Да се похваля и тук. Вече бабичката е със спортни пружини и стокови (все още) амортисьори. Пружините марка AP и ги взех от колегата Nastybg. Бяха леко поръждясали, но след малко почистване и игра със шкурка, след това боядисване с боя Хемпел ( с която боядисват тръбите във лукоил, преди да ги закопаят ) добиха почти търговски вид. Колата слезе по ниско от колкото очаквах - над 4 см. Возията се влоши, почти настигна служебния хлопел, но все пак е по добре. Интересното е че на дребните неравности (като паваж напримет) не се усеща разлика, разликата е във по големите - като спящи полицаи. Личи си че е трупче. А сега за стабилноста - ПРОСТО НЯМА ТАКАВА КОЛА. Заслужава си да се жертва малко от возията заради това което се получи като стабилност. Ето и малко снимков материал. В момента чакам едни фланци 5 мм от един колега от алфа форума. Оказва се че май това е максималната дебелина която мога да сложа, защото има опасност гумите отзад да опрат във веждите на калниците.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още една темпра със спортни пружини
Collapse
X
-
Teзи са от гаража. Оказа се че нямам странични снимки със старото окачване, но от тези горе-долу може да се придобие представа.http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=3328
Коментар
-
За возията ... така е колега , стабилността иска жертви . Возил съм се в една и съща кола с три различни окачвания . Второто беше само пружини и оригиналните амортисьори - ще ми изпопадат пломбите , но беше по-стабилна Третото беше цяло окачване комплект , колкото и странно да звучи , но возеше малко по-твърдо от нормалното и много по-стабилно от предишните :DП.С а за визията , по-скоро бих резнал ауспуховата тръба да не стърчи така и евентуално лепенкатаFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар