dilyanski1977 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
16-ки или 17-ки за "Браво"?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
dilyanski1977 написа:Абе знаеш ли кво ? Защо най добре не си останеш с 14-ките , че като чета за по икономично и за да не ти друса може някой да ти предложи и на въздушни възглавници да си направиш Бравото. Само ще си даваш парите на вятъра
Немога да разбера защо си пуснал тази тема след като не си наистина заинтересован колата ти да стане по различна от другите . Ако наистина искаш зелената стреличка да изглежда по добре и харесваш големи джанти не трябва да ти пука дали ще друса и колко ще ти струват гумите. И след като можеш спокойно да заделиш 1000лв за джанти невиждам къв ти е проблема. На мене ми друса и ми гърми гърнето но пак си ми е яко да си карам колата и да и се кефят и другите хора в града. Много добре знаеш как събира погледите. Ако всичко това не те интересува недей да сменяш джантите остави си я така и без това и сегашните са чисто нови .
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
За Браво/а най добре с максимално широки и високи(в нормите разбира се) 14ки. Високата гума вози по-меко.Ако ще са 15ки - 205/50/15, ама от 1.6 нагоре.btw видях браво 1.2 с 185/60/15 и при пълен завой не опираха.п.с. тия 1000лв ги заделяй за нова кола, като му дойде времето :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Да де, ама твоите Нм са в повечко, даже така с 16ките сцеплението ти е по-добро.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Бе на приятелката ми Аудито е с някви валяци-балони 205/60/15 и няма особен проблем да ги носи....а пак е 1,6 75kw....даже е 8 клапановоSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Гледах на едно място в нета, че на Ауди А3 1.6 1996-2003 им дават гуми 195/65/15. Това доста по-голяма гума в сравнение с гумите, които се ползват при бравоците. Чудно ми е как успяват да ги търкалят.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Всяка кола си има точно определен размер гуми с които да се кара. Самите скоростни кутии са смятани да се въртят определен цолаж гуми и т.н. Тогава италианците са решили, че ще се кара с 14 или 15-ки за гъзария. За такива гуми и джанти е проектирано и самото окачване. Днес можеш да си вземеш Гранде Пунто със 17-ки фабрично. Разбира се не е проблем ако влизат в калниците и 20-ки да сложиш. :D Иначе тежеста за колата идва не толкова от по големия цолаж джанта, защото тя може да е по-лека от по-малката такава. Например магнезиевите джанти са изключително леки. Проблема идва когато се слагат по-широки гуми. Те имат по-голяма повърхност и по-голямо триене. Т.е. на колата и е необходима по-голяма сила за да ги завърти защото имат по-голямо съпротивление. Всичко това при положение, че диаметъра на новата джанта с гума е близък и не повече от 5% повече от фабричната джанта и гума. Ако и това се увеличи то тогава вече не само, че приборите няма да отчитат вярно скоростта и изминатия път но и колата ще се държи различно при едни и същи обороти. Т.е. ако до сега някъде си излизал по някой баир на 5-та с 90, сега колата ще се мъчи и ще иска 4-та макар и на таблото да ти показва 90. Просто това няма да е реална скорост. Единствения плюс на големите джанти при експлоатация е, че ще имаш по-голяма инерция. :D Общо взето качването на джанти и гуми по-големи и широки от зададеното от производителя е компромис с доста неща, но пък полочаваш визия и устойчивост в завоите. В много европейски страни слагането на различни от предписаните размери джанти и гуми е забранено и не можеш да минеш технически преглед, както и при застрахователно събитие може да ти откажат изплащане на щета. В митническите документи на колата ми от италия освен стандартната информация за колата специално беше написано с какви джанти и гуми може да се кара. Някъде даже я пазя митническата декларация и може да я снимам да я покажа.
Коментар
-
Това за митническите документи на колата и Аз го имам с какви джанти и гуми може да се кара, така че потвърждавам казаното от Колегата Scorpion_BV.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Punto 1.4T написа:Колега вече си пускай темите в "общи приказки"Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Punto 1.4T написа:Колега вече си пускай темите в "общи приказки"Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
След дълго умуване какви джанти да взема от днес съм вече съм с нови 16 цолови джанти- TOORA R780 GOLD. Исках бели, но нямаха такива в "Маргел" и за това взех златисти. Останах малко разочарован, че нямаше болтове към джантите. Някой да знае как мога да постигна ефекта , като на джантата по-долу на снимката? Имам на предвид болтовете да имитират гайки- на мен поне ми изглежда по-касиво.Аз си мисля за шпилки и после гайки, но предполагам , че има и такива болтове , които да изглеждат като на джантата от снимката.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар