Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Глава с вариатор от 1.8 (купе) на Bravo 1.8 GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Глава с вариатор от 1.8 (купе) на Bravo 1.8 GT

    Та четох някъде или чух (непомня), че главата ставала от купето на бравото. Та със главата, вариатора и компа на купето (може ли ремап) ще се достигнат ли тия желани 131 коня? Заслужава ли си да се прави трансфера. Въртят ми се и някакви мръсни мисли за валове на тая главичка от купенце, портване, един колектор 4-2-1 и генерация. Въпроса е къде могат да ми направят изчисленията на генерацията (нали има нещо общо с разпр. валове), ще одиса ли главата от купето и кой каквото се сети да помага. А къде да търся тия валове, по кои сайтове, някой поръчвал ли е? Искам хубава бягаща атмосферка! Стига с тия турбо мотори..... Не че не е густо ама и атмосферката не е лоша ако е направена както трябва.
    MB 280 S W108 67' - pickUp
    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

    #2
    ми той 131 к.с. двигателя си е с 4-2-1за да получиш наистина увеличение на мощността от генерация, цената няма да ти харесапросто ти трябват определени, неща от 131 к.с. двигател и нещата са елементарни

    Коментар


      #3
      hf hpe написа:
      ми той 131 к.с. двигателя си е с 4-2-1за да получиш наистина увеличение на мощността от генерация, цената няма да ти харесапросто ти трябват определени, неща от 131 к.с. двигател и нещата са елементарни
      и аз сам заинтересуван по тея въпроси
      FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
      НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

      Коментар


        #4
        Ами би трябвало да е възможно... обаче има и доста подробности. Не е ли по добре да се смени целия двигател. Двата блока почти нямат рзлика ... мисля че картера има разлика..... За валове......леле мале на 1.8 с вариатор може и да не намериш кой да ти каже нещо конкретно в този форум. В момента съм на етап избор на валове и ако се стигне до положителен резултата ще споделя опит

        Коментар


          #5
          Само едно мога ти кажа -"ни са занимааи с глупости"валовете за браво 1.8 ги гледах около 800 евро а едни хубави колекторчета от хромникел са в порядака на 500 лв.по евтинииика идва да земеш един двигател 2.0 16 турбо пак и ще знаеш за кво си дал пари накрая, ще има резултат
          Honda Jazz 1.4 8v 07'

          Коментар


            #6
            bravite написа:
            hf hpe написа:
            ми той 131 к.с. двигателя си е с 4-2-1за да получиш наистина увеличение на мощността от генерация, цената няма да ти харесапросто ти трябват определени, неща от 131 к.с. двигател и нещата са елементарни
            и аз сам заинтересуван по тея въпроси
            какво точно те интересуванай-лесното е намираш един донор 131к.с. и слагаш каквото трябва от него на твоята коларабота за 2 дена

            Коментар

            Working...
            X