки" Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
След дълго умуване какви джанти да взема от днес съм вече съм с нови 16 цолови джанти- TOORA R780 GOLD. Исках бели, но нямаха такива в "Маргел" и за това взех златисти. Останах малко разочарован, че нямаше болтове към джантите. Някой да знае как мога да постигна ефекта , като на джантата по-долу на снимката? Имам на предвид болтовете да имитират гайки- на мен поне ми изглежда по-касиво.Аз си мисля за шпилки и после гайки, но предполагам , че има и такива болтове , които да изглеждат като на джантата от снимката.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар