Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко коня отгоре на на 2.0 16в ..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко коня отгоре на на 2.0 16в ..

    Привет колеги разобедих се да си сменям колата и реших да извадя някои друга конска сила отгоре на фиата ми.Незнам точно какво може да се постигне без турбо.В смисал това за чип ми е ясно,но това са само 12к.с , а на мене ми се иска поне още десет да му барна от някаде.В момента сам с спортен филтър,генерация мисля че е 4-2-1 права тръба 53мм. резонанс гърне посредата и гърне от 70лв уж спортно.Главата ми я шлайфаха до 2-ри ремонт и коляновиа вал е шлайфан.Какво може още да сръчкам по двигателя за да още някоя конска сила отгоре???? Колата ми е Фиат Купе 2.0 16в
    [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

    #2
    тръба на 63мм и свали задните седалки , резервната гума и сички ключове

    Коментар


      #3
      казах ти оправи си генерацията ама кадърно... портни и полирай главата а ако имаш лев и някой агресивен вал
      Powered by Emzo

      Коментар


        #4
        според мен ако искаш инвестицията ти да си струва и да не те е яд, направи или турбо конверсия или директно от донор кола премести двигател 2.0 турбо и 100% ще си доволен от съотношението инвестиции/резултат :D

        Коментар


          #5
          evgeni85 написа:
          казах ти оправи си генерацията ама кадърно... портни и полирай главата а ако имаш лев и някой агресивен вал
          Какво да очаква и по-важното - на каква цена
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            evgeni85 написа:
            казах ти оправи си генерацията ама кадърно... портни и полирай главата а ако имаш лев и някой агресивен вал
            Какво да очаква и по-важното - на каква цена
            Знаеш че покачването на мощността струва скъчпико да очаква 30,40.коня макс
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              Нещо взехте да говорите за едни невероятни цифри,я малко дайте обяснение как точно ще вдигнете на атмосферен мотор конете с 40 коня,щото аз твърдя че ще излезе златно това начинание Колега,ще ти кажа какво аз направих по моя мотор, първо ако ти попаднат бутала от Типо Седичи ги отнасяй ,понеже са гладки,а не леко вдлъбнати като на Купе-то.След това яко портване(около 2мм в радиус) и леко полиране(абсолютно грешно е да се прави огледална повърхността еквивалент на грапавост на шкурка 80 ) , главата при консултация с майстора който щеше да я шлайфа каза да не я свалям повече от 1мм ,понеже вече става опасно(естествено мерене на горивни камери и така нататък) .С това всичкото мотора се развърта доста по отрано,като се има впредвид че такъв мотор реално тръгва както трябва от 3500-4000 оборота.Работи изненадващо гладко в целия оборотен диапазон,при все че поради затягане на единия баланс вал са блокирани и двата,т.е. не се въртят.Имал съм две заводски Седичита и мога да направя преценка във вървенето на този подготвен мотор и същия в оригиналнен вид,има доооста разлика.Дръпки тип драг не са правени,все пак това е комби.т.е. семеен автомобил Евентуално със спортни валове и съответен ремап за тях би трябвало да можеш да докараш подобни коне ,т.е. някъде около 180 коня,но не се знае за колко време.Едно много важно условие е коляновия вал да е на стандартен размер,понеже шлайфа ли се ,става кашкавален,а точно оборотите му разказват играта.Това е от мен,ако има нещо питай П.П.При такава подготовка на мотора ,забравяш да караш с 95 понеже постоянно прави детонации,т.е. използваното гориво оттук нататък е 98 и нагоре в октановата стълбица
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Значи да се ориентирам към двигател с турбина така ли? Те тези валове много солени,гледам из нета по 1200-1300лв.А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по Албена
                [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                Коментар


                  #9
                  обясни ти човека малко по-подробно.... :D :D Смятам че значително по-евтино ще ти е да си купиш нов матор със сешуар
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Denev86 написа:
                    Значи да се ориентирам към двигател с турбина така ли? Те тези валове много солени,гледам из нета по 1200-1300лв.А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по Албена
                    След валовете идват още 100 неща и цаната им се удвоява
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Ясно значи ще послушам колегата евгени85 и ще си търся двигател с турбинка... А за тези двигатели с турбо знам че се слагат разни ковани бутала или нещо такова.Те трудни ли са за намиране дали ги има по магазинте като резервни...В смисал как се поръчват части за тях?
                      [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                      Коментар


                        #12
                        те са си сток със ковани бутала... трябва да е пълно окомплектован и със електрониката...Можеш да имаш известни проблени при слагането (май се скъсяваха полуоски) и някой други главоболия но общо взето си заслужава....А и си намери фронт кулер и къстъм турбо пътища. Ако двигателят ти е 1400лв за още 1000 си готов монтиран и мапнат. За пълна ревизия на двигателят и турбината няма да споменавам но това отделно от цената
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          Denev86 написа:
                          А за тези двигатели с турбо знам че се слагат разни ковани бутала или нещо такова.Те трудни ли са за намиране дали ги има по магазинте като резервни...В смисал как се поръчват части за тях?
                          По магазините няма ковани бутала, има само стандартни лети, цената на които е като на кованите, а разликата в качествата е в пъти.Ковани рейсингови си струват или ако трябва да правиш шлайф на цилиндрите при основен ремонт, или ако ще вадиш над 300коня, или пък при спортна употреба.А всякакви такива перформанс части се поръчват, не е проблем това.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            Denev86 написа:
                            Значи да се ориентирам към двигател с турбина така ли? Те тези валове много солени,гледам из нета по 1200-1300лв.А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по Албена
                            Е ти какво очакваше???Атмосферен мотор излиза в пъти по-скъпо да се направи отколкото турбо мотор,а и резултата е в пъти по-слаб!За 30-40 коня,които ме съмнява даже да ги извадиш ще дадеш 3000 та и отгоре лева,ти си прецени кое е по-добре П.С. Взимаи един 2.0 16 турбо които и сток върви много прилично и за още 1000лв ще получиш доста добър резултат,не ме питаи откъде знам

                            Коментар


                              #15
                              Denev86 написа:
                              А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по Албена
                              Това е по-доброто решение Карай си колата "както майка я е родила" и си прави кефа,не се занимавай с глупости :D Ще хвърлиш една торба пари и със сигурност какъвто и да е ефекта след около месец пак ще ти умалее и пак ще почнеш да мислиш щуротии.
                              Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
                              Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

                              Коментар

                              Working...
                              X