Здравейте колеги, някой ако знае от къде в БГ.да си взема хубави сигменти нека сподели,също и лагери Кинг беаринг,поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какви сигменти ПУНТО ГТ
Collapse
X
-
Re: какви сигменти ПУНТО ГТ
aleksi1209 написа:Здравейте колеги, някой ако знае от къде в БГ.да си взема хубави сигменти нека сподели,също и лагери Кинг беаринг,поздрави.
-
WhitePower написа:за сегменти не мога да кажа щото са кът но за лагери кинг по големи боклуци няма търси АЕ лагери а аз ще поразпитам за сегменти къде може да имати оригинални ли търсиш или си на някои ремонт
Коментар
-
ей да бях закаъснял )шегувам се , аз така или иначе щях да го разлокача така че много много не ме бъркаше дереджето на моторя ) ама като гледам и ти си на същото дереджеиначе ще питам за сегменти , а шлайфиста каза че няма оплаквания от АЕ ама той си ги копува и той си ги пасва аз мо бях купил КИНГ и ги хвърли в кофата ще поразпитам за сегментите и ще ти пишаPower Under Pressure
Коментар
-
а, тоз ще е от ретро-майсторите дето съм чувал че шабъроват лагерите :D Само че съвременните лагери са супер прецизно изработени и триметалните като АЕ вземеш ли да ги стържеш отиват на кино.Просто вала трябва да си е в допуските.И му кажи на този шлайфист, че Кинг са алуминиеви лагери и са доста по-издръжливи на натоварване от АЕ обикновени триметални, то не че имат рейсингови де.
Коментар
-
ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещоPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещо
Коментар
-
ici написа:WhitePower написа:ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещоPower Under Pressure
Коментар
-
aleksi1209 написа:сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:aleksi1209 написа:сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар