Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava TD100 към 2.0 Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava TD100 към 2.0 Турбо

    Здравейте колеги...Може на някой да му се стори като поредния запалянко но наистина съм се решил и искам да посъбера информация. Искам да стегна бравата. В момента имам парите и времето и искам да направя нещо интересно. Имам следните въпроси на които се надявам, че ще ми помогнете с отговорите.Немисля, че ще има сериозни затруднения с поставянето на двигател от купе в бравата по скоро се съмнявам дали ще се нагласи и скоростната кутия и ел инсталацията.1. Възможна ли е според вас съответната интервенция!? (предполагам след няколко отговора "ДА" ще се подхвана с начинанието)2. Притеснява ме ел. изпълнението на бравата все пак е дизел в момента. Ясно ми е, че купето и всичко си е стандартно, но си мисля, че ще ми се наложи да сменя почти цялата ел инсталация? (Там табла и дреболии не ме плашат)3. Ще искам естествено да преработя и окачването.(дискове отвсякъде, спортни амортисьори и пружини и т.н.)4. Какво освен ел. инсталцията и окачването ще трябва да сменя според вас?5. За това дали си струва няма да питам защото щом питам в този форум значи яко съм си навил фитилите. Някой хора знаят може би защо. 6. Имам въпрос относно спирачките. Скоро, а и не само ми се наложи да използвам яко спирачки и останах адски разочарован от системата АБС. Въпроса ми е дали да мисля за преработка и поставяне на такава или със перфектно направени спирачки ще е добре и без нея!?Като пак казвам, че аз съм по-скоро против нея. Особено като съм с 16’’ 7J джанти с големи хубави гуми които коват зверски.Намерил съм еладжия който каза, че би се захванал с нещо подобно. Престои ми да говоря и с майстор за смяната на мотора за който също предполагам, че ще се навие предвид, че е яко фен на ФИАТ. Бих помолил за малко съдействие от ваша страна. Знам, че във форума има доста знаещи хора и такива които биха ми дали добра и полезна информация преди да се захвана с това лудо начинание и ще съм благодарен ако го направят.Знам 100% 3 неща:1. Искам да го направя!!!2. Искам двигателя да е турбиниран.3. Искам да няма друга подобна Brava.
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Че то твоя мотор е турбинирен бе.Ама щом си решил:Отзад- не е задължително, но щом искаш си слагаш дискови спирачки.- предполагам нов резервуар, щото няма идея в твоя може ли да влезне кошница от бензинова кола, но там се слага помпата.- кабели до отзад за помпата.- друг тип горивен филтър.- трябва да видиш и как седи въпроса с обратните горива и т.н.- друга генерация.В средата:- нямам идея как ще пригодиш електрониката от 2.0 турбо към твоя километраж и оборотомер или каквото има там дизеляка.- ако едните скорости са с щанги, а другите с жила се преправя и скоростния лост.Отпред:- не го знам този 2.0 как ще пасне, но обикновено се преработва средната лапа на мотора. Малко е трудоемко, но ....- трябва да вземеш цялата инсталация от купето и да се нагоди твойта кола за компютър.- да вземеш там маслени радиатори, водни, интеркупери и да ги монтираш отпред.- много други дребни, но важни неща.Регистрация в КАТ:- това те съветвам, защото при застраховка се гледа бензин или дизел е колата и ако излъжеш не ти важи. Освен това ако КАТ се осъмнят за мотора ти, а всеки по-грамотен ще види че по талон си дизел, няма да ти съвпаднат номерата на двигателя. От там ще си създадеш много проблеми.Ако пък минеш технотест и я пререгистрираш с бензин, ще плащаш голям налог, а може и акциз.

    Коментар


      #3
      В повечето случаии е по-евтино човек да си продаде старата колата и да си купи друга щом иска повече мощност. Едиствения според мен вариант да ти излезе по-евтино смяната на двигателя е да ти изпадне на тинка лайсна мотор, който сам да смениш. За мен това е най-удачния вариант, ако разбира се имаш условия и умения да го направиш. Преполагам ,че удоволствието от една такава работа е огромно. И най важното: имаш уникална кола.
      SEAT Leon Cupra 300
      Triumph Street Triple 765 R

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44671вземай това, прехвърляй всички карантии, останалото на части и пак няма да си в огоромни разходи...спънки винаги ще има, но щом има мерак, спиране няма пп мен ме хвана яд, че не направих същото като ми прегря, ами правих основен ремонт, за същите пари щях да имам кола 200 коня успех..трябва да смениш таблото с такова от ХГТ предполагам, електрониката също, за това ти предлагам най-добрия вариант според мен... ако ланчата е читава, прехвърляш всичко от нея в твойта... и в ланчата и от твоя двигател ще останат бая чаркове за продажба
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          BEX---GT написа:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44671вземай това, прехвърляй всички карантии, останалото на части и пак няма да си в огоромни разходи...спънки винаги ще има, но щом има мерак, спиране няма пп мен ме хвана яд, че не направих същото като ми прегря, ами правих основен ремонт, за същите пари щях да имам кола 200 коня успех..трябва да смениш таблото с такова от ХГТ предполагам, електрониката също, за това ти предлагам най-добрия вариант според мен... ако ланчата е читава, прехвърляш всичко от нея в твойта... и в ланчата и от твоя двигател ще останат бая чаркове за продажба
          това ми звучи интересно но ме притеснява веднъж преправян мотор...относно идеята за купуването на купе...ами от това се губи цялото удоволствие да си направиш автомобила така както си искаш...купето ми харесва като цяло но бравата ме радва доста повече...лесно е да имаш купе...удоволствието е да си имаш уникална кола...Таблото и аз мислех за подобна смяна направо на цялото...другото което обмислях е да купя табло от 1.8 примерно и да си си поръчам само циферблат защото този на бравата ме радва повече от кръглите на ХГТ...По принцип предпочитам да си преправя моя мотор като фен на дизела но немисля, че ще издържи много много на промени а и от това което съм чел и питал на никой не му се занимава да го прави по незнам какви причини затова се насочих към тази промяна...по принцип предпочитам по голяма турбинка с един хубав кулер и т.н. знам че спънка ще ми е горивната помпа а от нея бъкел не хващам и незнам кой би я преправил или незнам с какво да я сменя. Мислех и да сменя мотора с ЖТД и да правя него...но пак се разколебах...та сега се спрях на тази сложнотия...но нещо ще се направи 100% зависи кое ще изкочи първо...засега първо е 2.0 но тайничко се моля да изкочи нещо друго...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            С табло от петцилиндрова, бензинова марея би трябвало да стане...то мисля, че е с големите стрелки. Много интересно ще е ако се решиш на подмяна на двигателя ти с 2.4JTD ... това ще е лудница! Така аз, евенуално бих направил.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              колега даваи смело няма нищо страшно ел инсталацията е толкова елементарна няма нищо сложно сваляш цялата моторна инсталация заедно с двигатела компа има един постоянен + и един от контакта а захранването за бензиновата помпа излиза от компа зимаш си и бензиновата помпа скоростите на фиат купетата със жила и напасването им е много лесно мисля че и лапите на двигатела ще доидат защото бравата и купето са на базата на типо мисля че ще ти е по лесно от колкото на мен ми беше а за спирачките зимаш си предни главини с дискове отново от фиат купе и си решаваш проблема ако има нещо колега питаи с радост ще ти помогна аз моита си я правих сам

              Коментар


                #8
                май не си ме разбрал правилно, линка беше към една Ланча, а не към купе...и мисълта ми беше да прехвърлиш карантиите на Бравата и тя ще стане, както искаш ти, уникална, 2.0 16в Турбо, ако рециклираш мотора една генерация и чип ще стане къде 230 кончета, което мисля е пределно много...а на части ще продадеш остатъка от ланчата (купе, салон, ламарини, джанти) и двигатела на Бравата (помпа, трбина и т.н.)това исках да предложа аз
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  да разбрах за ланчиата но за мен по добрия вариянт е фиатов донор ще има по голяма съвместимост на частите а и има логика купето и бравата са правени на базата на фиат типо а и вече се намират и много фиат купета които се продават на части аз например взех цяло купе беше акцизно и човека го продаваше за 2000лв

                  Коментар


                    #10
                    всичко от ланчата е взето от Фиат Купе, така пише в обявата...ти за 2000 направо си оцелил джакпота
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      аз исках да сложа от мареа 2.4 ЖТД 130 но досега не съм намерил подобен мотор да се продава и да е читав...доста по лесно се намира мотор от купе за съжаление...така като си мислих 130- ката лесно ще се качи до към 150-160 и нагоре кончета...само чипа качва доста а после с някои добавки и качествено обслужване ще се държи перфектно...засега остава 2.0 турбаланче и ще видим чакам още малко информация и после се надявам да започна с преправянето...а относно този двигател доколкото разбрах е взет от купе и е натикан в ланчата...мен това ме плаши искам да изкарам фабричен мотор а не веднъж вече правен...ако съм сгрешил става за подмяна...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #12
                        Загубена кауза според мен и най-вече безмислена
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #13
                          kiselo написа:
                          аз исках да сложа от мареа 2.4 ЖТД 130 но досега не съм намерил подобен мотор да се продава...
                          Аз пък го видях тоя мотор...е незнам в какво състояние е, защото нищо не разбирам! Мотора е от Ланчиа Либра 2.4JTD, дали ще ти свърши работа!
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Jimy написа:
                            kiselo написа:
                            аз исках да сложа от мареа 2.4 ЖТД 130 но досега не съм намерил подобен мотор да се продава...
                            Аз пък го видях тоя мотор...е незнам в какво състояние е, защото нищо не разбирам! Мотора е от Ланчиа Либра 2.4JTD, дали ще ти свърши работа!
                            Kъде го видя временно изчаквам че си харесах едно 320д и съм в процес на размисли и страсти дай линк ако имаш към обява да хвърля един поглед
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              Не няма линк. Магазина е само за италианки...втора употреба , на коматевско шосе на изхода на Пловдив - посока към Първенец. Това вероято нищо не ти говори, но ако искаш бих могъл да взема телефоните на шефа на магазина и да си се свържеш с него и да попиташ. Аз си търсех там реле задна чистачка , но като го видях тоя хубавец се сетих за твойта тема. Но пък толкова се впечатлих, че забравих да питам за цена и тн. Като ориентир ще ти спомена само за цената на отлично/колкото е възможно за секънд хенд/ турбо за 1.9JTD и тя е: ~300 кинта. Незнам скъпо ли е или не.А това 320д не е ли с малко остаряла концепция и дизайн? Не че е лошо, аз съм голям фен на БМВ и то точно моделите от края на 90-те. Вероятно се блазнеш от възможностите му за класически дрифт?п.п. аз лично ако нещо правя по пърфомънса в по-големи мащаби бих присъдил точно това 2.4JTD...една "малка" лудница с ремап /и не само/ става голяма лудница!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X