_жоро_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко коня отгоре на на 2.0 16в ..
Collapse
X
-
Здравейте и от мен Понеже и аз се замислям за една конверсия за моето Купе 2.0 16V и чета по форумите за повече инфо. Ако се намери читава турбинка втора употреба и едни колектори от 2.0 16V Turbo ще стане ли само със смяна и на буталата със сток такива от 16V Turbo(някой да знае колко пари са), и с пренастройка на електрониката разбира се При това положение трябва ли и разпределителните валовете да се сменят и какво ще е положението ако е със старите валове.Гледам че повечето съветват направо да се вземе мотор от 16V Turbo, но пък знаем че не са под път и над път такива Купета пък камоли цели двигатели, да не говорим за риска дали ще е читъв мотора щото пари за двигател и после пари за основен ремонт май ще стане по-солено отколкото да си тунинговаш леко стария двигател Въждам че има доста запознати напрактика с този мотор и ще се радвам на компетентни мнения!Сори на автора че му питам в темата но мисля че и на него ще му е полезно!Поздрави!0899288885-Краси
Коментар
-
kraskata_83 написа:Здравейте и от мен Понеже и аз се замислям за една конверсия за моето Купе 2.0 16V и чета по форумите за повече инфо. Ако се намери читава турбинка втора употреба и едни колектори от 2.0 16V Turbo ще стане ли само със смяна и на буталата със сток такива от 16V Turbo(някой да знае колко пари са), и с пренастройка на електрониката разбира се При това положение трябва ли и разпределителните валовете да се сменят и какво ще е положението ако е със старите валове.Гледам че повечето съветват направо да се вземе мотор от 16V Turbo, но пък знаем че не са под път и над път такива Купета пък камоли цели двигатели, да не говорим за риска дали ще е читъв мотора щото пари за двигател и после пари за основен ремонт май ще стане по-солено отколкото да си тунинговаш леко стария двигател Въждам че има доста запознати напрактика с този мотор и ще се радвам на компетентни мнения!Сори на автора че му питам в темата но мисля че и на него ще му е полезно!Поздрави!
Коментар
-
kraskata_83 написа:Здравейте и от мен Понеже и аз се замислям за една конверсия за моето Купе 2.0 16V и чета по форумите за повече инфо. Ако се намери читава турбинка втора употреба и едни колектори от 2.0 16V Turbo ще стане ли само със смяна и на буталата със сток такива от 16V Turbo(някой да знае колко пари са), и с пренастройка на електрониката разбира се При това положение трябва ли и разпределителните валовете да се сменят и какво ще е положението ако е със старите валове.Гледам че повечето съветват направо да се вземе мотор от 16V Turbo, но пък знаем че не са под път и над път такива Купета пък камоли цели двигатели, да не говорим за риска дали ще е читъв мотора щото пари за двигател и после пари за основен ремонт май ще стане по-солено отколкото да си тунинговаш леко стария двигател Въждам че има доста запознати напрактика с този мотор и ще се радвам на компетентни мнения!Сори на автора че му питам в темата но мисля че и на него ще му е полезно!Поздрави!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар