Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какви сигменти ПУНТО ГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    какви сигменти ПУНТО ГТ

    Здравейте колеги, някой ако знае от къде в БГ.да си взема хубави сигменти нека сподели,също и лагери Кинг беаринг,поздрави.

    #2
    Re: какви сигменти ПУНТО ГТ

    aleksi1209 написа:
    Здравейте колеги, някой ако знае от къде в БГ.да си взема хубави сигменти нека сподели,също и лагери Кинг беаринг,поздрави.
    колега виж тук! http://www.axm-auto.com/ 100% ще си намериш каквото ти трябва.

    Коментар


      #3
      аз проверих и ги нямат налични
      Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

      Коментар


        #4
        за сегменти не мога да кажа щото са кът но за лагери кинг по големи боклуци няма търси АЕ лагери а аз ще поразпитам за сегменти къде може да имати оригинални ли търсиш или си на някои ремонт
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          WhitePower написа:
          за сегменти не мога да кажа щото са кът но за лагери кинг по големи боклуци няма търси АЕ лагери а аз ще поразпитам за сегменти къде може да имати оригинални ли търсиш или си на някои ремонт
          лагерите ги купих, колден шмит стандартни от елит кар,само сигменти ми трябват пак стандартни,при вас в софия не може да няма накви истински сигменти АЕ съшто са боклуци,ако ти остане време пораспитай,аз пък ще почерпя като дойдеш някой ден на писта калояново,и без това имам мн да те черпя че ме изпревари 2 дена със покупката на твоето пунто и ме отърва от мн проблеми пздрави :D

          Коментар


            #6
            ей да бях закаъснял )шегувам се , аз така или иначе щях да го разлокача така че много много не ме бъркаше дереджето на моторя ) ама като гледам и ти си на същото дереджеиначе ще питам за сегменти , а шлайфиста каза че няма оплаквания от АЕ ама той си ги копува и той си ги пасва аз мо бях купил КИНГ и ги хвърли в кофата ще поразпитам за сегментите и ще ти пиша
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              WhitePower написа:
              а шлайфиста каза че няма оплаквания от АЕ ама той си ги копува и той си ги пасва аз мо бях купил КИНГ и ги хвърли в кофата
              пасва лагери и как по-точно ?И защо е хвърлил Кинг лагерите, какво им е имало?Направо ме разби този твой шлайфист, честно
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                не го кефеха чесно казано ми показа разликите между двата лагера в некви ръбчета имаха разлика но , каза че кинг няма да ми сложиа за пасването , ми нали си шлайфа колановия и после го гледах нещо стяга върти вала , пак сваля ,.......деда до знам какво прави
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  а, тоз ще е от ретро-майсторите дето съм чувал че шабъроват лагерите :D Само че съвременните лагери са супер прецизно изработени и триметалните като АЕ вземеш ли да ги стържеш отиват на кино.Просто вала трябва да си е в допуските.И му кажи на този шлайфист, че Кинг са алуминиеви лагери и са доста по-издръжливи на натоварване от АЕ обикновени триметални, то не че имат рейсингови де.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещо
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещо
                      Кинг са много по-подходящи за спорт от всеки един нормален три метал лагер Все повече се изумявам, какво пък ще значи натегнат мотор?Ти си му занесъл вал, който е шлайфан от друг човек ли, че да се е получил над допуска и да затяга?
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        ici написа:
                        WhitePower написа:
                        ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещо
                        Кинг са много по-подходящи за спорт от всеки един нормален три метал лагер Все повече се изумявам, какво пък ще значи натегнат мотор?Ти си му занесъл вал, който е шлайфан от друг човек ли, че да се е получил над допуска и да затяга?
                        той си шлайфаше всичко , ама за всеки случай искаше да види дали всичко е във час и нещо слагаше лагерите мажеше с масло и въртеше вала ( без биели а за кинг нали ти казах че ми показа че липсват некви ръбчета който АЕ ги имали - нещо свързано с движението на маслото , ама като не ги разбирам
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????

                          Коментар


                            #14
                            aleksi1209 написа:
                            сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????
                            леле мале аз за 700 лиева барабар с буталата можех да ги намеря
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              WhitePower написа:
                              aleksi1209 написа:
                              сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????
                              леле мале аз за 700 лиева барабар с буталата можех да ги намеря
                              е да ама кви?маде ин чайна,кво да направя долкова искат хората 286лв.заАЕ и 450лв.за заводски фиат-ланчиа,утре ще викна от скъпите и твае

                              Коментар

                              Working...
                              X