Като почна да ги нареждам ще ти кажа. И аз имам някой неща от мареята когато беше със стоковия кулер, но сигурно ще имам нужда от някой неща, но на по късен етап. На първо време се сещам за 90 градусово коляно от дросела към тръбата. Клапани регулирал ли си на тея кочини?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От идея за генерация 4-2-1 за 8кл. към 2000 16V в Tемпра
Collapse
X
-
По колата все още се работи След всичките варианти за съеденител - дърпане, бутане и т. н., най-лесния и приемлив се оказва варианта с керамиката. Междувременно си купих дизелова кутуия от дедра за да и направя дълги скоростите. Мислех направо да прехвърля карантиите в моя кожух, обаче се оказа, че 2-ра скорост на дизеловата кутия е с по слаби зъби от на бензиновата. Наложи се да редя зъбчатки. В смисъл от дизеловата ползвах само главното предаване, а скоростите си останаха моите. То и без това разликата в предавателното отношение е само в диференциала. А самата касета на диф-а претърпя малка модификация за да позаякне. Тези кутии (С510) се славят със слаби диференциали. От попарата която съм ял с тях стигнах до извода, че оста на сателитните колела се износва бързо, сателитите заклинват, оста се завърта и къса пружинния щифт, после самата тя се измъква и става мармалад. Оригиналната ос има много дълбоки вкопавания уж за по добро мазане, обаче се получава по малка контактана площ и заминава бързо. Скоро един колега ми спомена че на пежо е слагал ос от лада ( 16 мм) и била с нарези. Та се оборудвах с такава ос. Само, че няма дупки за шплента Пък и без това не ми харесвашер идеята пак да е със шплент. На едната снимка по долу се вижда как реших проблема с осевото изместване. Така може да се върти както си иска ( на ладата отгоре се слага короната и тя спира излизането на оста). На другата снимка се вижда здравата ос, ладовата и износената.
Коментар
-
Тази идея с Ладовата ос е много добра, стига самите сателитни колелца не са със задрани и износени отвори.Не трябва да имат никаква излишна хлабина спрямо оста, защото точно тогава заклинват към нея и едната гума като реши да превърта, сателитчето се опитва един вид да играе като блокаж и понеже не може да се завърти се разцепва на две половинки.
Коментар
-
Днес свалих кутията. Феродовия диск беше яко опечен Интересното е, че явно маховика е бил крив и то много интервсно - диска е опирал на три места, точно на 120 градуса едно от друго. Добре, че притискателя нищо му няма. Маховика го купувах втора ръка и не си личеше да е износен. Сега след като е посинял на местата на допир - стана ясно че му е имало нещо и защо 230 мм съединител само на предно се предаваше. Сега на стругар и пак обратно.
Коментар
-
Joro написа:Една снимка в завършен вид. Някой знае ли трябва ли да го балансирам, пък и изобщо къде ще му се закачат балансите на това чудо?4 бири и турбината да свири
Коментар
-
От преди няколко часа съединителя е вече на колата с дизеловата кутия и е тестван. Първи впечатления - 100 км/ч с 2500 оборота срещу 3000 преди това. Има си нормален полусъединител, само че при по малък ход на педала. Има и леко притрисане при определена разлика в оборотите при зацепване, но не е нещо притеснително, пък може с времето да се огризе. Все пак е на 20 км. Относно разлетяването - и на мен ми мина през акъла честно казано, но притискателя така го затваря диска, че няма от къде да излязат големи парчета. По скоро в пространството м/у него и маховика ще стане каквото ще става. За балансирането - питах Ици преди да го монтирам и той каза, че нямало нужда от баланс. На практика, не усещам да има повишени вибрации.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар