Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си сваля малко колицата...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Към ножовката отиват нещата ама да видим...

    Коментар


      #17
      Абе вариант си е ама все пак си трябва и твърдост, ама ако искаш само стойката да промениш действаи!!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #18
        Executer написа:
        Абе вариант си е ама все пак си трябва и твърдост, ама ако искаш само стойката да промениш действаи!!
        няма да се прави много на състезател и ще му е супер
        FIAT Bravo Club Plovdiv
        Con Asistencia di Veloce

        Коментар


          #19
          Незнам пичове,но защо се сваля една кола има два варианта единия и най-главния според мен,е че искаш твърдост за да ти стои колата в завойте и за да я усещаш много повече,а другия вариант в който аз не намирам смисъл е че искаш да имитираш онези с твърдите бегачки който целта им е да взиза с 120 и да излиза с 140 от завойте ако целта ти е да си свалиш само колата за стойка режи си ако искаш и носачите но ако искаш да си истински действай както всеки рейсър действа
          Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

          Коментар


            #20
            Малко ще е труден начина с рязането отпред заради конусовидната форма на пружината и може да ти удря амортисора като минеш през дупка, Но пък за сметка на това ако ги отрежеш има едни гумени тампони и слагаш по 2 на пружина и ще се втвърди окачването и няма да е толкоз опасно

            Коментар


              #21
              gelew написа:
              Незнам пичове,но защо се сваля една кола има два варианта единия и най-главния според мен,е че искаш твърдост за да ти стои колата в завойте и за да я усещаш много повече,а другия вариант в който аз не намирам смисъл е че искаш да имитираш онези с твърдите бегачки който целта им е да взиза с 120 и да излиза с 140 от завойте ако целта ти е да си свалиш само колата за стойка режи си ако искаш и носачите но ако искаш да си истински действай както всеки рейсър действа
              колега така като му го гледаш пунтото с тасчетата според теб има ли намерение да влиза с 120-140 в завойте?Или да спре пред някое кафенце и зарибява ученичките колко му е ниско Пунтото...Не знам на теб как ти се струва по правилно?
              FIAT Bravo Club Plovdiv
              Con Asistencia di Veloce

              Коментар


                #22
                не мисля че съществуват все още ученички който връзват на нещо по малко от C-klasse или ако има те са доста заблудени (базик) ,но мисля че има далеч по добри начини да зарибяваш п.тките не мисля че колата е основния.Разни хора разни идеали
                Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

                Коментар


                  #23
                  gelew написа:
                  не мисля че съществуват все още ученички който връзват на нещо по малко от C-klasse или ако има те са доста заблудени (базик) ,но мисля че има далеч по добри начини да зарибяваш п.тките не мисля че колата е основния.Разни хора разни идеали
                  примерно....
                  FIAT Bravo Club Plovdiv
                  Con Asistencia di Veloce

                  Коментар


                    #24
                    Примерно ако ти сече пипето може да направиш много по добро впечатление на някоя девойка от колкото да спреш с някоя хубава кола пък да си прост като галош..но както и да е, темата не е запитване как да сваля жена, а как да си сваля малко колата. Ако върви както трябва до неделя трябва да съм резнал по една намотка от предните пружини. Задните няма да ги пипам, тя и без това стои малко клекнала в момента. Ще споделите ли какви са тези тампони които се слагат за да стане малко по твърдо и лесно ли се свалят предните пружини???

                    Коментар


                      #25
                      Не могът да се режат моите пружини Днес бях при един майстор - тенекиджия да ми оправи пукането при отваряне на вратата. Трябваше да се завари...абе оправиха го..та човека режел и пружини но като погледна моите каза, че няма как защото последните намотки (от горе и от долу) незнам какви били и ако се одрежът нямало как да си легне пружината на мястото и да стане като хората. Може ли някой да ме насочи към онлайн магазин за такива неща?

                      Коментар


                        #26
                        nickname написа:
                        Примерно ако ти сече пипето може да направиш много по добро впечатление на някоя девойка от колкото да спреш с някоя хубава кола пък да си прост като галош..но както и да е, темата не е запитване как да сваля жена, а как да си сваля малко колата. Ако върви както трябва до неделя трябва да съм резнал по една намотка от предните пружини. Задните няма да ги пипам, тя и без това стои малко клекнала в момента. Ще споделите ли какви са тези тампони които се слагат за да стане малко по твърдо и лесно ли се свалят предните пружини???
                        Ти ми спирай с пунтака пред училищата а аз да мина с новата E_Klasse и да видим кой ще гледат ако щеш и Abarth да си пък нека съм прост.
                        Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

                        Коментар


                          #27
                          Незнам само какво ще правиш с тая е-класа пред училищата, нали си имаш приятелка :P На моята кола каквото и да пипна го правя аз да и се кефя, а не ученичките. От 5г. съм с едно момиче и не умирам от желание да впечатлявам която и да била друга

                          Коментар


                            #28
                            Ако можеш да си направиш два комплекта амортисьор+пружини - единия стоков, другия спортен (не рязан) ще е най добре. Зимата слагаш високото окачване, а лятото - ниското. Аз така смятам да направя, че сега с тия спортни пружини се суркам като бобслей непрекъснато (най вече средното гърне и долния ръб на предната броня по някога) , пък не знам какво ще става зимата като зейнат дупките. Поне на типовото окачване макферсоните се свалят и качват за 15-20 мин. на мост.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              nickname написа:
                              Не могът да се режат моите пружини Днес бях при един майстор - тенекиджия да ми оправи пукането при отваряне на вратата. Трябваше да се завари...абе оправиха го..та човека режел и пружини но като погледна моите каза, че няма как защото последните намотки (от горе и от долу) незнам какви били и ако се одрежът нямало как да си легне пружината на мястото и да стане като хората. Може ли някой да ме насочи към онлайн магазин за такива неща?
                              е от тва се опасявах.Значи найстина вече единственото ти решение е спорни пружини.Но погледни го от добрата страна като си купиш спортните и продадеш старите поне ще си вазвърнеш част от парите.
                              gelew написа:
                              Ти ми спирай с пунтака пред училищата а аз да мина с новата E_Klasse и да видим кой ще гледат ако щеш и Abarth да си пък нека съм прост.
                              Искам да кажа,че този тип Мерцедеси са карани предимно от тъпаци и пенсионери.Другото,което е че на въпросната ученичка няма хич да й направи впечатление това че си с мерцедес е-клас щото тя не разбира такива работи,докато като дойде ония с малкото пунто и лупца тупца музиката и разни шукаритетни истории,виж тва вече прави впечатление!Така че с е-класа може по ретро клупобовете да сваляш какички по на 30-35
                              FIAT Bravo Club Plovdiv
                              Con Asistencia di Veloce

                              Коментар


                                #30
                                Tqnkata написа:
                                nickname написа:
                                Не могът да се режат моите пружини Днес бях при един майстор - тенекиджия да ми оправи пукането при отваряне на вратата. Трябваше да се завари...абе оправиха го..та човека режел и пружини но като погледна моите каза, че няма как защото последните намотки (от горе и от долу) незнам какви били и ако се одрежът нямало как да си легне пружината на мястото и да стане като хората. Може ли някой да ме насочи към онлайн магазин за такива неща?
                                е от тва се опасявах.Значи найстина вече единственото ти решение е спорни пружини.Но погледни го от добрата страна като си купиш спортните и продадеш старите поне ще си вазвърнеш част от парите.
                                gelew написа:
                                Ти ми спирай с пунтака пред училищата а аз да мина с новата E_Klasse и да видим кой ще гледат ако щеш и Abarth да си пък нека съм прост.
                                Искам да кажа,че този тип Мерцедеси са карани предимно от тъпаци и пенсионери.Другото,което е че на въпросната ученичка няма хич да й направи впечатление това че си с мерцедес е-клас щото тя не разбира такива работи,докато като дойде ония с малкото пунто и лупца тупца музиката и разни шукаритетни истории,виж тва вече прави впечатление!Така че с е-класа може по ретро клупобовете да сваляш какички по на 30-35
                                Тянка брат знаеш, че в повечето случай сме на едно мнение обаче айде да се качиме на най-готиното пунто възможно и зарибявай, дай ми на мен дори по старата Е класа 2004-2006 и ще обикаляме улиците и да сочим с пръст "Тая ли ще е*ем" пък да видиме колко шведски изпълнения ще направим с тебе. Иначе не ги мисли 15 годишните сокалчета за будали, знаят и те за какво иде реч
                                MB 280 S W108 67' - pickUp
                                MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                                ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                                Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                                office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                                Коментар

                                Working...
                                X