Добре де, винаги съм се чудил защо в някой описания на марелито го дават да се регулира на 0.5 в. като не работи хубаво - подържа високи обороти и варират. На стария двигател сам стигнах да извода (експерементално) че е около 0.2 волта се държи най добре? Ванка, след като и ти казваш че 0.25 е стойноста се чудя това някаква печатна грешка ли е че са я тиражирали просто (за 0.5-те волта) или зависи от модела на еку-то? Между другото, както писах по рано, в момента съм с еку-то от 8v с някакъв чип от типо седичи ама уж пипан (изрових го от нета) и се държи добре (поне на ниски и леко форсиране на място) Утре като оправя ауспуха ще видя как ще е на натоварване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От идея за генерация 4-2-1 за 8кл. към 2000 16V в Tемпра
Collapse
X
-
Първи впечатления: върви прилично. В ниските обороти не намирам разлика с другия мотор, обаче във високите разликата е осезаема. Струва ми се по добре балансиран, като че ли по малко вибрации има. Другото - на газ е малко по икономичен от другия при нормално каране. Още не съм му оправил работата на бензин - проблеми с екуто. Понеже се опитвам да натаманя моето, сместа в момента е манджа с грозде. Но на газ няма ядове. Надявам се тия дни да успея да го накарам да работи с тоя двигател, ако не ще ми се наложи да купувам друго, оригинално еку.
Коментар
-
За две седмици каране, определено мога да кажа че ми падна разхода на газ горе долу с 1 л/100км и в момента се движи в границите на 13л. На бензин за сега успях да я накарам да работи що-годе нормално но разход не съм засичал. И без това се ползва само за палене и от време на време за "наказване" на някого.
Коментар
-
Малко "чиптунинг". Понеже не можах да се преборя със моето еку да го накарам да работи читаво със 16кл. двигател, се сдобих благодарение на Ици със оригинално такова, само че за 160А8.046. В последствие успях да намеря бин фаила за 836А3000. Направих си епром с корекция на предварението за каране на газ, но се оказа, че като превключа на бензин, ми трака аванса. Този момент на стария двигател го нямаше, не знам защо. И на бензин си вървеше без да ми чука аванса с пренаписана таблица на предварението. За това се наложи да слагам два чипа и да превключвам в зависимост от това на какво ще карам. Платката е от един стар принтер HP, най-вероятно за избор на различен фирмуер и ми дойде дюшеш за случая, понеже си има и адресен дешифратор за избор на конкретния чип. Превключването става с даване на едно кабелче към маса, но при изключен двигател. Ето и малко снимков материал.
Коментар
-
Да изтупаме праха от тая тема - поредната (може би последна) промяна която ще претърпи бабата. Както писах в една друга тема - ще я турбинирам и нея. Имах намерения да ходя да взимам цял двигател от ланча тема със вис от Разград, в последствие да му сложа турбо частите на него и направо да ги сменя, но се отказах. Ще си ползвам моя. От едно Варненско купе взех повечето специфични части, обаче с турбината ударих малко греда, защото като я сваляхме от колата я проверих за луфтове - беше добре, но не свалих чугунения даунпайп да му погледна топлата перка. Свалих го чак като се прибрах в бургас - оказа се, че нещо беше минало през нея и не ставаше за нищо. Добре че Стоян (S.W.A.T.) изкара едно старо турбо за части с перфектна топла перка, че за сега проблема с това го реших. Ще си поръчам от ибей само нови фтулки - така и така съм я отворил, да ги сменя. Блока, най вероятно ще трябва да го карам на бор-щанга за тунела, понеже имаше една кофти случка с изтропване на на основни лагери. Иначе за сега вече близо 10000 км нормално каране си държи.
Коментар
-
За турбото - не знам дали да го давам да го гледат - топлата перка е взех със неговата студена, като съм ги маркирал една спрямо друга, за да няма нужда от баланс. Лагерното тяло е добре. Имам някои други въпроси за доизясняване - дали до 1.2 макс 1.3 бара ще изкара със стандартна гарнитура или да взимам метална. И другото - съединителя - до около 250 коня керамика на 215 - ще устиска ли и кой е по добрия вариант -това: http://tuning-parts.bg/kraini-predavki/1867/ или това: http://tuning-parts.bg/tamponi-dvigatel/1868/ (до колкото знам с първия не се губел полусъединителя)
Коментар
-
Жоро с кви глупости си пълниш главата :D Дедра Турбо на предно е с 230мм съединител.За каква керамика говориш,такова нещо ще ти трябва при над 300кс.Просто си вземи един маховик и комплект съединител за Дедра Турбо и си готов.Аз на мойта докато беше само на предно си карах на 1,4 бара с нов съединител Валео и навъртях 15 000км преди да го смъкна заради 4х4-то.В момента го търкаля Иво при тебе с Алфа-таС керамика нямаш никакъв шанс за полусъединител,питай мене.За 5 месеца смених 4 карета,за пробег около 40 000км, и накрая ми писна и април сложих стандартен съединител на 235мм и продадох керамиката.Неща да видя повече таквоз нещо.П.П.Разликата дали ще тресе повече и или малко по-малко е в това дали диска има демпферни пружини или не,а не дали е цяла гривна керамична или плочки
П.П.1.Както ти казах аз карам на 1,4-1,5 бара вече 5 години,мотора не е отварян,дали държи гарнитурата
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Върти ми се една идея в главата: След потрошаването на кутията на мареата, реших да търся някой бюджетен и по-здрав вариант за темпрата, след като я турбинирам. Оказа се че на 2.4тд марея, кутията е почти същата като на купе турбо с тая разлика, че няма шпер и естественно предавателните отношения. За предпочитане е евентуално да се ползва от комби, заради по-бавния диф. След справка в епер, се оказа че карантиите по самия диференциал са същите като на купето. Чудя се механически дали ще мога да я напасна на лампредито без преправяния?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар