Привет колеги разобедих се да си сменям колата и реших да извадя някои друга конска сила отгоре на фиата ми.Незнам точно какво може да се постигне без турбо.В смисал това за чип ми е ясно,но това са само 12к.с , а на мене ми се иска поне още десет да му барна от някаде.В момента сам с спортен филтър,генерация мисля че е 4-2-1 права тръба 53мм. резонанс гърне посредата и гърне от 70лв уж спортно.Главата ми я шлайфаха до 2-ри ремонт и коляновиа вал е шлайфан.Какво може още да сръчкам по двигателя за да още някоя конска сила отгоре???? Колата ми е Фиат Купе 2.0 16в
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко коня отгоре на на 2.0 16в ..
Collapse
X
-
Нещо взехте да говорите за едни невероятни цифри,я малко дайте обяснение как точно ще вдигнете на атмосферен мотор конете с 40 коня,щото аз твърдя че ще излезе златно това начинание Колега,ще ти кажа какво аз направих по моя мотор, първо ако ти попаднат бутала от Типо Седичи ги отнасяй ,понеже са гладки,а не леко вдлъбнати като на Купе-то.След това яко портване(около 2мм в радиус) и леко полиране(абсолютно грешно е да се прави огледална повърхността еквивалент на грапавост на шкурка 80 ) , главата при консултация с майстора който щеше да я шлайфа каза да не я свалям повече от 1мм ,понеже вече става опасно(естествено мерене на горивни камери и така нататък) .С това всичкото мотора се развърта доста по отрано,като се има впредвид че такъв мотор реално тръгва както трябва от 3500-4000 оборота.Работи изненадващо гладко в целия оборотен диапазон,при все че поради затягане на единия баланс вал са блокирани и двата,т.е. не се въртят.Имал съм две заводски Седичита и мога да направя преценка във вървенето на този подготвен мотор и същия в оригиналнен вид,има доооста разлика.Дръпки тип драг не са правени,все пак това е комби.т.е. семеен автомобил Евентуално със спортни валове и съответен ремап за тях би трябвало да можеш да докараш подобни коне ,т.е. някъде около 180 коня,но не се знае за колко време.Едно много важно условие е коляновия вал да е на стандартен размер,понеже шлайфа ли се ,става кашкавален,а точно оборотите му разказват играта.Това е от мен,ако има нещо питай П.П.При такава подготовка на мотора ,забравяш да караш с 95 понеже постоянно прави детонации,т.е. използваното гориво оттук нататък е 98 и нагоре в октановата стълбицаPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ясно значи ще послушам колегата евгени85 и ще си търся двигател с турбинка... А за тези двигатели с турбо знам че се слагат разни ковани бутала или нещо такова.Те трудни ли са за намиране дали ги има по магазинте като резервни...В смисал как се поръчват части за тях?[URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg
Коментар
-
те са си сток със ковани бутала... трябва да е пълно окомплектован и със електрониката...Можеш да имаш известни проблени при слагането (май се скъсяваха полуоски) и някой други главоболия но общо взето си заслужава....А и си намери фронт кулер и къстъм турбо пътища. Ако двигателят ти е 1400лв за още 1000 си готов монтиран и мапнат. За пълна ревизия на двигателят и турбината няма да споменавам но това отделно от цената
Коментар
-
Denev86 написа:А за тези двигатели с турбо знам че се слагат разни ковани бутала или нещо такова.Те трудни ли са за намиране дали ги има по магазинте като резервни...В смисал как се поръчват части за тях?
Коментар
-
Denev86 написа:Значи да се ориентирам към двигател с турбина така ли? Те тези валове много солени,гледам из нета по 1200-1300лв.А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по Албена
Коментар
-
Denev86 написа:А аз имам някои лев заделен ама мисла да го уползотворя по АлбенаFiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар