Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

16-ки или 17-ки за "Браво"?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dilyanski1977 написа:
    Абе знаеш ли кво ? Защо най добре не си останеш с 14-ките , че като чета за по икономично и за да не ти друса може някой да ти предложи и на въздушни възглавници да си направиш Бравото . Само ще си даваш парите на вятъра Немога да разбера защо си пуснал тази тема след като не си наистина заинтересован колата ти да стане по различна от другите . Ако наистина искаш зелената стреличка да изглежда по добре и харесваш големи джанти не трябва да ти пука дали ще друса и колко ще ти струват гумите. И след като можеш спокойно да заделиш 1000лв за джанти невиждам къв ти е проблема. На мене ми друса и ми гърми гърнето но пак си ми е яко да си карам колата и да и се кефят и другите хора в града. Много добре знаеш как събира погледите. Ако всичко това не те интересува недей да сменяш джантите остави си я така и без това и сегашните са чисто нови .
    Това пък е май най-удачното решение но все пак изборът е изцяло твой.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      dilyanski1977 написа:
      Абе знаеш ли кво ? Защо най добре не си останеш с 14-ките , че като чета за по икономично и за да не ти друса може някой да ти предложи и на въздушни възглавници да си направиш Бравото . Само ще си даваш парите на вятъра Немога да разбера защо си пуснал тази тема след като не си наистина заинтересован колата ти да стане по различна от другите . Ако наистина искаш зелената стреличка да изглежда по добре и харесваш големи джанти не трябва да ти пука дали ще друса и колко ще ти струват гумите. И след като можеш спокойно да заделиш 1000лв за джанти невиждам къв ти е проблема. На мене ми друса и ми гърми гърнето но пак си ми е яко да си карам колата и да и се кефят и другите хора в града. Много добре знаеш как събира погледите. Ако всичко това не те интересува недей да сменяш джантите остави си я така и без това и сегашните са чисто нови .
      Ами брато, исках да чуя тези, които са минали по този път и да преценя плюсовете и минусите. То е ясно ,че кефа цена няма и като се замисли човек 1000 лв. не са кой знае колко много пари. А и май ще се откажа да продавам старите джанти и гуми за да мога да ги ползвам на по-късен етап ако реша.
      SEAT Leon Cupra 300
      Triumph Street Triple 765 R

      Коментар


        #18
        За Браво/а най добре с максимално широки и високи(в нормите разбира се) 14ки. Високата гума вози по-меко.Ако ще са 15ки - 205/50/15, ама от 1.6 нагоре.btw видях браво 1.2 с 185/60/15 и при пълен завой не опираха.п.с. тия 1000лв ги заделяй за нова кола, като му дойде времето :D
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Да де, ама твоите Нм са в повечко, даже така с 16ките сцеплението ти е по-добро.
          Бе на приятелката ми Аудито е с някви валяци-балони 205/60/15 и няма особен проблем да ги носи....а пак е 1,6 75kw....даже е 8 клапаново
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Geraka написа:
            Бе на приятелката ми Аудито е с някви валяци-балони 205/60/15 и няма особен проблем да ги носи....а пак е 1,6 75kw....даже е 8 клапаново
            Гледах на едно място в нета, че на Ауди А3 1.6 1996-2003 им дават гуми 195/65/15. Това доста по-голяма гума в сравнение с гумите, които се ползват при бравоците. Чудно ми е как успяват да ги търкалят.
            SEAT Leon Cupra 300
            Triumph Street Triple 765 R

            Коментар


              #21
              VooDoo написа:
              Гледах на едно място в нета, че на Ауди А3 1.6 1996-2003 им дават гуми 195/65/15. Това доста по-голяма гума в сравнение с гумите, които се ползват при бравоците. Чудно ми е как успяват да ги търкалят.
              Ами да ти кажа няма особенни проблеми....върви си горе-долу колкото моята....а возията е доста по-добре с тия високи гуми....да не говорим, че джантата няма кривене
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #22
                Амче сложи 16ки 205/55 и пробвай.За ТДИтата е екстра тоз размер. - това за GerakaЗа браво 195/55/15" e в нормите.VooDoo - с 370+Нм - лесно
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  VooDoo - с 370+Нм - лесно
                  Абе, знаех си аз че ще напишеш нещо такова Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  SEAT Leon Cupra 300
                  Triumph Street Triple 765 R

                  Коментар


                    #24
                    Всяка кола си има точно определен размер гуми с които да се кара. Самите скоростни кутии са смятани да се въртят определен цолаж гуми и т.н. Тогава италианците са решили, че ще се кара с 14 или 15-ки за гъзария. За такива гуми и джанти е проектирано и самото окачване. Днес можеш да си вземеш Гранде Пунто със 17-ки фабрично. Разбира се не е проблем ако влизат в калниците и 20-ки да сложиш. :D Иначе тежеста за колата идва не толкова от по големия цолаж джанта, защото тя може да е по-лека от по-малката такава. Например магнезиевите джанти са изключително леки. Проблема идва когато се слагат по-широки гуми. Те имат по-голяма повърхност и по-голямо триене. Т.е. на колата и е необходима по-голяма сила за да ги завърти защото имат по-голямо съпротивление. Всичко това при положение, че диаметъра на новата джанта с гума е близък и не повече от 5% повече от фабричната джанта и гума. Ако и това се увеличи то тогава вече не само, че приборите няма да отчитат вярно скоростта и изминатия път но и колата ще се държи различно при едни и същи обороти. Т.е. ако до сега някъде си излизал по някой баир на 5-та с 90, сега колата ще се мъчи и ще иска 4-та макар и на таблото да ти показва 90. Просто това няма да е реална скорост. Единствения плюс на големите джанти при експлоатация е, че ще имаш по-голяма инерция. :D Общо взето качването на джанти и гуми по-големи и широки от зададеното от производителя е компромис с доста неща, но пък полочаваш визия и устойчивост в завоите. В много европейски страни слагането на различни от предписаните размери джанти и гуми е забранено и не можеш да минеш технически преглед, както и при застрахователно събитие може да ти откажат изплащане на щета. В митническите документи на колата ми от италия освен стандартната информация за колата специално беше написано с какви джанти и гуми може да се кара. Някъде даже я пазя митническата декларация и може да я снимам да я покажа.
                    KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                    Land Rover Discovery 2.5TD '94
                    EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                    EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                    EX: Fiat Regata 1.7D '84

                    Коментар


                      #25
                      Също така карането с различни по размери преди и задни гуми е забранено.Е не и тук.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Това за митническите документи на колата и Аз го имам с какви джанти и гуми може да се кара, така че потвърждавам казаното от Колегата Scorpion_BV.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          Колега вече си пускай темите в "общи приказки" Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.

                          Коментар


                            #28
                            Punto 1.4T написа:
                            Колега вече си пускай темите в "общи приказки" Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.
                            Логиката ти рулира от всякъде ! В общи няма смисъл да я пуска.Точно за тук си е темата.И вместо да дава пари на вятъра,защо да не се посъветва с някой,който е ял попарата вече...
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                            Коментар


                              #29
                              Princo написа:
                              Punto 1.4T написа:
                              Колега вече си пускай темите в "общи приказки" Какво толко се чудиш,или слагаш или не!Опитай и като не ти харесва си мини пак на 14" и готово.
                              Логиката ти рулира от всякъде ! В общи няма смисъл да я пуска.Точно за тук си е темата.И вместо да дава пари на вятъра,защо да не се посъветва с някой,който е ял попарата вече...
                              Отговора ти е абсолютно верен!
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар


                                #30
                                След дълго умуване какви джанти да взема от днес съм вече съм с нови 16 цолови джанти- TOORA R780 GOLD. Исках бели, но нямаха такива в "Маргел" и за това взех златисти. Останах малко разочарован, че нямаше болтове към джантите. Някой да знае как мога да постигна ефекта , като на джантата по-долу на снимката? Имам на предвид болтовете да имитират гайки- на мен поне ми изглежда по-касиво.Аз си мисля за шпилки и после гайки, но предполагам , че има и такива болтове , които да изглеждат като на джантата от снимката.
                                Прикачени файлове
                                SEAT Leon Cupra 300
                                Triumph Street Triple 765 R

                                Коментар

                                Working...
                                X