хонинговането отнема по-малко от стотна, а в ГМТ докъдето стига първи сегмент нормално има разширяване с няколко стотни при мотор на 100-тина хил.кмМоже и врязове да се направят на твоите бутала, само че му смени всички лагери, не го карай непипан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От идея за генерация 4-2-1 за 8кл. към 2000 16V в Tемпра
Collapse
X
-
Днес си програмирах един чип със стоковия софтуер на типо седичи. Понеже при сравняването с моя на темпрата нямаше нищо общо като расположение на клетките в чипа, се съмнявах дали ще пасне на моето еку. Хубавото беше че и двете са по 16кб, т.е. за епром 27128. Доста се учудих като го сложих в моето еку и темпрата запали, верно че се изфорсираше трудно (държеше се все едно са запушени дюзите) но това е нормално, защото настройките са за 240 кубикови дюзи, а на темпрата стоковите са 190 куб. см. Чудя се ако този 16 кл мотор от купето, който е с по малката степен на скъстяване се кара с еку от типо (по голяма степен и малко по голям лифт на клапаните) как ще се държи. Става въпрос да не купувам ЕКУ, а да си карам с моето с този чип от типото. И още нещо -МАП-овете еднакви ли са при двата мотора - 8v и 16v?
Коментар
-
Една промяна, която се налага от по големите всмукателни колектори - кутията с релетата и мап-сензора на преградната стена м/у двигателя и купето. На 8v e къса и дълбока, а на 16v - е дълга и плитка, за да не пречи. Днес намерих в един сервиз случайно едно типо седичи без двигателя за части и му взех кутията. Вече съм с пренаредени релета и мап. Пускам едни снимки, които са от нета, защото нямаше с какво да снимам, за да се получи представа за какво говоря.
Коментар
-
Днес се позаиграх пак малко с двигателя. Купих си лебетка с вириги и го "обесих" на тавана в мазата, за да мога да му източа маслото. Изтекоха около 2.5 литра масло, което си личеше че не е сменяно скоро. Свалих притискателя на съеденителя и се оказа че диска е оригиналния Valeo със щампа на фиат и е в края на живота си. Като сваля моя мотор ще видя неговия съеденител в какво здраве е защото преди около 30000 км като свалях скоростната кутия заради диференцияла беше OK. ако и той е свършил ще трябва да взимам нов. Другото което забелязах, че двигателя на купето няма дадчик за нивото на маслото в картера (който е до ремъчните шайби), пък има три около масления филтър и охладителя му. Предполагам освен за лампата който е от горната страна, има и за температура и налягане на маслото (и двата са отдолу, само да разбера кой кой е). Така като гледам, офанзивата със смяната на двигателите ще е през четерите почивни дни - 20-23 септември, ако не ми мине котка път.Кажете някоя марка феродов диск дето е на по свястна цена и да бива като качество, ако и моя не излезе читав да знам какво да търся. Притискател и лагер за сега няма да сменям.
Коментар
-
Joro написа:Днес се позаиграх пак малко с двигателя. Купих си лебетка с вириги и го "обесих" на тавана в мазата, за да мога да му източа маслото. Изтекоха около 2.5 литра масло, което си личеше че не е сменяно скоро. Свалих притискателя на съеденителя и се оказа че диска е оригиналния Valeo със щампа на фиат и е в края на живота си. Като сваля моя мотор ще видя неговия съеденител в какво здраве е защото преди около 30000 км като свалях скоростната кутия заради диференцияла беше OK. ако и той е свършил ще трябва да взимам нов. Другото което забелязах, че двигателя на купето няма дадчик за нивото на маслото в картера (който е до ремъчните шайби), пък има три около масления филтър и охладителя му. Предполагам освен за лампата който е от горната страна, има и за температура и налягане на маслото (и двата са отдолу, само да разбера кой кой е). Така като гледам, офанзивата със смяната на двигателите ще е през четерите почивни дни - 20-23 септември, ако не ми мине котка път.Кажете някоя марка феродов диск дето е на по свястна цена и да бива като качество, ако и моя не излезе читав да знам какво да търся. Притискател и лагер за сега няма да сменям.
Коментар
-
ivanko_rs написа:JacK`DanielS написа:колега, "DELPHI" са пуснали една серия с комплект саединители "AP" и са на доста ниски цени.
Коментар
-
JacK`DanielS написа:ivanko_rs написа:JacK`DanielS написа:колега, "DELPHI" са пуснали една серия с комплект саединители "AP" и са на доста ниски цени.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар