Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6 16v + turbo ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.6 16v + turbo ???

    здравейте интересно ми е и бихте ли ми помогнали. На тази кола и този мотор може ли доректно само сас смяна на колекторите и монтаж на иинтерколера да се сложи турбина или трябва да се барат и други части по двигателя и ако трябва какви са те благодаря ви предварително за точните и незаядливи отговори
    Dont Drive Fast Than Your Angel !

    #2
    Ако Не го надуваш над 0.3 бара ще издържи поне така си мисля.Ако искаш нещо повече смяна на карантията на мотора. Ама това според мен не е добър вариянт 1.6 турбо по изгодно и по вървежно си купи мотор 2.0 16V или 20V турбо от купе например и си готов за по малко пари даже. Лично мое мнение.
    ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
    Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

    Коментар


      #3
      да де ясно аз нали събирям мнения мерси мн.апк аз не искам да летя целя зе около 170 180 и според мене една не много надута турбина мисля 4е 6те постигне ефекта и затова ми се въртят такива мисли. Апк за моторите които ми предложи някжи ценички да знаи6 как вървят щот не сам мяркал такива и затова
      Dont Drive Fast Than Your Angel !

      Коментар


        #4
        трябва ти нова електроника за твоя мотор, и като се сметнат и останалите нужни дреболии + многото работа, която е скъпа, излиза че ти е доста по-евтино да си сложиш направо по-голям мотор.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          Без да съм запознат кой знае колко един мотор 2.0 16V от купе с електроника и скоростна кутия е около 1800лв. С монтаж и всичките му глупости мисля че няма да излезе повече от 2500лв. Това са моите расъждения но нека някой по запознат да каже. А с този мотор от купето направо почваш от 190 коня и имаш зверска машина слагаш му после едно чипче и изкачаш с около 230-240 кончета.Аз имам като твоето Браво 1.6 и в момента сабирам нужните парички за тази цел и зимата влиза в бокса за тези нещица.
          ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
          Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

          Коментар


            #6
            Stock буталата на 1.6 мотора деянят по спомен до около 133 коня така че без пълна подмяна на карантията по мотора и доработки си за никъде. Надуване на 0.3-0.4 бара изобщо не си заслужава цялата игра и вложените парични средства, по-добре си пусни една права генерация и ефекта сигурно ще е същия.Наистина по-разумния вариант като че ли е слагането на друг двигател както написа колегата ici, но грубите сметки за към 2500 лева едва ли ще излезнат верни. Аз лично не бих си сложил по-тежък и най-вече доста по-мощен дори над 200 коня мотор в колата и да се спирам с барабанни спирачки ... дано ти е мил живота. След подобна подмяна обикновенно ръка за ръка вървят изцяло ново окачване и нова спирачна система с което май бая може да се надхвърли първоначалната сума.
            '08 Alfa Romeo 147 Q2
            ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

            Коментар


              #7
              благодаря ви мн на всички и наистина интересни мнения.Който друг има мнение ще сам му благодарен.
              Dont Drive Fast Than Your Angel !

              Коментар


                #8
                radoslavp написа:
                Stock буталата на 1.6 мотора деянят по спомен до около 133 коня така че без пълна подмяна на карантията по мотора и доработки си за никъде. Надуване на 0.3-0.4 бара изобщо не си заслужава цялата игра и вложените парични средства, по-добре си пусни една права генерация и ефекта сигурно ще е същия.Наистина по-разумния вариант като че ли е слагането на друг двигател както написа колегата ici, но грубите сметки за към 2500 лева едва ли ще излезнат верни. Аз лично не бих си сложил по-тежък и най-вече доста по-мощен дори над 200 коня мотор в колата и да се спирам с барабанни спирачки ... дано ти е мил живота. След подобна подмяна обикновенно ръка за ръка вървят изцяло ново окачване и нова спирачна система с което май бая може да се надхвърли първоначалната сума.
                ЕЕЕ разбира се че няма да караш с обикновенните спирачки но ако се замислиш цялата спирачна сиситема от купе става за браво така и окачването,
                ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
                Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

                Коментар


                  #9
                  mufa_bg написа:
                  radoslavp написа:
                  Stock буталата на 1.6 мотора деянят по спомен до около 133 коня така че без пълна подмяна на карантията по мотора и доработки си за никъде. Надуване на 0.3-0.4 бара изобщо не си заслужава цялата игра и вложените парични средства, по-добре си пусни една права генерация и ефекта сигурно ще е същия.Наистина по-разумния вариант като че ли е слагането на друг двигател както написа колегата ici, но грубите сметки за към 2500 лева едва ли ще излезнат верни. Аз лично не бих си сложил по-тежък и най-вече доста по-мощен дори над 200 коня мотор в колата и да се спирам с барабанни спирачки ... дано ти е мил живота. След подобна подмяна обикновенно ръка за ръка вървят изцяло ново окачване и нова спирачна система с което май бая може да се надхвърли първоначалната сума.
                  ЕЕЕ разбира се че няма да караш с обикновенните спирачки но ако се замислиш цялата спирачна сиситема от купе става за браво така и окачването,
                  ДА и тук идва малката подробност 350-450 лева спирачни апарати (предни Brembo без задни), 150-250 лева накладки предни (да и те са доста по-скъпи), а за дисковете според зависи грубо по 150-250 лева на преден диск (все пак отиваш на триста и кусур mm предни дискове), това без да гледаме нищо и да сменяме спирачни маркучи (хубави такиваа 200 евро, goodbridge 150 лева в добрия случай). След това остават едни задни спирачки, окачването няма да го коментираме за сега ... там избора богат. EDIT: забравих да добавя, предното Brembo от Coupe няма да пасне и ще ти трябват поне нови фланци и доста работа при стругар, а и с големите апарати и дискове директно отиваш на минимум 16-цола нови джанти, а от там и други гуми.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    #10
                    няма смисъл на кола която струва 3000 лв да дадеш още толкова само за да върви с турбо пък и ефекта може да е уау понеже двигателя най вероятно няма да издържи много дълго на това натоварване.Моя съвет е,че ако искаш бърза кола или си купи някоя с заводско бензиново турбо или както каза колегата муфа_бг си купи турбиниран двигател и си го сложи.И аз имам същия двигател и смятам,че така си е повече от добре количката нищо повече не ми трябва.Пък и за какво ти е толкова напилена кола....ще ходиш на професионални драг състезания ли?Само за да се фукаш пред приятелите ти и да дръпнеш някой друг на светофара просто не си заслужава парите,който хич не са малко....
                    FIAT Bravo Club Plovdiv
                    Con Asistencia di Veloce

                    Коментар


                      #11
                      по добре продай бравото ако ти се кара турбалана.няма смисъл да влагаш толкова средства на вятъра
                      Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                      Коментар


                        #12
                        radoslavp написа:
                        ДА и тук идва малката подробност 350-450 лева спирачни апарати (предни Brembo без задни), 150-250 лева накладки предни (да и те са доста по-скъпи), а за дисковете според зависи грубо по 150-250 лева на преден диск (все пак отиваш на триста и кусур mm предни дискове), това без да гледаме нищо и да сменяме спирачни маркучи (хубави такиваа 200 евро, goodbridge 150 лева в добрия случай). След това остават едни задни спирачки, окачването няма да го коментираме за сега ... там избора богат. EDIT: забравих да добавя, предното Brembo от Coupe няма да пасне и ще ти трябват поне нови фланци и доста работа при стругар, а и с големите апарати и дискове директно отиваш на минимум 16-цола нови джанти, а от там и други гуми.
                        Колега,малко си с грешка.Само на Фиат Купе 2.0 20V Турбо се монтират 4-ри бутални апарати Брембо с 305мм дискове(отпред),друг е въпроса че се монтират и на Капа 2.0 20V Турбо.На всички 2.0 16V и 2.0 16V Турбо се монтират стандартните "най-големи" дискове 284мм с еднобутални тип слейв апарати и дисковете са им по около 90лв бройката,а накладките са от 50лв нагоре.Така че недей подлъгва колегата По въпроса за спирачните маркучи,пак изтъкваш цифри като все едно правиш кола група "А",абсолютно ненужно.Задните са ясни,един цял мост с дискове отзад и готово.Колега,моето мнение е,че ако мислиш да си се возиш с колицата - не я барай.Ако искаш да даваш газ от време на време или си вземи друга кола направо готова(само да я донаправиш по твое виждане) или си смени целия мотор на твойта както предложиха колегите по-горе.
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #13
                          Колега ти ако ше даващ 3000лв. за тунинг на атмосферния двигател по-добре си остави бравото за ежедневка набичи и газ и си вземи едно Пунто ГТ с което ще можеш да си правиш каквото искаш. И за не много пари може пунтото да стане кам 170 конски сили пък и е по леко и пъргаво :P Така ще имаш и резервна кола винаги и те така това е моят съвет

                          Коментар


                            #14
                            Ици какво и е на тази електроника, че чак друга му трябва на колегата.Иначе самата архитектура на този мотор, го прави гаден за турбиниране.Не казвам невъзможно, но е неприятно за работа.

                            Коментар


                              #15
                              hf hpe написа:
                              Ици какво и е на тази електроника, че чак друга му трябва на колегата.
                              е ако има кой да го ремапне това ЕКУ, може би с ЕЦМ2000 или нещо друго, но не съм пробвал де.Пък и дали ще се понесат с новият МАП сензор, не знам.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X