Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко коня отгоре на на 2.0 16в ..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    _жоро_ написа:
    Denev86 написа:
    А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по Албена
    Това е по-доброто решение Карай си колата "както майка я е родила" и си прави кефа,не се занимавай с глупости :D Ще хвърлиш една торба пари и със сигурност какъвто и да е ефекта след около месец пак ще ти умалее и пак ще почнеш да мислиш щуротии.
    Хах и в това изказване има известна доза истина като се замисля :D

    Коментар


      #17
      купувай мотор...няма да съжаляваш
      Powered by Emzo

      Коментар


        #18
        Здравейте и от мен Понеже и аз се замислям за една конверсия за моето Купе 2.0 16V и чета по форумите за повече инфо. Ако се намери читава турбинка втора употреба и едни колектори от 2.0 16V Turbo ще стане ли само със смяна и на буталата със сток такива от 16V Turbo(някой да знае колко пари са), и с пренастройка на електрониката разбира се При това положение трябва ли и разпределителните валовете да се сменят и какво ще е положението ако е със старите валове.Гледам че повечето съветват направо да се вземе мотор от 16V Turbo, но пък знаем че не са под път и над път такива Купета пък камоли цели двигатели, да не говорим за риска дали ще е читъв мотора щото пари за двигател и после пари за основен ремонт май ще стане по-солено отколкото да си тунинговаш леко стария двигател Въждам че има доста запознати напрактика с този мотор и ще се радвам на компетентни мнения!Сори на автора че му питам в темата но мисля че и на него ще му е полезно!Поздрави!
        0899288885-Краси

        Коментар


          #19
          kraskata_83 написа:
          Здравейте и от мен Понеже и аз се замислям за една конверсия за моето Купе 2.0 16V и чета по форумите за повече инфо. Ако се намери читава турбинка втора употреба и едни колектори от 2.0 16V Turbo ще стане ли само със смяна и на буталата със сток такива от 16V Turbo(някой да знае колко пари са), и с пренастройка на електрониката разбира се При това положение трябва ли и разпределителните валовете да се сменят и какво ще е положението ако е със старите валове.Гледам че повечето съветват направо да се вземе мотор от 16V Turbo, но пък знаем че не са под път и над път такива Купета пък камоли цели двигатели, да не говорим за риска дали ще е читъв мотора щото пари за двигател и после пари за основен ремонт май ще стане по-солено отколкото да си тунинговаш леко стария двигател Въждам че има доста запознати напрактика с този мотор и ще се радвам на компетентни мнения!Сори на автора че му питам в темата но мисля че и на него ще му е полезно!Поздрави!
          С пъти по-евтино ще ти излезе да си намериш турбо мотор и да го ревизираш него и турбината му отколкото да си играеш да турбинираш. Нови ковани бутала са ти над 1500лв. Турбина още толкова Помисли си
          Powered by Emzo

          Коментар


            #20
            kraskata_83 написа:
            Здравейте и от мен Понеже и аз се замислям за една конверсия за моето Купе 2.0 16V и чета по форумите за повече инфо. Ако се намери читава турбинка втора употреба и едни колектори от 2.0 16V Turbo ще стане ли само със смяна и на буталата със сток такива от 16V Turbo(някой да знае колко пари са), и с пренастройка на електрониката разбира се При това положение трябва ли и разпределителните валовете да се сменят и какво ще е положението ако е със старите валове.Гледам че повечето съветват направо да се вземе мотор от 16V Turbo, но пък знаем че не са под път и над път такива Купета пък камоли цели двигатели, да не говорим за риска дали ще е читъв мотора щото пари за двигател и после пари за основен ремонт май ще стане по-солено отколкото да си тунинговаш леко стария двигател Въждам че има доста запознати напрактика с този мотор и ще се радвам на компетентни мнения!Сори на автора че му питам в темата но мисля че и на него ще му е полезно!Поздрави!
            Едни бутала втора употреба са около 200 лева,ще трябва да се смени и цялата електроника за управление на мотора - ЕКУ,МАП,комутатори,разпределителя с датчика на хол,бууст контролера и др. работи които струват доста пари,като тази от атмосферката не се ползва изобщо.Трябва и изпускателен колектор,турбо,маслен радиатор и лапата на мотора където се завива масления филтър понеже от там е изхода и входа на маркучите за масления радиатор.Да не забравяме и интеркулера и турбо пътищата които също ще глътнат доста пари.Нещо което никак не е за пренебрегване е и съединителя,на атмосферката диска е 215мм , а на турбото е 230мм,тази разлика не трябва да се пренебрегва.Като цяло доста по-добрия вариянт е да се вземе цял турбо мотор и да се постави той или да се позлват части от него.П.П.Щях да забравя ,използването на атмосферни разпределителни валове ще има проблеми и те са главно с правилното зацепване на самите валове,което се оказва че е невъзможно без поставянето на раздвижни колела на самите валове,а те също не са никак евтини.Следващия проблем е с настройката на ЕКУ-то,понеже тези атмосферни валове работят със съвсем други фази сравнени с турбо валовете ,което от своя страна води вече до некоректна настройка на някои карти в ЕКУ-то,които могат да доведат до счупване на мотора,поради обедняване ,по-голям аванс и т.н.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар

            Working...
            X