Здравейте колеги.Тъй като днес си купих джанти (оригиналните на Пунто МК2) но с гуми на 45, стои малко смешно все едно съм с 13-ки Предните ми бяха 14-ки с гума на 70 и обираше разтоянието до калникът, но тази...не Същите джанти с които съм сега бяха монтирани на пунто мк2 131к.с. със спортно окачване и стояха прекрасно. Та..искам да питам мога ли да заобиколя закупуването на спорнто окачване тъй като нямам възможност, но да го сваля мъничко..примерно мога ли да одрежа пружините с една намотка или дори с половин да клекне малко. В същото време да не вози като каруца със дървени колела, а що годе добре. То знам, че не става така от без пари големи резултати, но моля ви посъветвайте ме нещо, че така колата ми дори и с прекрасните джанти изглежда не както трябва....Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си сваля малко колицата...
Collapse
X
-
Колега рязането на пружини не е добър вариант(не че е невъзможен ) ,но по- добре да не го правиш. Аз лично не бях с цяло окачване , само пружини и колата се държеше доста добре на пътя и си беше ниска. Така че предполагам по форумите могат да се намерят пружини втора ръка до към 100лв. ,по добре изчакай за да събереш парите от колкото да прибързваш излишно.
Коментар
-
Вижте..това за фланците и по издадени джанти и аз си го мислих, но за първо време ще гледам да я сваля малко и после вече ще им дойде редът на фланците.. Ако реша да купувам фланци на стругар ли трябва да ходя, къде се продават??? Следва и да купя по - дълги болтова, от къде, колко пари??? В момента трябва да си правя сметките до стотинката За да направя колата по - ниска мисля да купя само пружини и да остана с моите амортосьори, ще има ефект нали? Чух днес, че цветът показвал колко по твърда е пружината, посъветвайте ме какво да търся, че да не друса прекалено много???
Коментар
-
Братле аз съм с червени спортни пружини Eibach и газови амортисиори Monroe и съм много доволен има ефект не друса като каруца и държи адски много.Търси си червени най-добре има жълти,зелени,но са по меки и няма да ти свършат работа с обикновените амортисиори.Но изключи варианта с рязането на пружините колата става много мека ниска и ще я изпортиш някъде на прекрасните ни пътища.Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
Понеже съм минал от там, където ти сега тепърва тръгваш, ще си позволя да ти дам няколко съвета относно фланците.Можеш да си купиш на Спарко фланци, но са много скъпи. Лично моите ги правих при стругар (намери такъв, който разбира и не го мързи). Съобразно дебелината на фланеца той ми направи и дълги болтове. Хубаво е когато ти прави фланците да му кажеш да направи един канал 1-2мм. на който да ляга джантата, идеята е да не се държи само на болтовете. Това е.Забравих, не позволявай да ти правят фланци от стомана, само от алуминиева сплав. За мен най-трудно беше да си намеря заготовките."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Братле не слушаи тоз оня дето ми слагат пружини от БМВ на Опел намери си за Пунто МК2 или сходните на фиат както на Типото са едни и същи с Алфа 145-146 Ланча Делта Дедра Фиат Браво Брава Темпра ... питай чичо гугъл кой прожини на кои коли са като твойте но не слагай не съответстващиFiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
Форумски са,но иска голямо желание и търпение да се намерят готини пружини на хубава цена и коректен продавач.Мойте ги търсих 3-4 месеца и съм много доволен и от цената и от качеството.В Сливен на дали ще има.Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Коментар
-
Братле ако нямаш кинти направо си сваляй амортисъора и махай една навивка и хич и да не ти пука....не слушай никой кво ти говори,че тва да не било жигула,да не било каруца и т.н.Само внимавай много с рязането и да не режеш повече от една,че много ще падне и внимавай двете пружини да са еднакво изрязани да не кривне повече от едната страна.....На старата ми кола,която беше рено 5 ги рязах собственоръчно с ъглошлайф и вече 2 години не е мръднала макар и че не е моя вече!Така,че успех ти пожелавам!FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар