здравейте интересно ми е и бихте ли ми помогнали. На тази кола и този мотор може ли доректно само сас смяна на колекторите и монтаж на иинтерколера да се сложи турбина или трябва да се барат и други части по двигателя и ако трябва какви са те благодаря ви предварително за точните и незаядливи отговори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.6 16v + turbo ???
Collapse
X
-
Ако Не го надуваш над 0.3 бара ще издържи поне така си мисля.Ако искаш нещо повече смяна на карантията на мотора. Ама това според мен не е добър вариянт 1.6 турбо по изгодно и по вървежно си купи мотор 2.0 16V или 20V турбо от купе например и си готов за по малко пари даже. Лично мое мнение.ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...
-
да де ясно аз нали събирям мнения мерси мн.апк аз не искам да летя целя зе около 170 180 и според мене една не много надута турбина мисля 4е 6те постигне ефекта и затова ми се въртят такива мисли. Апк за моторите които ми предложи някжи ценички да знаи6 как вървят щот не сам мяркал такива и затоваDont Drive Fast Than Your Angel !
Коментар
-
Без да съм запознат кой знае колко един мотор 2.0 16V от купе с електроника и скоростна кутия е около 1800лв. С монтаж и всичките му глупости мисля че няма да излезе повече от 2500лв. Това са моите расъждения но нека някой по запознат да каже. А с този мотор от купето направо почваш от 190 коня и имаш зверска машина слагаш му после едно чипче и изкачаш с около 230-240 кончета.Аз имам като твоето Браво 1.6 и в момента сабирам нужните парички за тази цел и зимата влиза в бокса за тези нещица.ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...
Коментар
-
Stock буталата на 1.6 мотора деянят по спомен до около 133 коня така че без пълна подмяна на карантията по мотора и доработки си за никъде. Надуване на 0.3-0.4 бара изобщо не си заслужава цялата игра и вложените парични средства, по-добре си пусни една права генерация и ефекта сигурно ще е същия.Наистина по-разумния вариант като че ли е слагането на друг двигател както написа колегата ici, но грубите сметки за към 2500 лева едва ли ще излезнат верни. Аз лично не бих си сложил по-тежък и най-вече доста по-мощен дори над 200 коня мотор в колата и да се спирам с барабанни спирачки ... дано ти е мил живота. След подобна подмяна обикновенно ръка за ръка вървят изцяло ново окачване и нова спирачна система с което май бая може да се надхвърли първоначалната сума.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
radoslavp написа:Stock буталата на 1.6 мотора деянят по спомен до около 133 коня така че без пълна подмяна на карантията по мотора и доработки си за никъде. Надуване на 0.3-0.4 бара изобщо не си заслужава цялата игра и вложените парични средства, по-добре си пусни една права генерация и ефекта сигурно ще е същия.Наистина по-разумния вариант като че ли е слагането на друг двигател както написа колегата ici, но грубите сметки за към 2500 лева едва ли ще излезнат верни. Аз лично не бих си сложил по-тежък и най-вече доста по-мощен дори над 200 коня мотор в колата и да се спирам с барабанни спирачки ... дано ти е мил живота. След подобна подмяна обикновенно ръка за ръка вървят изцяло ново окачване и нова спирачна система с което май бая може да се надхвърли първоначалната сума.ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...
Коментар
-
mufa_bg написа:radoslavp написа:Stock буталата на 1.6 мотора деянят по спомен до около 133 коня така че без пълна подмяна на карантията по мотора и доработки си за никъде. Надуване на 0.3-0.4 бара изобщо не си заслужава цялата игра и вложените парични средства, по-добре си пусни една права генерация и ефекта сигурно ще е същия.Наистина по-разумния вариант като че ли е слагането на друг двигател както написа колегата ici, но грубите сметки за към 2500 лева едва ли ще излезнат верни. Аз лично не бих си сложил по-тежък и най-вече доста по-мощен дори над 200 коня мотор в колата и да се спирам с барабанни спирачки ... дано ти е мил живота. След подобна подмяна обикновенно ръка за ръка вървят изцяло ново окачване и нова спирачна система с което май бая може да се надхвърли първоначалната сума.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
няма смисъл на кола която струва 3000 лв да дадеш още толкова само за да върви с турбо пък и ефекта може да е уау понеже двигателя най вероятно няма да издържи много дълго на това натоварване.Моя съвет е,че ако искаш бърза кола или си купи някоя с заводско бензиново турбо или както каза колегата муфа_бг си купи турбиниран двигател и си го сложи.И аз имам същия двигател и смятам,че така си е повече от добре количката нищо повече не ми трябва.Пък и за какво ти е толкова напилена кола....ще ходиш на професионални драг състезания ли?Само за да се фукаш пред приятелите ти и да дръпнеш някой друг на светофара просто не си заслужава парите,който хич не са малко....FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
radoslavp написа:ДА и тук идва малката подробност 350-450 лева спирачни апарати (предни Brembo без задни), 150-250 лева накладки предни (да и те са доста по-скъпи), а за дисковете според зависи грубо по 150-250 лева на преден диск (все пак отиваш на триста и кусур mm предни дискове), това без да гледаме нищо и да сменяме спирачни маркучи (хубави такиваа 200 евро, goodbridge 150 лева в добрия случай). След това остават едни задни спирачки, окачването няма да го коментираме за сега ... там избора богат. EDIT: забравих да добавя, предното Brembo от Coupe няма да пасне и ще ти трябват поне нови фланци и доста работа при стругар, а и с големите апарати и дискове директно отиваш на минимум 16-цола нови джанти, а от там и други гуми.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колега ти ако ше даващ 3000лв. за тунинг на атмосферния двигател по-добре си остави бравото за ежедневка набичи и газ и си вземи едно Пунто ГТ с което ще можеш да си правиш каквото искаш. И за не много пари може пунтото да стане кам 170 конски сили пък и е по леко и пъргаво :P Така ще имаш и резервна кола винаги и те така това е моят съвет
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар