Незнам пичове,но защо се сваля една кола има два варианта единия и най-главния според мен,е че искаш твърдост за да ти стои колата в завойте и за да я усещаш много повече,а другия вариант в който аз не намирам смисъл е че искаш да имитираш онези с твърдите бегачки който целта им е да взиза с 120 и да излиза с 140 от завойте ако целта ти е да си свалиш само колата за стойка режи си ако искаш и носачите но ако искаш да си истински действай както всеки рейсър действа
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Малко ще е труден начина с рязането отпред заради конусовидната форма на пружината и може да ти удря амортисора като минеш през дупка, Но пък за сметка на това ако ги отрежеш има едни гумени тампони и слагаш по 2 на пружина и ще се втвърди окачването и няма да е толкоз опасно
Незнам пичове,но защо се сваля една кола има два варианта единия и най-главния според мен,е че искаш твърдост за да ти стои колата в завойте и за да я усещаш много повече,а другия вариант в който аз не намирам смисъл е че искаш да имитираш онези с твърдите бегачки който целта им е да взиза с 120 и да излиза с 140 от завойте ако целта ти е да си свалиш само колата за стойка режи си ако искаш и носачите но ако искаш да си истински действай както всеки рейсър действа
колега така като му го гледаш пунтото с тасчетата според теб има ли намерение да влиза с 120-140 в завойте?Или да спре пред някое кафенце и зарибява ученичките колко му е ниско Пунтото...Не знам на теб как ти се струва по правилно?
не мисля че съществуват все още ученички който връзват на нещо по малко от C-klasse или ако има те са доста заблудени (базик) ,но мисля че има далеч по добри начини да зарибяваш п.тките не мисля че колата е основния.Разни хора разни идеали
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
не мисля че съществуват все още ученички който връзват на нещо по малко от C-klasse или ако има те са доста заблудени (базик) ,но мисля че има далеч по добри начини да зарибяваш п.тките не мисля че колата е основния.Разни хора разни идеали
Примерно ако ти сече пипето може да направиш много по добро впечатление на някоя девойка от колкото да спреш с някоя хубава кола пък да си прост като галош..но както и да е, темата не е запитване как да сваля жена, а как да си сваля малко колата. Ако върви както трябва до неделя трябва да съм резнал по една намотка от предните пружини. Задните няма да ги пипам, тя и без това стои малко клекнала в момента. Ще споделите ли какви са тези тампони които се слагат за да стане малко по твърдо и лесно ли се свалят предните пружини???
Не могът да се режат моите пружини Днес бях при един майстор - тенекиджия да ми оправи пукането при отваряне на вратата. Трябваше да се завари...абе оправиха го..та човека режел и пружини но като погледна моите каза, че няма как защото последните намотки (от горе и от долу) незнам какви били и ако се одрежът нямало как да си легне пружината на мястото и да стане като хората. Може ли някой да ме насочи към онлайн магазин за такива неща?
Примерно ако ти сече пипето може да направиш много по добро впечатление на някоя девойка от колкото да спреш с някоя хубава кола пък да си прост като галош..но както и да е, темата не е запитване как да сваля жена, а как да си сваля малко колата. Ако върви както трябва до неделя трябва да съм резнал по една намотка от предните пружини. Задните няма да ги пипам, тя и без това стои малко клекнала в момента. Ще споделите ли какви са тези тампони които се слагат за да стане малко по твърдо и лесно ли се свалят предните пружини???
Ти ми спирай с пунтака пред училищата а аз да мина с новата E_Klasse и да видим кой ще гледат ако щеш и Abarth да си пък нека съм прост.
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Незнам само какво ще правиш с тая е-класа пред училищата, нали си имаш приятелка :P На моята кола каквото и да пипна го правя аз да и се кефя, а не ученичките. От 5г. съм с едно момиче и не умирам от желание да впечатлявам която и да била друга
Ако можеш да си направиш два комплекта амортисьор+пружини - единия стоков, другия спортен (не рязан) ще е най добре. Зимата слагаш високото окачване, а лятото - ниското. Аз така смятам да направя, че сега с тия спортни пружини се суркам като бобслей непрекъснато (най вече средното гърне и долния ръб на предната броня по някога) , пък не знам какво ще става зимата като зейнат дупките. Поне на типовото окачване макферсоните се свалят и качват за 15-20 мин. на мост.
Не могът да се режат моите пружини Днес бях при един майстор - тенекиджия да ми оправи пукането при отваряне на вратата. Трябваше да се завари...абе оправиха го..та човека режел и пружини но като погледна моите каза, че няма как защото последните намотки (от горе и от долу) незнам какви били и ако се одрежът нямало как да си легне пружината на мястото и да стане като хората. Може ли някой да ме насочи към онлайн магазин за такива неща?
е от тва се опасявах.Значи найстина вече единственото ти решение е спорни пружини.Но погледни го от добрата страна като си купиш спортните и продадеш старите поне ще си вазвърнеш част от парите.
gelew написа:
Ти ми спирай с пунтака пред училищата а аз да мина с новата E_Klasse и да видим кой ще гледат ако щеш и Abarth да си пък нека съм прост.
Искам да кажа,че този тип Мерцедеси са карани предимно от тъпаци и пенсионери.Другото,което е че на въпросната ученичка няма хич да й направи впечатление това че си с мерцедес е-клас щото тя не разбира такива работи,докато като дойде ония с малкото пунто и лупца тупца музиката и разни шукаритетни истории,виж тва вече прави впечатление!Така че с е-класа може по ретро клупобовете да сваляш какички по на 30-35
Не могът да се режат моите пружини Днес бях при един майстор - тенекиджия да ми оправи пукането при отваряне на вратата. Трябваше да се завари...абе оправиха го..та човека режел и пружини но като погледна моите каза, че няма как защото последните намотки (от горе и от долу) незнам какви били и ако се одрежът нямало как да си легне пружината на мястото и да стане като хората. Може ли някой да ме насочи към онлайн магазин за такива неща?
е от тва се опасявах.Значи найстина вече единственото ти решение е спорни пружини.Но погледни го от добрата страна като си купиш спортните и продадеш старите поне ще си вазвърнеш част от парите.
gelew написа:
Ти ми спирай с пунтака пред училищата а аз да мина с новата E_Klasse и да видим кой ще гледат ако щеш и Abarth да си пък нека съм прост.
Искам да кажа,че този тип Мерцедеси са карани предимно от тъпаци и пенсионери.Другото,което е че на въпросната ученичка няма хич да й направи впечатление това че си с мерцедес е-клас щото тя не разбира такива работи,докато като дойде ония с малкото пунто и лупца тупца музиката и разни шукаритетни истории,виж тва вече прави впечатление!Така че с е-класа може по ретро клупобовете да сваляш какички по на 30-35
Тянка брат знаеш, че в повечето случай сме на едно мнение обаче айде да се качиме на най-готиното пунто възможно и зарибявай, дай ми на мен дори по старата Е класа 2004-2006 и ще обикаляме улиците и да сочим с пръст "Тая ли ще е*ем" пък да видиме колко шведски изпълнения ще направим с тебе. Иначе не ги мисли 15 годишните сокалчета за будали, знаят и те за какво иде реч
MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар